En die vent is geen held, maar een mongool.Kepro wrote:Was weer geweldig, Matsoe Matsoe is een held
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hij is niet echt de snuggerste nee.Machiel wrote:En die vent is geen held, maar een mongool.Kepro wrote:Was weer geweldig, Matsoe Matsoe is een held
Jaa maar nu keken 1 miljoen mensen er naar en weet iedereen het. Hiervoor wist alleen de jeugd hetMachiel wrote:Kent iedereen toch ook al lang?Kevin-Raw wrote:Dus weer nieuwe woorden voor Dikke van Dalen binnenkort
- WOKNOK = Wijd openstaande klets natte ochtend kut
- ODOL = Ontzettend Dikke Ochtend Lul
- Pino = Potentiel intressant Neuk Object
- Plork = Prachtig Lichaam Ontzettnde Rot Kop
![]()
Klopt, maar zn opmerkingen etc.katamaran wrote:Hij is niet echt de snuggerste nee.Machiel wrote:En die vent is geen held, maar een mongool.Kepro wrote:Was weer geweldig, Matsoe Matsoe is een held
Ik blijf het een geweldig programma vinden.
Sommige uitspraken. 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
De formule is gewoon briljant. Zet een stel jongvolwassen imbecielen in een villa op Kreta en film wat er gebeurt.
-
M
iddtomb wrote:De formule is gewoon briljant. Zet een stel jongvolwassen imbecielen in een villa op Kreta en film wat er gebeurt.
En dit programma willen ze misschien ook in de winter doen, met diezelfde helden
!
8 Hagenezen los, ergens op wintersport. GOUD!
8 Hagenezen los, ergens op wintersport. GOUD!
Vette avatartomb wrote:De formule is gewoon briljant. Zet een stel jongvolwassen imbecielen in een villa op Kreta en film wat er gebeurt.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Net weer gekeken, eeen hij was weer Geweldig!
Matsoe Matsoe
"Ik doe geen one night stands..... alleen two night stands"
"Ik doe geen one night stands..... alleen two night stands"
Wat een ventOxbow wrote:matsoe matsoe
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Matsoe Matsoe doet ook mooi Jokertje daar na
, lekker laagie make-up 
Matsoe Matsoe en Jokertje zijn wel de bazen van dit programma. Die Sniper vind ik maar een achterlijke vent. :') Sterretje is ook tof.
Klopt, die sniper is te serieus & is te macho.JolleNL wrote:Matsoe Matsoe en Jokertje zijn wel de bazen van dit programma. Die Sniper vind ik maar een achterlijke vent. :') Sterretje is ook tof.
Die andere zijn baas ja.
Zijn allemaal macho'skatamaran wrote:Klopt, die sniper is te serieus & is te macho.JolleNL wrote:Matsoe Matsoe en Jokertje zijn wel de bazen van dit programma. Die Sniper vind ik maar een achterlijke vent. :') Sterretje is ook tof.![]()
Die andere zijn baas ja.
Daar heb je gelijk in.Parvuz wrote:Zijn allemaal macho'skatamaran wrote:Klopt, die sniper is te serieus & is te macho.JolleNL wrote:Matsoe Matsoe en Jokertje zijn wel de bazen van dit programma. Die Sniper vind ik maar een achterlijke vent. :') Sterretje is ook tof.![]()
Die andere zijn baas ja.Maar die sniper heeft het wel het beste voor elkaar, tot nu toe, met de vrouwtjes. Matsoe Matsoe staat op plaats 2.
dacht dat deze serie snel afgelopen zou zijn, maar helaas er komt nog een wintersport edit 
met dezelfde gasten?djpatt wrote:dacht dat deze serie snel afgelopen zou zijn, maar helaas er komt nog een wintersport edit
helaas wel :')wootum wrote:met dezelfde gasten?djpatt wrote:dacht dat deze serie snel afgelopen zou zijn, maar helaas er komt nog een wintersport edit
Mooidjpatt wrote:helaas wel :')wootum wrote:met dezelfde gasten?djpatt wrote:dacht dat deze serie snel afgelopen zou zijn, maar helaas er komt nog een wintersport edit
djpatt wrote:dacht dat deze serie snel afgelopen zou zijn, maar helaas er komt nog een wintersport edit
Barbie op ski's
Jokertje: "Lekker skiën, ja toch? Lekker met je kop in de sneeuw, ja toch?"
het zou best leuk zijn, maar komop zeg 8 van die doelloze gasten die nu opeens bn-er zijn. laat ze werken voor hun geld