P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Nog meer mensen die alleen thuis kunnen schijten?
M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
Pedaalemre wrote:Nog meer mensen die alleen thuis kunnen schijten?
Ik merk wel dat mijn lichaam het uitstelt wanneer ik niet thuis ben. Dus dat ik veel vaker 2 of 3 dagen niet hoef wanneer ik weg ben terwijl ik thuis bijna elke dag moet.
Hardtraxx Veteran
3810 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Ik kak overal, no problem
B
Melanoisia wrote:
Pedaalemre wrote:Nog meer mensen die alleen thuis kunnen schijten?
Ik merk wel dat mijn lichaam het uitstelt wanneer ik niet thuis ben. Dus dat ik veel vaker 2 of 3 dagen niet hoef wanneer ik weg ben terwijl ik thuis bijna elke dag moet.
Dit :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Haha ja same. Is echt kut soms.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Ik ga nooit naar de wc's, zelfs al is het voor plassen (op weekend festivals na).
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
makrooy wrote:Ik ga nooit naar de wc's, zelfs al is het voor plassen (op weekend festivals na).
Drink je ook niet dan op feesten? ;) Hoe hou je het vol :oh:
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 21 hours ago
Luiertje toch.
M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
Martin Waus wrote:
makrooy wrote:Ik ga nooit naar de wc's, zelfs al is het voor plassen (op weekend festivals na).
Keihard stampuh en zwetuh.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Martin Waus wrote:
Ik drink zeker wel, hou het vrij gemakkelijk vol hoor :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Ik ga niet meer met buikpijn rondlopen dus bij Epiq lekker lopen kakken in het nieuwe jaar
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Op nc200 heb ik nog wat moois achtergelaten
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Heb d'r weer 1 bij op mijn lijstje. Kon er niet aan ontkomen, This Is Regain vorige week. s ochtends al bij de mac gezeten en dan is het vragen om problemen
Hardtraxx Veteran
5514 posts member since 2010
In al die jaren niet 1 x (gelukkig)
Wel heb ik altijd de dag van t feest gezonde zenuwen en moet ik 2x schijten ipv 1 xd
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
hurricane wrote:In al die jaren niet 1 x (gelukkig)
Kan ik me echt niet voorstellen zeg, tering. Ik denk dat het bij mij eerder andersom is: als het een keer niet voor is gekomen, was het bijzonder.
Hardtraxx Veteran
5514 posts member since 2010
Remi wrote:
hurricane wrote:In al die jaren niet 1 x (gelukkig)
Kan ik me echt niet voorstellen zeg, tering. Ik denk dat het bij mij eerder andersom is: als het een keer niet voor is gekomen, was het bijzonder.
Heb een hele regelmatige stoelgang, kan de klok er bijna op gelijk zetten haha
Gelukkig altijd ruim voordat het feest begint :P
Als dat moment in de avond was geweest had ik wel een probleem gehad xd
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 12 hours ago
Nog even gekakt op apex label night, maar volume stond niet hard genoeg om op de wc's de muziek te horen, 2/5 sterren.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Op Rebirth een stabiele vier kakjes gelegd, verdeeld over de zaterdag en de zondag. Op de zaterdag twee keer tussen de main en de outdoor area (wel in die dixies, uiteraard) en zondag twee keer naast de grote RAW tent van de zaterdag (die dus op zondag dicht was en waar het toen lekker rustig was). Vooral op zondag wel lekker wat hulp gehad door de trillingen van de bass die van de main af kwam. Maar het waren nog absoluut geen beker-trilt-omver trillingen in mijn dixie. Dus daar gaan we de komende maanden verder naar op zoek. Ik denk dat ik dat het ergste mee heb gemaakt op Defqon, bij de Silver. Daar trilde mijn beker bier omver in de dixie door het geluid. Love it.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
RomanAnthony wrote:Ik denk dat ik dat het ergste mee heb gemaakt op Defqon, bij de Silver. Daar trilde mijn beker bier omver in de dixie door het geluid. Love it.
Dan weet je dat je leeft.
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:
RomanAnthony wrote:Ik denk dat ik dat het ergste mee heb gemaakt op Defqon, bij de Silver. Daar trilde mijn beker bier omver in de dixie door het geluid. Love it.
Dan weet je dat je leeft.
Voelde eerder als de hel, je brandde zowat die dixie uit daaro. De tering.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Over branden als de hel gesproken...

Heb 'm denk ik wel eens eerder gepost hier maar een lange tijd terug op Dominator was die dixie echt bizar. Het was die dag 30+ graden en 1 toiletgroep stond blijkbaar vol op de zon. Dus ik wilde half de avond, zeg om 21:00 ofzo, gaan schijten en zodra je die toiletgroep inliep voelde je gewoon een muur van stront hangen. Dat lag al de hele dag zo te koken dat je gewoon tegen die dikke lucht aan kon leunen. :lol:

Weet nog dat ik echt met het zweet van m'n kop die plee afkwam.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Remi wrote:Weet nog dat ik echt met het zweet van m'n kop die plee afkwam.
Haha die ken ik
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Remi wrote:Over branden als de hel gesproken...

Heb 'm denk ik wel eens eerder gepost hier maar een lange tijd terug op Dominator was die dixie echt bizar. Het was die dag 30+ graden en 1 toiletgroep stond blijkbaar vol op de zon. Dus ik wilde half de avond, zeg om 21:00 ofzo, gaan schijten en zodra je die toiletgroep inliep voelde je gewoon een muur van stront hangen. Dat lag al de hele dag zo te koken dat je gewoon tegen die dikke lucht aan kon leunen. :lol:

Weet nog dat ik echt met het zweet van m'n kop die plee afkwam.
En jij dacht, perfecte plek om effe lekker te gaan zitten
Hardtraxx Veteran
3810 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Afgelopen zaterdag direct bij binnenkomst een kakje gelegd in de AFAS Live. Hele schone WC en nauwelijks geluid te horen vanuit de zaal. Al met al een matige ervaring dus
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Justinhafc wrote:Afgelopen zaterdag direct bij binnenkomst een kakje gelegd in de AFAS Live. Hele schone WC en nauwelijks geluid te horen vanuit de zaal. Al met al een matige ervaring dus
:lol: