Active topics in Andere muziek
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Jezus wat BRAK gemixt zeg hahahahaha 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Vraag me af of hij op Star Beach ook zo heeft staan baggeren...
achja stelt weinig voor dit, maar neem het hem niet eens kwalijk
hij is zo opgehypt door de grote menigte dat hij nog ging geloven dat hij een goede dj is/wordt
beetje triest maarja, laat hem ze money binnenslepen en weg ermee
hij is zo opgehypt door de grote menigte dat hij nog ging geloven dat hij een goede dj is/wordt
Niet echt een top mix nee, maar mensen gaan er in discotheken toch wel los op en daar gaat het uiteindelijk om.
de grote menigte weet ook niet wat fatsoenlijk mixen voorstelt :')Oxbow wrote:achja stelt weinig voor dit, maar neem het hem niet eens kwalijk
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik laat deze maar links liggen 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
HOLY SHIT WAT EEN MIXWERK
:')
:')
dat kon je op tv toch al horen ?? heb blaauw gelegen toen ik het zag.tomb wrote:Vraag me af of hij op Star Beach ook zo heeft staan baggeren...
als deze gast niet met een tv programma was aangekomen dan hadden ze um op starbeach keihard uitgelachen.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ik heb hem zien draaien hier een dorp verder..
Maar lach niet! Hij was echt heel druk bezig, weinig handjes in de lucht enz.. Hij had het druk om het bij te houden, maar op enkele foutjes lag alles netjes gelijk en aardig lange overgangen.. Soms wel stop en play werk, maar soms ook dat ik dacht van ja toch aardig netjes.
Maar lach niet! Hij was echt heel druk bezig, weinig handjes in de lucht enz.. Hij had het druk om het bij te houden, maar op enkele foutjes lag alles netjes gelijk en aardig lange overgangen.. Soms wel stop en play werk, maar soms ook dat ik dacht van ja toch aardig netjes.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Nee uit dat stukje van 1 minuut kon ik niks opmaken hoor?djpatt wrote:dat kon je op tv toch al horen ?? heb blaauw gelegen toen ik het zag.tomb wrote:Vraag me af of hij op Star Beach ook zo heeft staan baggeren...
als deze gast niet met een tv programma was aangekomen dan hadden ze um op starbeach keihard uitgelachen.
ik weltomb wrote:Nee uit dat stukje van 1 minuut kon ik niks opmaken hoor?djpatt wrote:dat kon je op tv toch al horen ?? heb blaauw gelegen toen ik het zag.tomb wrote:Vraag me af of hij op Star Beach ook zo heeft staan baggeren...
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
bah
Wat is die gast ook schandalig. Zag gister nog z'n clip op TMF. 
Last edited by Nando on 12 Feb 2011 13:36, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
opknopen aan de hoogste boom.
of gaat dat te ver?
Ik verwijt hem persoonlijk eigenlijk weinig, het is meer hoe hij opgehemeld wordt door andere mensen.Skedoedelefloeps wrote:opknopen aan de hoogste boom.of gaat dat te ver?
Wat zou jij doen als je de kans krijgt om voor zo veel mensen te draaien als je het gevoel hebt dat je redelijk/goed kunt mixen?
Off-Topic: DAMN, wat lopen onze meningen vaak uiteen
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik verwijt hem zelf iets en de media verwijt ik idd t meeste, maar goed als je zo mixt hoor je toch vanzelf dat je het niet goed kan, dan doe je dat toch niet, sta je puur voor lul. Maar hij is zo mediageil en wilt centen verdienen ook al moet ie daarvoor gigolo spelen denk ik dusja. Dan krijg je deze acties he 
djpatt wrote:dat kon je op tv toch al horen ?? heb blaauw gelegen toen ik het zag.tomb wrote:Vraag me af of hij op Star Beach ook zo heeft staan baggeren...
Logisch dat hij mag draaie eMak wrote:djpatt wrote:dat kon je op tv toch al horen ?? heb blaauw gelegen toen ik het zag.tomb wrote:Vraag me af of hij op Star Beach ook zo heeft staan baggeren...
Jongere denke nu: Ik wil ook naar Star Beach:D En ik eigelijk ook door Oh Oh Cherso
Al die aandacht voor SB is da uurtje wel waard denk ik:D
Uurtje? Ik dacht dat hij maar een kwartier mocht draaien 
Hoe weet ge da?Jolle wrote:Uurtje? Ik dacht dat hij maar een kwartier mocht draaien
"Ik ga een knaller draaien!" Let the bass kickNrgizer wrote:Hoe weet ge da?Jolle wrote:Uurtje? Ik dacht dat hij maar een kwartier mocht draaien