Is er nog een team vrij in jullie competitie? 
Nog 3Kevin-Raw wrote:Is er nog een team vrij in jullie competitie?
Westerlo, Zulte Waregem & Lokeren
dus niet echt hoogstaande teams maar toch
Nog 3Kevin-Raw wrote:Is er nog een team vrij in jullie competitie?
Oke, ik ga thuis ff kijken. Want hier kan ik niet op OSM , is geblokkeerdPommer wrote:Nog 3Kevin-Raw wrote:Is er nog een team vrij in jullie competitie?
Westerlo, Zulte Waregem & Lokeren
dus niet echt hoogstaande teams maar toch
LOKEREN - Een blunder is al pijnlijk genoeg, maar voor de fans van Lokeren was het niet genoeg. Ze lachten Sammy Bossut, de goalie van Zulte Wargem, zaterdag hard uit, toen hij een megablunder had gemaakt. Bossut wilde de bal uitgooien, maar liet het leer te laat los waardoor het onder hem door rolt voor de voeten van De Ceulaer, die het cadeautje in grote dankbaarheid aanvaardt.
Bossut trok niet het boetekleed aan. Hij vond dat hij was gehinderd door een speler van Lokeren. ,,Taravel raakte mijn standbeen waardoor ik uit evenwicht raakte. Vreemd dat zowel de scheidsrechter als de assistent dat niet hebben gezien.''
ik heb het gehad.... kleaute osm.Pommer wrote:Gewonnen van oostzaner![]()
ik lijk de weg omhoog enigzins te hebben gevonden haha
15e is nog best netjes, nog boven Oxbowoostzaner wrote:ik heb het gehad.... kleaute osm.Pommer wrote:Gewonnen van oostzaner![]()
ik lijk de weg omhoog enigzins te hebben gevonden haha
gelukkig is mijn doelstelling 15de.Beuntie wrote:Ik weet nu al dat ik mn doelstelling niet ga halen
YorickieJJ voor jou.Beuntie wrote:Vandaag hopelijk van jou wel winnen Yorickje
Bah! :p Vanavond tegen Ajax kijken wat we kunnen uithalen!katamaran wrote:1-0 winst op Twente, netjes
Succes.Ramirez wrote:Bah! :p Vanavond tegen Ajax kijken wat we kunnen uithalen!katamaran wrote:1-0 winst op Twente, netjes
kom dan een keer hier naar toe. gaan we halo spelen.Beuntie wrote:Er kan er maar 1 de beste zijn van de twee Yorickjes @ Hardtraxx