Ik weet mijn wachtwoord niet meer.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
-
A
Socializerz is dus 14?
-
D
Ik maak wel even een nieuw account aan. Is het nog zo dat je dan eerst 3 dagen moet wachten voordat je een competitie kan joinen?
EDIT: Hoe kan ik de competitie vinden?
EDIT2: Nvm, heb hem gevonden.
EDIT: Hoe kan ik de competitie vinden?
EDIT2: Nvm, heb hem gevonden.
-
D
Heb een aanvraag verstuurd, nu moet hij nog geaccepteerd worden. 
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
thanks manAlmighty wrote:Ik kon HSV kiezen, maar uit respect voor Kèèsbùùr toch niet gedaan
Dus dit is ff de voorlopige indeling dan want dan pas ik die even aan, misschien is het ook wel leuk als ik de lijst telkens bij houd met ook wie waar geeindigd is
Hardstyle007: Nürnberg
Zenda: FC Koln
Project141: Dortmund
Patrickjeb: Stuttgart
Almighty: Hoffenheim
Kaasboer: HSV
Socializerz: Wolfsburg
Chris Two/Robkuh: Bayern Munchen
Jeroen: Schalke
Schaap_houder: Werder Bremen (SkiggyRapz18)
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
Idd wel leuk om bij te houden, zag het al in de begin postSkiggyRapz18 wrote:Dus dit is ff de voorlopige indeling dan want dan pas ik die even aan, misschien is het ook wel leuk als ik de lijst telkens bij houd met ook wie waar geeindigd is![]()
Nog vrij weinig man in de comp tot nu toe, in tegenstelling tot vorig seizoen...
-
C
Bam, aanvalshoede straks allen 93...
binnenkort maar eens voor nieuw jong keepertje gaan kijken... dan traint ie iets makkelijker
binnenkort maar eens voor nieuw jong keepertje gaan kijken... dan traint ie iets makkelijker
@Kaasboer Leek me idd ook wel leuk, weet alleen niet van iedereen de plek waar ze geeindigd zijn.. kan dit ook niet meer terug zien 
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
Je hebt die van mij iig goedSkiggyRapz18 wrote:@Kaasboer Leek me idd ook wel leuk, weet alleen niet van iedereen de plek waar ze geeindigd zijn.. kan dit ook niet meer terug zien
ik met vitesse 15de...SkiggyRapz18 wrote:@Kaasboer Leek me idd ook wel leuk, weet alleen niet van iedereen de plek waar ze geeindigd zijn.. kan dit ook niet meer terug zien
Jaa dat dacht ik ook idd, Tis de bedoeling dat dit lijstje gewoon wat langer word zodat we straks de OSM-Hardtraxxer van het jaar kenne kiezenProject 141 wrote:Mij heb je ook goed, is inderdaad wel leuk om bij te houden
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
Nog 6 teams vrij:
1. FC Kaiserslautern
1. FSV Mainz 05
Bayer 04 Leverkusen
FC Augsburg
SC Freiburg
TSG 1899 Hoffenheim
1. FC Kaiserslautern
1. FSV Mainz 05
Bayer 04 Leverkusen
FC Augsburg
SC Freiburg
TSG 1899 Hoffenheim
-
D
Toegangsverzoeken
status is
In afwachting
Competitie
Hardtraxx OSM 2012
Moderator
JeroenTjeh
Ik was 10e met NAC, heb de laatste 10 wedstrijden niks meer gedaan geloof ik 
Maar herinner mij maar van de reeks van 10 wedstrijden zonder verliespunten of tegendoelpunten
Maar herinner mij maar van de reeks van 10 wedstrijden zonder verliespunten of tegendoelpunten
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Ben nu officieel Nürnberg, wat heeft die een matige verdediging zeg....
Distinctive: Herta BSC
Als ik iemand mis laat het me weten
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
SkiggyRapz18 wrote:Hardstyle007: Nürnberg
Almighty: Borussia Mönchengladbach
-
C
Totdat je tegen mij moest, nam ik het stokje mooi over!Zenda wrote:Ik was 10e met NAC, heb de laatste 10 wedstrijden niks meer gedaan geloof ik
Sowieso niet, moest in de eerste wedstrijd van het seizoen tegen jou, won mooi met 2-1Chris Two wrote:Totdat je tegen mij moest, nam ik het stokje mooi over!Zenda wrote:Ik was 10e met NAC, heb de laatste 10 wedstrijden niks meer gedaan geloof ik
Neemt niet weg dat ik na de mooie reeks een even lange reeks zonder punten heb gehad
-
C
2e wedstrijdZenda wrote:Sowieso niet, moest in de eerste wedstrijd van het seizoen tegen jou, won mooi met 2-1Chris Two wrote:Totdat je tegen mij moest, nam ik het stokje mooi over!Zenda wrote:Ik was 10e met NAC, heb de laatste 10 wedstrijden niks meer gedaan geloof ik
Neemt niet weg dat ik na de mooie reeks een even lange reeks zonder punten heb gehad
Maar goed, heeft er iemand een leuke jonge keeper waar die vanaf wil.. Ben Bayern Munchen an het verjongen en zoek dus spelers die makkelijk trainen omdat ze jong zijn (18 t/m 24 jaar)
-
C
Ik ga wel De Gea ofzo scouten of Cech
-
C
Nuh-uh! 1 regel: wat gescout wordt door 1 persoon staat voor 3 dagen vast naar die persoon.
Kapen is zo zielig!
Kapen is zo zielig!