Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2021 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

Wie zit net als ik traditiegetrouw alle C-sporten te bekijken met een louter chauvinistisch oog?

De eerste Nederlandse plak is binnen, zilver op het handboogschieten.
Blijft net als darts een vermakelijke sport om te kijken, zolang het maar bij eens in de 4 jaar blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2021 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van Vleuten die juichend over de finish komt, denkend goud te hebben.
Er was er alleen al eerder een Oostenrijkse over de streep gekomen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2021 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Heel pijnlijk ja :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2021 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TV staat hier regelmatig aan en ik pik af en toe wat mee. 3x3 basketbal was heel gaaf om te kijken, ook al heb ik niks met basketbal. Spannende wedstrijd Nederland - Japan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat hier aan op het tweede scherm, dus krijg met een half oog wel aardig wat mee. Helaas gaat het nog erg moeizaam met de Nederlandse equipe momenteel, een aantal "zekere medailles" die het tot nu toe nog niet waar hebben weten te maken. Hopelijk valt er de komende dagen nog wel wat te juichen voor ons, komen nog wel een aantal interessante dingen aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het ook verrassend leuk allemaal. Had niet verwacht überhaupt iets te kijken, maar hij staat toch al 3 dagen aan en ook de praatprogramma's 's avonds zijn wel leuk. Ontdekking is toch wel dat handboogschieten. Nu dames beachvolleybal is ook goed te pruimen. Benieuwd naar dat 3x3 basketbal, want daar hoor ik ook alleen maar positieve dingen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ik vind het ook verrassend leuk allemaal. Had niet verwacht überhaupt iets te kijken, maar hij staat toch al 3 dagen aan en ook de praatprogramma's 's avonds zijn wel leuk. Ontdekking is toch wel dat handboogschieten. Nu dames beachvolleybal is ook goed te pruimen. Benieuwd naar dat 3x3 basketbal, want daar hoor ik ook alleen maar positieve dingen over.

Dat zal wel ja :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog iemand die de val van Mathieu van der Poel op voorhad aan voelde komen?

Zo verschrikkelijk jammer dat hij niet op de hoogte was dat die roll-off zou weggehaald worden aan de hoge drop. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Nog iemand die de val van Mathieu van der Poel op voorhad aan voelde komen?

Zo verschrikkelijk jammer dat hij niet op de hoogte was dat die roll-off zou weggehaald worden aan de hoge drop. :(


Zowel de coach als Vader (de andere rijder) liet weten dit meerdere malen besproken te hebben dat die plank weg zou zijn, zo zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus denk je dat het eerder een geval van automatisme was dan? Wel bij vermelden dat de ramp verwijderd werd bij het test-event. Althans volgens Vader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Dus denk je dat het eerder een geval van automatisme was dan? Wel bij vermelden dat de ramp verwijderd werd bij het test-event. Althans volgens Vader.


Het feit dat het iedereen wel lukt en hem niet lijkt er wel op inderdaad ja, je ziet hem precies de tegenovergestelde beweging maken vs de rest. Hij gooit zijn stuur naar beneden (verwacht daar de plank) waar de rest het stuur omhoog trekt om goed te kunnen landen na de jump
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Benieuwd naar dat 3x3 basketbal, want daar hoor ik ook alleen maar positieve dingen over.


Was hele toffe pot tegen Polen! Dit is echt een sport met toekomst op de Spelen, snel/sensationeel/goed te volgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ja eens, vind het tof deze varianten. Laat de oude lullen maar zeuren dat het er niet bij hoort.
Polen met dat moment dat ie tijdens de "verlenging" zomaar die bal over de zijlijn keilt :lol: zal de spanning wel zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het lijkt wel de Spelen van de Fails te worden :lol:
12 man in t veld bij hockey xd
Overstekende officials bij de BMX :x
Een televisie boot die gewoon doodleuk voor de sporters gaat varen :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

En Van der Breggen is zojuist door een Japanse official van haar fiets geyeet tijdens een training voor de tijdrit, omdat diegene dacht dat zij een "indringer" was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 11:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:lol:

