Hou nog lekker stand. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Je bent gewoon goed weggekomenBeuntie wrote:T gaat al iets beter
Geniet er maar van, want morgen zul je balen!oostzaner wrote:gelijk tegen feyenoord.
oostzaner wrote:gelijk tegen feyenoord.
Jupkatamaran wrote:Geniet er maar van, want morgen zal ik balen!oostzaner wrote:gelijk tegen feyenoord.
oostzaner wrote:Ik heb ontslag genomen.
Ik sta netjes waar ik staan moet.
vind het een beetje saai worden
eigenlijk is het enige wat ik doe trainen en geblesseerde/geschorste spelers vervangen
En dan ben ik ook nog eens superslecht bezig
maarja kblijf er wel in, dan zit ik er bij de volgende competitie iig ook nog in
maarja kblijf er wel in, dan zit ik er bij de volgende competitie iig ook nog in
Ik sta 3e, nu 0-0 tegen koploper, vind het wel leuk!Pommer wrote:vind het een beetje saai wordeneigenlijk is het enige wat ik doe trainen en geblesseerde/geschorste spelers vervangen
![]()
Beter is de transfermarkt wel open in volgende seizoen.Pommer wrote:vind het een beetje saai wordeneigenlijk is het enige wat ik doe trainen en geblesseerde/geschorste spelers vervangen
![]()
Gaat ook zeker wel gebeuren
Twente klop gegeven, 4-2 hehe.
Ik ga prima!
Twente klop gegeven, 4-2 hehe.
Ik ga prima!
Eergister 11-0 met inter gewonnen van Juventus.
Heb nu 112 doelpunten mee en 10 tegen na 25 wedstrijden. Twee keer 0-0 gespeeld, rest allemaal gewonnen. Sta 12 punten los van de nummer 2. Gaat wel lekker denk ik zo! 
Beuntie wrote: Zulte Waregem klop gegeven, 4-1 hehe.
Ik ga los!
Ik ga lekker!
Ik ga hard!
En we doen het allemaal...
-
C
Sta met PSV eerste, heb wel uitgedunde selectie, binnenkort 2 ver. en 2 mid. errbij
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Van Parvuz gewonnen!Parvuz wrote:Beuntie wrote: Zulte Waregem klop gegeven, 4-1 hehe.
Ik ga los!
Ik ga lekker!
Ik ga hard!
En we doen het allemaal...
Kakzooi.
Wel alles dicht op elkaar.
Wel alles dicht op elkaar.
-
A
Voor de liefhebbers, ben in 4e seizoen van mijn league. Net Nederlandse comp gestart die over 3 dagen begint. Animo om erin te komen? Ik hoor het wel 
Ik verneukt het nu echt hard, zelfs verloren van m'n broer. Ik heb dan ook een echt een ballenteam. 
Whaaaaaaaaa, losert! haha.katamaran wrote:Ik verneukt het nu echt hard, zelfs verloren van m'n broer. Ik heb dan ook een echt een ballenteam.
Wel lekker spannend.
ben dr klaar mee
kga er bij de volgende competitie wel weer in
kga er bij de volgende competitie wel weer in
de redens zijn: Ik kijk er te weinig op en ik vind het niet meer leuk.oostzaner wrote:Ik heb ontslag genomen.