Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2022 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu live aan het schijten op de vestdijk in Eindhoven, Laat de zon in je hart op de achtergrond maar het geluid staat niet hard genoeg dat je bier ervan omvalt helaas. Wel 3 rollen aanwezig, prettig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 09:44 
 
Hardtraxx Elite

Iemand goede ophoping pillen zodat ik 'n heel weekend niet hoef? (Mag geen bananen helaas)
Heb nog al last van een snelle stoelgang (lees 6x per dag).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand goede ophoping pillen zodat ik 'n heel weekend niet hoef? (Mag geen bananen helaas)
Heb nog al last van een snelle stoelgang (lees 6x per dag).

Norit, bij elke drogisterij te verkrijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand goede ophoping pillen zodat ik 'n heel weekend niet hoef? (Mag geen bananen helaas)
Heb nog al last van een snelle stoelgang (lees 6x per dag).


Kurk, zit op bijna elke wijnfles
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je normaal 6x p/d gaat, lijkt het me niet verstandig je vol met Norit etc. te gooien als je een weekend naar een festival gaat. Eer het dan eens maandag is, scheur je bijna open joh. Helemaal als de drank en drugs een beetje laxerend werkt. :lol:
Gewoon lekker elke keer naar die dixie gaan, ik zie het probleem niet. Overdag lijkt het me op de camping prima te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 17:45 
 
Hardtraxxer

Idd, even tot rust in zo'n meurende dixi hoort er ook een beetje bij. Pakje zakdoekjes mee voor de zekerheid, mocht het wc papier slecht geregeld zijn, en gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren op Intents (slechts) 1 kakje gelegd. Ik ben hier expres voor naar het toiletblok bij de indoor mainstage gelopen, daar waar het aan die kant erg rustig was in de WC's en er enorm veel dixies stonden. Hier meerdere malen geweest en op elk moment van de dag ruim voldoende dixies die onbezet waren. Pluspunt. Er was hier bijna geen geluid/bass te horen in de WC's, wat de algehele ervaring dan wel weer wat minder maakte. Ruim voldoende WC papier aanwezig, het spiegeltje was nog heel en het rook er absoluut niet vies (tot ik klaar was, uiteraard). Al met al weer een prima dixie ervaring en ook het wassen van mijn handen bij de kraantjes ging zonder moeite, daar waar het ook daar erg rustig was. Op naar de volgende, waar ik zal proberen om 's ochtends thuis niet meer te schijten, zodat ik misschien wel weer meerdere keren op het feest tekeer kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, ik had er gisteren ook (slechts) 1 op Intents (thuis al wel 3) maar die was mega goor. De wc bleek niet meer door te spoelen dus heb het maar met papier bedekt en tegen de dame die na me wilde gaan verteld dat de wc defect was.
'T was een zure, chemische lucht. 10/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand goede ophoping pillen zodat ik 'n heel weekend niet hoef? (Mag geen bananen helaas)
Heb nog al last van een snelle stoelgang (lees 6x per dag).


Ik pak vaak een preventieve diarreeremmer als ik een zuipweekend tegemoet ga (festivals, carnaval). Ik moet dan vaak alsnog wel eens een keer, maar het maakt het dan wel een stuk vaster en daarmee prettiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 16:37 
 
Hardtraxx Elite

T t viel nog mee, vrijdag maar 4x geweest waarvan 3x camping.
Zaterdag 2x waarvan 1x camping.
En zondag 1x camping.

Ook niet raar als je op noodles leeft1!1!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op intents 4x

1 toilet waarbij ik over me nek ging, had een gek naast de pot gescheten (op de camping)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste kakje op defqon, live vanop de toiletten bij de blue. Zeer proper toilet, voldoende wc-papier en dat allemaal onder de begeleiding van schijtmuziek door de enige echt Bloodlust. Hij doet zijn naam eer aan want ik denk dat er een beetje bloed bij mijn uitscheiding zit.

