Sowieso niet, kapen is kewlChris Two wrote:Nuh-uh! 1 regel: wat gescout wordt door 1 persoon staat voor 3 dagen vast naar die persoon.
Kapen is zo zielig!
Hoe moeten wij anders fatsoenlijke spelers krijgen?
Sowieso niet, kapen is kewlChris Two wrote:Nuh-uh! 1 regel: wat gescout wordt door 1 persoon staat voor 3 dagen vast naar die persoon.
Kapen is zo zielig!
Ik zit ook al te scouten, 20-24 en van alles in allemaal landenChris Two wrote:mis-scoutjes
en ik zal wel wat scouten.. vraag maar aan ofzo
Geaccepteerd!Hymn wrote:Ik heb me aangemald voor Hoffenheim. Ik ben Rik-FSC/Sjarel van de Sjoepen.
Edit: Ad, Almighty heeft die al reserveerd? Welke is nog beschikbaar?
Edit2: Oh, toch niet..
De voorzitter van 1. FSV Mainz 05 heeft Drugsphoria verwelkomd bij 1. FSV Mainz 05, daarmee de kritiek van de media dat Drugsphoria te onervaren zou zijn naast zich neerleggend.
Geaccept!Hoofdcoach wrote:heb me aangemeld voor leverkusenaccept please
HahahaChris Two wrote:Nuh-uh! 1 regel: wat gescout wordt door 1 persoon staat voor 3 dagen vast naar die persoon.
Kapen is zo zielig!
hoe kun je zien of iemand gescout is dan?Kaasboer wrote:HahahaChris Two wrote:Nuh-uh! 1 regel: wat gescout wordt door 1 persoon staat voor 3 dagen vast naar die persoon.
Kapen is zo zielig!die regels en het claimen van jou zijn zielig
Thanks, heb toch even team change gemaakt : KaiserslauternRamirez wrote:Geaccept!Hoofdcoach wrote:heb me aangemeld voor leverkusenaccept please
skiggyrapzSocializerz wrote:no!Dysphoria wrote:Heeft iemand nog een leuke jonge keeper? Heb nu 2 opa's van 33.
Welke bitch heeft di maria van mij gegapt
Zal voor je scouten, houdt dit topic in de gaten als ik wat heb of stuur je pm.Almighty wrote:wie heeft er voor 2/3 miljoen een leuke middenvelder stats vanaf 70 verdediging/aanval 17 tot 25 jaar ?
Jonge keeper (17 t/m 24 jaar), rond de 85/90 voor maximaal 15 miljoen (als zoiets mogelijk is)!Chris Two wrote:Zal voor je scouten, houdt dit topic in de gaten als ik wat heb of stuur je pm.Almighty wrote:wie heeft er voor 2/3 miljoen een leuke middenvelder stats vanaf 70 verdediging/aanval 17 tot 25 jaar ?
Zelfde geld voor Jou dysphoria. Wat wil je ongeveer aan stars hebben rond welke prijs?
Hoofdcoach wrote:Eerste punt is binnen0-0 tegen Stuttgart