Project 141 wrote:Triest weinig punten weer
Active topics in Off-Topic
Moderators
Werd ook eens tijd dat ik een enigszins fatsoenlijke ronde had :p hoewel ik Heracles zal blijven steunen deze wedstrijdProject 141 wrote:Het gaat van PSV afhangen wie er rondewinnaar wordt!Sta gedeeld met Steffnov bovenaan met 28 punten
Mooiste vind ik overigens mijn voorspelde overwinning voor Utrecht, als enige die uberhaupt puntverlies voor Ajax voorspelde
Last edited by Steffnov on 06 Nov 2011 16:42, edited 1 time in total.
Nou ja, als ik op 48 uitkom vind ik het bestProject 141 wrote:Nou ja dit is geen fatsoenlijke ronde, iedereen heeft gewoon bar slechtSteffnov wrote:Werd ook eens tijd dat ik een enigszins fatsoenlijke ronde had :p hoewel ik Heracles zal bkijven steunen deze wedstrijdProject 141 wrote:Het gaat van PSV afhangen wie er rondewinnaar wordt!Sta gedeeld met Steffnov bovenaan met 28 punten
Sta 3e qua punten deze ronde, weer 9 punten uitgelopen op de nummer 2.
En gezien we beide winst voorspeld hebben voor PSV, blijf ik na deze ronde wederom 1e. 
Liever gewoon helemaal niet, vind ik veel mooier voor Twente :')Project 141 wrote:Nog geeneen keer rondewinnaar, maar toch maar paar punten achter top 3Hopelijk scoort PSV er nu ff 2, dan is de ronde voor mij
Project 141 wrote:Gedeeld rondewinnaar
Het is dat ik AZ en Heerenveen goed had, anders was het echt een bagger ronde geweest 
Damn, 2 plaatsen gezakt en misschien straks nog 1.. 
-
E
BOEM BITCHEZZZZ
1 plaats gestegen!
1 plaats gestegen!
Ja zeg, Ajax speelt gelijk (Had dat ze wonnen), Heerenveen en utrecht precies hetzelfde en dacht dat vitesse en NEC zouden winnen. Allemaal fout
Kan alleen nog iets stijgen als Grongingen wint met 2-0 en AZ met 0-4 
he verdomme WEER geen rondewinnaarProject 141 wrote:De top 4 heeft allemaal 3-0 bij AZ ingevuld, blijf dus op deze plek staan voorlopig :p
maar wel mooi 1e
Ik ben lekker wél rondewinnaartommetjeuh wrote:he verdomme WEER geen rondewinnaarProject 141 wrote:De top 4 heeft allemaal 3-0 bij AZ ingevuld, blijf dus op deze plek staan voorlopig :p![]()
maar wel mooi 1e
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Az vergeten in te vullen 
Wel weer goed gemaakt met 2-2 voorspeld bij NAC-heer
Wel weer goed gemaakt met 2-2 voorspeld bij NAC-heer
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Gaat lekker tot nu toe de meeste punten deze Ronde
had ik nu maar AZ niet vergeten 
Jezus, gezegd dat Excelsior en RKC zouden verliezen, maar in de rust staan ze beide 1-0 voor 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ik had voor de lol 2-0 Excelsior voorspeld maar later toch 0-2 gedaanpatrickjeb wrote:Jezus, gezegd dat Excelsior en RKC zouden verliezen, maar in de rust staan ze beide 1-0 voor
Alle hoeren nog aan toe, schiet echt voor geen meter meer op.
Tja, dan heb je 0-1 voor ADO, wordt het 1-1 en heb je 2-2 bij Feyenoord, wordt het 1-2...
3!Project 141 wrote:Nou Ajax moet ff zo blijven, levert weer wat puntjes opMaar ik ben ook tevreden als ze er nu 3 tegen krijgen
Hopelijk blijft het zo, dan weer 10 puntjes erbij
Laatste 2 wedstrijden weer 0 punten, lol, wie verwacht er dan ook dat ajax met 0-3 wint bij NEC in zo'n slechte periode. En FCT die Vitesse niet verslaat in eigen huis...
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
5 punten te weinig voor rondewinnaar 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
fuuu opnieuw op rang 10 blijven steken... heb wel ff 8 gestaan