8/10 would shit again
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 15:14 
 
Hardtraxxer

Ook het eerste lakje live van de Blue. Genoeg wc papier en Rejecta op de achtergrond is prima. Niet af laten schrikken door de lange rijen, dat valt allemaal reuze mee.

9/10

Hopelijk moeten we nog een keer, dan kunnen we die bij de yellow eens testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net ook bij de blue geweest. Schoon en fris, en wc papier.. kwam ook net een meid uit dus had niks anders verwacht.

Was ook snel aan de beurt.

Ik stootte nog wel een paar keer tegen de deur, maar dat is omdat ik dik ben aangekomen afgelopen 2 jaar.

8/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Eerste kakje op defqon, live vanop de toiletten bij de blue. Zeer proper toilet, voldoende wc-papier en dat allemaal onder de begeleiding van schijtmuziek door de enige echt Bloodlust. Hij doet zijn naam eer aan want ik denk dat er een beetje bloed bij mijn uitscheiding zit.

8/10 would shit again


Ik ga stuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Defqon maar twee keer een bruine trui gebreid, waarbij ik 1x tijdens het keutelen door een toiletjuffrouw verzocht werd om het hokje uit te komen omdat ze wouden gaan schoonmaken. Stap je dan lekker je hokje uit in een met rood/wit lint afgezet blok toiletten terwijl iedereen aan de andere kant van het lint staat te wachten.

Verder erg blij dat er dit jaar, in tegenstelling tot 2018, niet iemand besloten heeft om zijn poep in de toiletpapier dispenser te stoppen, waardoor ik met een bruine klauw het hokje uitstapte nadat ik mijn anus wou reinigen.

Al met al krijgt Defqon van mij dit jaar een 7/10. Benieuwd naar Dreamfields en Reawake komend weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 13:26 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Op Defqon maar twee keer een bruine trui gebreid, waarbij ik 1x tijdens het keutelen door een toiletjuffrouw verzocht werd om het hokje uit te komen omdat ze wouden gaan schoonmaken. Stap je dan lekker je hokje uit in een met rood/wit lint afgezet blok toiletten terwijl iedereen aan de andere kant van het lint staat te wachten.

Verder erg blij dat er dit jaar, in tegenstelling tot 2018, niet iemand besloten heeft om zijn poep in de toiletpapier dispenser te stoppen, waardoor ik met een bruine klauw het hokje uitstapte nadat ik mijn anus wou reinigen.

Al met al krijgt Defqon van mij dit jaar een 7/10. Benieuwd naar Dreamfields en Reawake komend weekend!


Dit las ik met een boterham in m'n bek, gadverdamme man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat ik het zelf niet ben kan ik deze grap wel erg goed waarderen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens maar 1x op het terrein gescheten en dat was op zondagavond, dus was volle bak na 4 dagen teringzooi in m'n lijf te stoppen. Aan het begin van de Legends-set links van de main was toen alle ruimte en ik was meteen aan de beurt. Wat chemische ellende er uit gegooid, punt keta er in gejaagd dus was een 10/10 toiletbezoek.

Alle andere keren in het huisje waren minder noemenswaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2022 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke hoop op indicator achtergelaten :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2022 10:27 
 
Hardtraxxer

Hahahahahahaha dat verhaal van tom, wat goed zeg. En ongelooflijk goor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Live vanaf de dixi's op VWAB op de sounds van Isaac die Get Hit draait. Een wat minder gezellig poepje die maar niet lijkt te stoppen. Kan wellicht komen doordat deze dixi lekker meetrilt op de bass

4/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vwab headhunterz.. een solide torpedo achtergelaten. De dreun viel tegen en t wc papier was helaas geen 3 laags page...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Vwab headhunterz.. een solide torpedo achtergelaten. De dreun viel tegen en t wc papier was helaas geen 3 laags page...


Hoorde je nog doorspoelen maat!
Tot zo he
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2023 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er denk ik wel 4 gelegd op VWAB. Prima spoeltoiletten en nog redelijk schoon de hele dag
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic