Ik ben Twente!Pommer wrote:wie is twente ook alweer?![]()
mijn trainingen zijn trouwens nog niet echt succesvol, vandaag ook weer 1-1-0-0
edit: Beuntie, misschien kun je ff in de openingspost zetten wie welke club is?
ik ben zelf Anderlecht
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
hoelang duurt het voor zon trianing klaar is dan ?
Volgende dag is de training voltooid, dus gewoon elke dag spelers aanstellen, en dan de volgende dag zie je dat er getraind is.Protoss wrote:hoelang duurt het voor zon trianing klaar is dan ?
Kut verloren
Vannacht tegen kataraman
vind et trouwens wel jammer dat je niet kan (ver)kopen, maakt het wel wat saaier
Vannacht tegen kataraman
vind et trouwens wel jammer dat je niet kan (ver)kopen, maakt het wel wat saaier
iddPommer wrote:Kut verloren![]()
Vannacht tegen kataraman![]()
Pommer wrote:Kut verloren![]()
Vannacht tegen kataraman![]()
En zonder transferlijst is opzich wel minder, maar erger me er niet zo aan. Maar met is wel ietsjes leuker ja.
Klopt, maar daar kwam de moderator ook pas later achter
Kut noutje
0-0 ben ik slecht te pas over.
Vandaag AA Gent!
Kut noutje
Vandaag AA Gent!
Gelijk tegen Parvuz, toch weer 1 puntje 
gvd zo vroeg alweer tegen Ajax.
Ik zet Nac in de verdedigingsmode.
edit: Mijn broer heeft zicht er even mee bemoeit en die zegt dat ik vol in de aanval moet gaan.
edit: Mijn broer heeft zicht er even mee bemoeit en die zegt dat ik vol in de aanval moet gaan.
Kom je goed weg...Jolle wrote:Gelijk tegen Parvuz, toch weer 1 puntje
Had ik ook gedaan, maak je de meeste kans.oostzaner wrote:gvd zo vroeg alweer tegen Ajax.![]()
Inderdaad, gewoon je eigen spelletje spelen.Beuntie wrote:Had ik ook gedaan, maak je de meeste kans.oostzaner wrote:gvd zo vroeg alweer tegen Ajax.![]()
haha ik ben goedBeuntie wrote:Klopt, maar daar kwam de moderator ook pas later achter
Kut noutje0-0 ben ik slecht te pas over.
Vandaag AA Gent!
mm westerlo eerste 3 punte
Ik ben echt benieuwd wat de uitslag is. Ik kan helaas geen pan checken met me mobiel. 
Dan zeg ik het je wel, 4-2 voor Ajax.oostzaner wrote:Ik ben echt benieuwd wat de uitslag is. Ik kan helaas geen pan checken met me mobiel.
Btw: 3e plaats
84e minuut Huysegemskatamaran wrote:Dan zeg ik het je wel, 4-2 voor Ajax.oostzaner wrote:Ik ben echt benieuwd wat de uitslag is. Ik kan helaas geen pan checken met me mobiel.Jammer, achja, ook wel logisch, Ajax heeft gewoon nu nog een veel beter team. Volgende wedstrijd tegen ajax maak je meer kans denk ik.
Btw: 3e plaats2-1 gewonnen van Pommer!
haha ik ben lekker bezig
Next up ; Fc Utreg (Oxbow)
En lekker getraint
2-1-2-1 
En lekker getraint
Yoeloe wrote:Next up ; Fc Utreg (Oxbow)
Haha, ik speel gewoon Duits!Pommer wrote:84e minuut Huysegemskatamaran wrote:Dan zeg ik het je wel, 4-2 voor Ajax.oostzaner wrote:Ik ben echt benieuwd wat de uitslag is. Ik kan helaas geen pan checken met me mobiel.Jammer, achja, ook wel logisch, Ajax heeft gewoon nu nog een veel beter team. Volgende wedstrijd tegen ajax maak je meer kans denk ik.
Btw: 3e plaats2-1 gewonnen van Pommer!
![]()
haha ik ben lekker bezig
Kom op he, dat kan beter.Parvuz wrote:En weer gelijk. kutzooi.