1 grote grap deze Spelen. Heb ook helemaal niet dat gevoel dat ik voorheen wel altijd had tijdens de spelen, dat je naar het mooiste sportevenement ter wereld kijkt en het zo veel mogelijk wil volgen. Komt wellicht ook door het grote aantal kut sporten dat de hele dag voorbij komt, zoals 3x3 basketbal, vrouwenvoetbal, boogschieten en al die andere onzin. En er zijn ook niet echt meer wereldsterren/iconen als Usain Bolt of Michael Phelps om naar uit te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
3x3 basketbal, vrouwenvoetbal, boogschieten


Maat, wat zeg je hier nou? Hier kan ik me best mee vermaken hoor.
Wat kijk je dan liever? Ik moet zeggen dat ik er normaal niet zo in zit maar ik vind het nu juist wel tof, ook omdat ik veel kan kijken i.v.m. thuiswerken.
Zit nu lekker judo te kijken, prima hoor. Gisteren de hele finale van het turnen gekeken, was tering spannend en hoog niveau. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 11:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Pommer schreef:
3x3 basketbal, vrouwenvoetbal, boogschieten


Maat, wat zeg je hier nou? Hier kan ik me best mee vermaken hoor.
Wat kijk je dan liever? Ik moet zeggen dat ik er normaal niet zo in zit maar ik vind het nu juist wel tof, ook omdat ik veel kan kijken i.v.m. thuiswerken.
Zit nu lekker judo te kijken, prima hoor. Gisteren de hele finale van het turnen gekeken, was tering spannend en hoog niveau. :lol:

Tja ik kan me er niet mee vermaken, vind vooral zo'n pijltje afschieten echt geen sport. Je hebt ook een of andere schiet discipline waar een vrouw van 60 ofzo aan mee doet :lol: Zegt al genoeg lijkt me. Overigens heb ik aan geen enkele sport zo'n hekel als aan hockey en dat is ook om de havenklap op tv.

Als ik aan de Spelen denk, denk ik aan atletiek, zwemmen, turnen, wielrennen etc, en niet aan die halve gare sporten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ja eens, vind het tof deze varianten. Laat de oude lullen maar zeuren dat het er niet bij hoort.
Polen met dat moment dat ie tijdens de "verlenging" zomaar die bal over de zijlijn keilt :lol: zal de spanning wel zijn geweest.

Bizar xd er heerst een vloek :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel zin in baanwielrennen, ook zo’n sport die ik normaal nooit volg. Vooral de Madison en eliminatierace zijn spectaculair. Bij Madison rijden ze in duo’s die elkaar overnemen met een handaflossing, een grote chaos. Bij de eliminatierace valt er elke ronde iemand af, dus dat is telkens sprinten om niet laatste te worden.

Bij de teamsprint zijn de Nederlandse mannen favoriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 12:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ook wel zin in baanwielrennen, ook zo’n sport die ik normaal nooit volg. Vooral de Madison en eliminatierace zijn spectaculair. Bij Madison rijden ze in duo’s die elkaar overnemen met een handaflossing, een grote chaos. Bij de eliminatierace valt er elke ronde iemand af, dus dat is telkens sprinten om niet laatste te worden.

Bij de teamsprint zijn de Nederlandse mannen favoriet.

Vind ik ook altijd mooi ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
En er zijn ook niet echt meer wereldsterren/iconen als Usain Bolt of Michael Phelps om naar uit te kijken.


Dit mis ik juist niet. De uitslag stond van tevoren al vast, 0 spanning.
Liever sporten kijken waarbij in principe iedereen kan winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

Tip: rugby 7s :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

De verdediging en keeper van de NL voetbaldames.. Wow xd

Hebben mazzel met een wereldtop aan voorhoede want van de rest moeten ze het niet hebben.
Jammer dat de 3x3 heren er al uit liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
De verdediging en keeper van de NL voetbaldames.. Wow xd

Hebben mazzel met een wereldtop aan voorhoede want van de rest moeten ze het niet hebben.
Jammer dat de 3x3 heren er al uit liggen


Echt bizar slecht achterin ja en ik heb nog geen keepster gezien die daadwerkelijk een bal vangt. Hoe graag ik het ook zou willen, ik kan er niet fatsoenlijk naar kijken dat vrouwenvoetbal
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic