Je kan de laatste weken met goed verstand niets goed hebben. Wat een random uitslagen. Echt iedereen wint tegendraads.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Patrickjeb ? 
Het moest ooit gebeuren, met die tegenvallende resultaten laatste tijdAlmighty wrote:Patrickjeb ?
-
E
FACK YEAH
Rondewinnaar en van 9 naar 6!!!
BITCHESSSS
Rondewinnaar en van 9 naar 6!!!
BITCHESSSS
Ik vergeet het nu telkens in te vullen 
je ken toch aanmelden voor mailtjeOlijfboompje wrote:Ik vergeet het nu telkens in te vullen
dat je krijgt als herinnering
Ja, maar dan vergeet ik het nogThe Anim0l wrote:je ken toch aanmelden voor mailtjeOlijfboompje wrote:Ik vergeet het nu telkens in te vullen
+2Olijfboompje wrote:Ja, maar dan vergeet ik het nogThe Anim0l wrote:je ken toch aanmelden voor mailtjeOlijfboompje wrote:Ik vergeet het nu telkens in te vullen
-
A
Moet je prioriteiten stellen 
Blijkbaar is voetbal niet mijn prioriteitAlmighty wrote:Moet je prioriteiten stellen
dan moet je ook niet klagen dat je te laat bent met invullenOlijfboompje wrote:Blijkbaar is voetbal niet mijn prioriteitAlmighty wrote:Moet je prioriteiten stellen
Winterstop is weer voorbij, allemaal dus weer invullen 
Jij ook al?Project 141 wrote:En we kunnen weer7 punten in de pocketz
Of 2 (ééntje met 3 doelpunten goed), of 10 (de 3-3 goed)Project 141 wrote:Haha het is 7 punten of niks heSteffnov wrote:Jij ook al?Project 141 wrote:En we kunnen weer7 punten in de pocketz
Ben een half seizoen te laat geloof ik. 
Haha ja ik ook, doe volgend jaar wel weer meeZenda wrote:Ben een half seizoen te laat geloof ik.
We zijn weer van de partij! Hopelijk een keer meer punten dan degene om me heen..
Wil in ieder geval de top 5 weer in...daarna zie ik wel weer verder 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
2x alles vergeten... Kap er maar mee