die drank komt nog wel op hoor
maar idd wel een dikke fail haha
maar idd wel een dikke fail haha
Hymn wrote:Heb maar eens een stukje gekeken. Viel best mee. Ik dacht dat het echt zo vulgair was maar dat is het niet.
Het enigste vulgaire is denk ik Barbie met d'r liedje van ik ben een klein blond sletje
Ik zwem het liefst in nat waterkatamaran wrote:Ik zwem het liefst in zoet, zout, sloot, chloorwaterWat een vent.
tja, zo gaat dat. ook wel logisch opsichKevin-Raw wrote:Vind het wel een beetje triest van rtl
Jaa klopt, ik zou ook geen nee zeggen tegen een gratis vakantie, ook heerlijk om dat te krijgenKSwoosh wrote:tja, zo gaat dat. ook wel logisch opsichKevin-Raw wrote:Vind het wel een beetje triest van rtl
vraag et me afNVDL wrote:maar hun krijgen wel geld voor al die shows waar hun in komen, zoals DWDD en op radio 538 enz.
geloof mij maar
is slim van rtl,hadden zij maar slimmer moeten zijnKevin-Raw wrote:Heb vorige week met die matsoe matsoe zitten praten, ze hebben NIKS verdient aan het programma opzich. RTL verdient er miljoenen aan, en zij krijgen geen rooie cent.
Want ze hadden geen contract of wat dan ook getekend, RTL ging gewoon op zoek naar mensen die 2 weken gratis op vakantie wilde (iedereen zou daar "ja" op zeggen!), die lui hadden er niet bij nagedacht om een contract te tekenen om de winst te delen met rtl. Ze moeten nu geld verdieenen met de populariteit van het programma , dus met optredens, zoon lomp nummer maken, en naar tvprogramma's gaan.
Vind het wel een beetje triest van rtl
die serie bezorgt die jongens zo veel pussy, alleen dat is aal miljoen waardOxbow wrote:precies,
die gasten hebben toch een mooie vakantie gehad en zijn immens populair geworden, gaan ze achteraf beetje klagen over geld dat doen Nederlanders altijd, ze zijn nooit tevreden als ze weten dat ze meer hadden kunnen hebben