Bibi is beter 
Die sniper maar opscheppen dat ie al gescoord had en de rest niet.
Als ik dit zie had ik liever niet gescoord :')
Die Houdini is ook anders. Dan paal je je vriendin achterlangs en halverwege wissel je met een maat. Dan loop jij ondertussen naar voren en roep dan heel hard: TADAAA!Chukkels wrote:Rodeo is anders... Dat is als je je vriending achterlangs neemt en dan zegt dat je een ander hebt. En dan kijken hoe lang je het vol houdtNVDL wrote:hahaha, die roudinie kende ik al, maar die andere niet
Zo... mag ik een bakkie?jeone wrote:herkent iemand dze dame : http://www.foto-edyo.nl/model_romy_3.htm
KSwoosh wrote:vooral deze foto ook, waar ze als een verdronken nijlpaard tegen de boom hangt
hij heeft alleen ze luger mee genomen naar cherso ofzodawasiknie wrote:Ze heb geen tieten en een dikke reet.
Dat die Sniper niks beters gesnipert heb...
zeg dat welstyl0w wrote:Weinig pluspunten te vinden!
Oxbow wrote:hij heeft alleen ze luger mee genomen naar cherso ofzodawasiknie wrote:Ze heb geen tieten en een dikke reet.
Dat die Sniper niks beters gesnipert heb...
liever neit dusmaarten1410 wrote:http://www.imagebam.com/gallery/ocokrrd ... 55/?ref=nf
Daar nog meer... op eigen risico.
Was het maar een paar jaar.. ze zijn een jaar oudKepro wrote:Het blijkt dat de foto's al een paar jaar oud zijn maar alsnog, die kont van haar
Nja zo erg valt het tijdens de uitzending niet op, maar dit is wat andersmaarten1410 wrote:Was het maar een paar jaar.. ze zijn een jaar oudKepro wrote:Het blijkt dat de foto's al een paar jaar oud zijn maar alsnog, die kont van haar
Oh, alsnog ik hou niet van arrogante kwallen.Bisde wrote:Nja zo erg valt het tijdens de uitzending niet op, maar dit is wat andersmaarten1410 wrote:Was het maar een paar jaar.. ze zijn een jaar oudKepro wrote:Het blijkt dat de foto's al een paar jaar oud zijn maar alsnog, die kont van haar
haha ja dat zou best kunnen ja, tony zit ook bij mij in de sportschool soms..JolleNL wrote:Volgens mij zijn ze elke donderdagavond te vinden in CafeAncee ofzo, dat Twittert Tony steeds.Overload wrote:haha ik had 2 weken geleden ff hier gekeken in zo'n cafeetje met wat vrienden en toen waren matsoe matsoe, sniper, sterretje, en little princess er ook XD was best wel humor..
matsoe matsoe is verreweg wel het grappigst samen met sommige opmerkingen van tony XD
Parvuz wrote:Laten we het voor Sniper er op houden, dat verliefdheid blind maakt.![]()
Mijn god wat moet hij gedacht hebben toen ze uit de kleren ging.Die moest z'n leuter echt dwingen op te staan denk ik.
Dat moet hier ook het geval zijn voor Sniper.Jochem Meijer wrote:Het maakt niet uit, het maakt geen ene fuck meer uit,
Ook al vlieg jij op een bezemsteel, verf jij al je haren geel,
zijn je benen zwart behaard, heb je last van een stoppelbaard..
Het maakt niet uit, het maakt geen ene fuck meer uit.
Ook al kweek jij knoflook in je mond, waggel jij als een walrus rond,
Begrijp je nooit een belgenmop, eet jij het pus van je puistjes op..
Ligt eraan wat je te dik vind he.Ramirez wrote:FEIT: Meeste vrouwen in Nederland zijn te dik!