Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
P
Waarom zijn velen hier zo?
Van die sarcasten die denken grappig te zijn door te spotten met datgene wat ze zelf nooit zouden willen ervaren. Humor van niveautje puber. Zeiken alsof ze nog steeds bij pappie en mammie wonen (doen jullie zeker ook) en elke keer betrapt worden als ze weer in een pepwank zitten in de huiskamer. Waarom?

Ik word wel vrolijk wanneer ik er een paar normale reacties tussen door zie :)
D
Ik word wel vrolijk wanneer ik er een paar normale reacties tussen door zie
Dankjewel hè

Ik vind overigens wel dat je veel zeurt op mensen die zeuren, beetje jammer.
Last edited by dellionNL on 23 Apr 2014 19:18, edited 1 time in total.
P
Waarom, omdat ik de zeikerds op dit forum benoem? Je reactie geeft wel weer aan dat jij ook tot deze klasse behoort. Waarom zo downspirited?

:thumbsup: :beer:
dellionNL wrote:
Ik word wel vrolijk wanneer ik er een paar normale reacties tussen door zie
Dankjewel hè
P
Nou, ik zag in het topic die ik vanmorgen opende allemaal van die dieptrieste reacties... ik ben zo iemand die het niet kan laten erop te reageren. Aangezien dat topic gesloten was en het offtopic zou zijn, dacht ik, nieuw draadje :D

Hebben de pessimisten ook dat beetje aandacht die paps en mams ze niet geeft en waar ze zo naar snakken :drool:
Last edited by partybasher on 23 Apr 2014 19:21, edited 1 time in total.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
:corn:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
partybasher wrote:Waarom zijn velen hier zo?
Van die sarcasten die denken grappig te zijn door te spotten met datgene wat ze zelf nooit zouden willen ervaren. Humor van niveautje puber. Zeiken alsof ze nog steeds bij pappie en mammie wonen (doen jullie zeker ook) en elke keer betrapt worden als ze weer in een pepwank zitten in de huiskamer. Waarom?

Gevalletje hypocriet?
P
Lyst wrote:
partybasher wrote:Waarom zijn velen hier zo?

Gevalletje hypocriet?
Niet echt :) Ik heb niet gespot, zeuren wel een beetje. Maarja, anders krijg je die pessimistjes ook niet op de kast :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
partybasher wrote:Van die sarcasten die denken grappig te zijn door te spotten met datgene wat ze zelf nooit zouden willen ervaren. Humor van niveautje puber. Zeiken alsof ze nog steeds bij pappie en mammie wonen (doen jullie zeker ook)
partybasher wrote:Hebben de pessimisten ook dat beetje aandacht die paps en mams ze niet geeft en waar ze zo naar snakken :drool:
Lyst wrote:hypocriet
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Deprie boiiiii
P
:thumbsup:
Een depri boy spelde ook incorrect, EN zou haat uitspreken.. ik spreek sarcasme.
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Ik zoek nog een MC? Jij bent MC hoor ik?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
Haha dit is zo goed.
P
Anyway ik gaat :D zoals eigenlijk de intentie was.
Veel plezier nog pessimisten, met het verspreiden van jullie gejank.

Vrolijke mensen en optimisten, het ga jullie goed, en probeer de pessimisten een beetje vrolijk te krijgen :yay:
Lenny wrote:Ik zoek nog een MC? Jij bent MC hoor ik?
Cool dat jullie over mij PM-en :cool:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
partybasher wrote:Cool dat jullie over mij PM-en :cool:
http://www.hardtraxx.nl/forum/chat.php
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
partybasher wrote:Anyway ik gaat :D zoals eigenlijk de intentie was.
Veel plezier nog pessimisten, met het verspreiden van jullie gejank.

Vrolijke mensen en optimisten, het ga jullie goed, en probeer de pessimisten een beetje vrolijk te krijgen :yay:
Nou de mazzel he.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
:lol: :corn:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik heb deze rel gemist maar is er in dit topic ruimte om Nerazrare te bashen?
P
TiMOTHYb wrote:Ik heb deze rel gemist maar is er in dit topic ruimte om Nerazrare te bashen?
Alleen als ie zeurt.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
:corn:
P
Ik heb ff rondgeneust maar je moet die nezzaaraaa weet ik wat niet bashen, hij maakt zichzelf al een tikkeltje belachelijk, beetje zielig als anderen m dan gaan aanvallen.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Hey, wat een leuk topic zeg :)

:loving:
Image
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
partybasher wrote:Ik heb ff rondgeneust maar je moet die nezzaaraaa weet ik wat niet bashen, hij maakt zichzelf al een tikkeltje belachelijk, beetje zielig als anderen m dan gaan aanvallen.
Hij lokt het ook gewoon zelf uit -_- beetje aandacht opzoeken met zijn eigen topics
P
nielstil wrote:
partybasher wrote:Ik heb ff rondgeneust maar je moet die nezzaaraaa weet ik wat niet bashen, hij maakt zichzelf al een tikkeltje belachelijk, beetje zielig als anderen m dan gaan aanvallen.
Hij lokt het ook gewoon zelf uit -_- beetje aandacht opzoeken met zijn eigen topics
Misschien is het gewoon een aparte en heeft ie niet helemaal in de gaten welke vraagtekens ie eigenlijk oproept met wat ie zegt - herkenbaar xd
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Moest jouw account niet verwijderd worden? PM Jor-D dan ff snel ipv kansloze topics aanmaken.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
partybasher wrote:
TiMOTHYb wrote:Ik heb deze rel gemist maar is er in dit topic ruimte om Nerazrare te bashen?
Alleen als ie zeurt.
Heeft Wilders een hekel aan de Islam?