1-0 tegen Oxbow hihi
Active topics in Off-Topic
Moderators
Best wel kut trouwens, bijvoorbeeld Twente moet 6e worden, en RC Genk (Ik) ook. Terwijl de selectie van Twente veel beter is, en veel meer uitbouwmogelijkheden qua trainen. Ik heb een relatief kleine groep die toekomstig gezien wat gaan voorstellen. Aangezien je niet kan kopen wordt mijn team dus nooit beter dan die van Twente en moet ik alles op tactiek doen om die 6e plek te halen. Maar dat lukt me wel, want ik heb een koningtactiek. 
Het wil nog niet erg lukken dit seizoen bij mij, gelukkig is mijn doelstelling 12eYoeloe wrote:6-1 gewonnen van Oxbow
Jeah eerste winst is binnen.
0-1 :')
0-1 :')
1-5 gewonnen van Germinal Beerschot, moest ook wel winnen. Heb tenminste nog maximale punten in 3 wedstrijden, nice. 
ik ben nog steeds niet geacepteerd 
Stuur anders even PM naar BeuntieMartin wrote:ik ben nog steeds niet geacepteerd
eerste punt gepakt
tegen AA Gent
vannacht kunnen m'n spelers ff uitrusten van hun geweldige prestaties tot nu toe
vannacht kunnen m'n spelers ff uitrusten van hun geweldige prestaties tot nu toe
Pommer wrote:eerste punt gepakttegen AA Gent
dat was jij duskatamaran wrote:1-5 gewonnen van Germinal Beerschot, moest ook wel winnen. Heb tenminste nog maximale punten in 3 wedstrijden, nice.
Wie ben jij dan?roberttt wrote:dat was jij duskatamaran wrote:1-5 gewonnen van Germinal Beerschot, moest ook wel winnen. Heb tenminste nog maximale punten in 3 wedstrijden, nice.
Ik benkatamaran wrote:Wie ben jij dan?roberttt wrote:dat was jij duskatamaran wrote:1-5 gewonnen van Germinal Beerschot, moest ook wel winnen. Heb tenminste nog maximale punten in 3 wedstrijden, nice.
Ranitor
Haha ik zie het nu, achja je hebt tenminste 4 punten.
Ik had me hiervoor ook aangemeld maar werd ook niet geacepteerd , ben ik maar naar engeland getrokken 
Nu met manchester city 3/6 tegen liverpool en man utd.
Morgen heeft men scout messi ontdekt
Nu met manchester city 3/6 tegen liverpool en man utd.
Morgen heeft men scout messi ontdekt
Ja de moderator had zn ww veranderd, dus kon er niet meer op. Heb em ff gesmst, hoop dat t snel is geregeld.
Ot: GODVERDOMME. Sulejmani moest zonodig in de 94e minuut de 0-1 maken. Gaat nog niet best, nog geen goal gemaakt
Ot: GODVERDOMME. Sulejmani moest zonodig in de 94e minuut de 0-1 maken. Gaat nog niet best, nog geen goal gemaakt
Dat is Jolleroberttt wrote:OanePiebePoane
Wie is dat? mijn clubje
Punten komen vast nog weloostzaner wrote:NEEH!! gewoon weer verloren.
roberttt wrote:OanePiebePoane
Wie is dat? mijn clubje
Ach komt wel goed met je clubje XD
Hoop het voor je ! Maar ik ga wel winnenJolle wrote:roberttt wrote:OanePiebePoane
Wie is dat? mijn clubje
Ach komt wel goed met je clubje XD
Account met Inter, iedereen pleit hem in de competitie omdat ik niet meer bij te halen ben. Whahaha, gaat lekker!