ja doe het ook veel, nu alleen espanyol maja
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wil ook wel meedoen, mja had nog een oud account op mijn hotmail.
Die heb ik ff verwijdert maar moet nu wachten tot ik nieuwe kan aanmaken volgens mij.
-
C
Wil best meedoen, lang geleden..
(werd ooit met Everton 2e terwijl ik 8e moest worden, 9-0 gewonnen van chelsea ftw?)
Maar, welke server?
(werd ooit met Everton 2e terwijl ik 8e moest worden, 9-0 gewonnen van chelsea ftw?)
Maar, welke server?
Gewoon beetje op onderzoek uitgaan als je team bent in de competitie, heel simpel zit alles in elkaar. Snap je zo. PS: Je moet wel spelers instellen bij training van 25 jaar of lager. Dan gaan ze nog goed vooruit, 26 t/m 29 gaat af en toe 1 vooruit. 30+ niet meer.Protoss wrote:heb het nog nooit gespeeld maar net ff een accoutn gemaaktals je ff uitlegt wat ik moet doen ?
-
C
Merci, meld me morgen aan 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ik zie de competitie nu wel alleen kan nog niet joinen..
Over 2 dagen kun je toch gewoon een aanvraag doen of niet?
Server LucBeuntie wrote:Yoyoyo
Bij deze de Hardtraxx Competitie @ Online Soccer Manager!
Gegevens:
Competitie
Hardtraxx Competitie (5037316)
Server Luc!!
We zitten nu nog in Nederland, over 2 dagen gaan we naar Oekraine!! Dus als je bij de competitie in wilt als Hardtraxxer PM mij even en dan laat ik je toe!
En hier kun je dan posten of je gewonnen hebt etc, beetje wandelgangen he
Wtf gebruik je mijn naam, auteursrechten ftw !!!!
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Die hebben je ouders verkocht. 
Mijn ouders hebben mij ook verkocht dus dat is opzich niks nieuws...Ramirez wrote:Die hebben je ouders verkocht.
Vind het alleen jammer dat mijn naam bij OSM staat, dat deed ik toen ik uhhhh ...
9 was?
vetPiaaa wrote:Mijn ouders hebben mij ook verkocht dus dat is opzich niks nieuws...Ramirez wrote:Die hebben je ouders verkocht.
Vind het alleen jammer dat mijn naam bij OSM staat, dat deed ik toen ik uhhhh ...
9 was?
katamaran wrote:vetPiaaa wrote:Mijn ouders hebben mij ook verkocht dus dat is opzich niks nieuws...Ramirez wrote:Die hebben je ouders verkocht.
9 was?
Oekraine ? Hoeveel spelers ken ik daar 2 ?
Maar ik doe wel mee,is wel lachen!
Maar ik doe wel mee,is wel lachen!
en an oekraine weer naar een ander landje
Ik join wel mijn usernaam is OanePiebePoane maar kan nu nog niet 
nee sorry hier ben ik te oud voor 
fm ftw
fm ftw
Haha, ik doe allebei, maar OSM is 2 minuutjes werk per dag. Gewoon een bijzaak.djpatt wrote:nee sorry hier ben ik te oud voor
fm ftw
Ik vergeet het toch na 5 wedstrijden 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Lang leve google agenda! 
Je kunt erin over 2 dagen dacht ik.jeone wrote:Competitie bestaat niet?