Ze hadden zich niet eens voorgesteld. Ja daar kwamen ze volges mij ook nie voor 
Active topics in Off-Topic
Moderators
dawasiknie wrote:"Ik zeg gewoon hoi. Als ze nie reageert roep ik 'van GROETEN word je vanavond niet zwanger'. En als ze dan nog steeds niet reageert ga ik naar d'r zus"
Matsoe Matsoe is zoooo nuchter! geweldig, wat een simpelle kerel. 
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
dawasiknie wrote:"Ik zeg gewoon hoi. Als ze nie reageert roep ik 'goed zo word je vanavond niet zwanger'. En als ze dan nog steeds niet reageert ga ik naar d'r zus"
Matsoe Matsoe is de geniaalste
-
A
Onze eeuwig verkouden vriendkatamaran wrote:Matsoe Matsoe is zoooo nuchter! geweldig, wat een simpelle kerel.
-
G
idd, schitterendAlmighty wrote:Onze eeuwig verkouden vriendkatamaran wrote:Matsoe Matsoe is zoooo nuchter! geweldig, wat een simpelle kerel.
Ik ging helemaal stuk toen hij dat zei.wootum wrote:Ze hadden zich niet eens voorgesteld. Ja daar kwamen ze volges mij ook nie voor
sterretje: "een haagse meid is nooit lastig, als ik vraag ga je mee naar huis, filpie kijken dan weet ze al wat er gaat gebeuren, dan wordt ze vreselijk uit elkaar getrokken" 
wootum wrote:Matsoe Matsoe is koning![]()
met zn gerrit.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
x6Oxbow wrote:wootum wrote:Matsoe Matsoe is koning![]()
met zn gerrit.
Ja echt hefreddyadu8 wrote:x6Oxbow wrote:wootum wrote:Matsoe Matsoe is koning![]()
met zn gerrit.
Almighty wrote:Onze eeuwig verkouden vriendkatamaran wrote:Matsoe Matsoe is zoooo nuchter! geweldig, wat een simpelle kerel.
Geniale vent! Het kan niet, maar toch druipt de droogheid er van af.
''Ik zeg gewoon Hoi, als ze geen gedag terug zegt. Zeg ik: Van groeten word ie niet zwager''
''En als ze dan nog niet reageerd....
.. dan loop ik naar d'r zus toe''
Ik hou van hagenezen lol''Hee 's avonds een poes, 's ochtend een poes he, maar meestal 's avonds een poes en 's ochtends een kater maar dat heb ik nu niet dus ben 's ochtends ook een poesje''![]()
Ik kijk er alweer uit en op youtube staan alweer een paar geniale dingen 
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
Op de hyves van oh oh cherso staan al mooie dingen over vanavond
Gerieallllaaaaaaa
Gerieallllaaaaaaa
Vanavond weer ff genieten van moetsoe matsoe
-
G
pfiew, zet em net op tijd aan 
roos wrote:Ik ben echt kankerlam, beter ga je me nu keihard neuken
Last edited by maarten1410 on 30 Sep 2010 21:46, edited 1 time in total.
-
G
nneemaarten1410 wrote:Ik ben echt kankerlam, beter ga je me nu keihard neukenEn daarna die compilatie van de neukende mensen, vet
-
A
"We moesten ff sporten" was het hoogtepunt, verder mwoah
Ik lag in een scheurmaarten1410 wrote:roos wrote:Ik ben echt kankerlam, beter ga je me nu keihard neukenEn daarna die compilatie van de neukende mensen, vet