Owneee, ajax kampioen, dat kan niet meer fout! hahaAlmighty wrote:Ik schaam me dood, Ajax contracteert André Ooijer
In Eindhoven lachen ze zich de ballen uit de string
Active topics in Off-Topic
Moderators
haha wat een niveau alweer in dit topic!
Heb wel weer zin in het nieuwe seizoen, ben echt benieuwd welke reisjes we dit seizoen gaan maken
ps. Andreas de O. is gewoon een versterking in de breedte voor Ajax hoor. Iemand zonder club, kost niks en brengt toch de nodige ervaring in. Hij is trouwens voor de meeste clubs hier in nl wel een aanwinst.
Tho, ik moest ook wel ff grijnzen toen ik het las
Heb wel weer zin in het nieuwe seizoen, ben echt benieuwd welke reisjes we dit seizoen gaan maken
ps. Andreas de O. is gewoon een versterking in de breedte voor Ajax hoor. Iemand zonder club, kost niks en brengt toch de nodige ervaring in. Hij is trouwens voor de meeste clubs hier in nl wel een aanwinst.
Tho, ik moest ook wel ff grijnzen toen ik het las
Denk niet dat ajax er veel aan heeft. Als je voor de breedte nog een verdediger wil, ga dan goed scouten en neem een jonge jongen, die dan soms ervaring op kan doen, en stel dat van der wiel verkocht word, dan heb je mooi een opvolger. nu heb je andre ooijer die stopt na 1 jaar geld opstrijken.
NeeMachiel wrote:Kenner
-
A
Ajax heeft 1 van de beste jeugdopleidingen van de wereld, waarom geen talentje? Een Robbie Wielaert hebben we al
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ajax word eindelijk weer kampioen dit jaar 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Heb je geen spierpijn van het open deuren intrappen nu?Parvuz wrote:Denk niet dat ajax er veel aan heeft. Als je voor de breedte nog een verdediger wil, ga dan goed scouten en neem een jonge jongen, die dan soms ervaring op kan doen, en stel dat van der wiel verkocht word, dan heb je mooi een opvolger. nu heb je andre ooijer die stopt na 1 jaar geld opstrijken.
Maarja wat moet Ajax anders? Hebben toch geen rooie cent meer over? En El Hamdaoui had meer prioriteit dacht ik zo.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
:')frankhardenberg wrote:Ajax word eindelijk weer kampioen dit jaar
Dat team vol met arrogante apen kan wel een sterke vent als Ooijer gebruiken ja, al moest ik ook lachen.
Als het voor mij een open deur is, waarom doet ajax dan iets wat niet zo slim is? Als je geen rooie cent hebt, moet je juist niet ooijer contracteren. Dat is echt zonde van het geld. Mja ben geen ajaxfan dus ik vind het niet erg.tomb wrote:Heb je geen spierpijn van het open deuren intrappen nu?Parvuz wrote:Denk niet dat ajax er veel aan heeft. Als je voor de breedte nog een verdediger wil, ga dan goed scouten en neem een jonge jongen, die dan soms ervaring op kan doen, en stel dat van der wiel verkocht word, dan heb je mooi een opvolger. nu heb je andre ooijer die stopt na 1 jaar geld opstrijken.
Maarja wat moet Ajax anders? Hebben toch geen rooie cent meer over? En El Hamdaoui had meer prioriteit dacht ik zo.
Parvuz wrote:
Als het voor mij een open deur is, waarom doet ajax dan iets wat niet zo slim is?
Mol wrote:Dat team vol met arrogante apen kan wel een sterke vent als Ooijer gebruiken ja, al moest ik ook lachen.
Eindeloze discussie
Ik zeg psv kampioen, twente 2e, ajax 3e. Excelsior 18e.
Ajax gaat problemen krijgen met al die internationals, die krijgen vast blessures of oververmoeidheid.
Denk dat de verrassing dit seizoen niet Heracles is, maar fc utrecht, vind ze verrassend goed spelen in europa.
Ik zeg psv kampioen, twente 2e, ajax 3e. Excelsior 18e.
Ajax gaat problemen krijgen met al die internationals, die krijgen vast blessures of oververmoeidheid.
Denk dat de verrassing dit seizoen niet Heracles is, maar fc utrecht, vind ze verrassend goed spelen in europa.
De Ridder en Mido waarschijnlijk ook naar Ajax.
Erg jammer was dat die eerste helft..
Maar de 2de helft was genieten.. Feyenoord is natuurlijk mijn clubje
Maar de 2de helft was genieten.. Feyenoord is natuurlijk mijn clubje
Het moet wel, we hebben geen geld. De Ridder kunnen we GRATIS huren, dus waarom niet. Mido is transfervrij en wil weer voetballen, dus hij zal hopelijk ook geen miljoenen krijgen..Rik wrote:ajax koopt leuke voetballertjes
Haha hoor um, "WE"Edwinn wrote:Het moet wel, we hebben geen geld. De Ridder kunnen we GRATIS huren, dus waarom niet. Mido is transfervrij en wil weer voetballen, dus hij zal hopelijk ook geen miljoenen krijgen..Rik wrote:ajax koopt leuke voetballertjes
Hij weet niet eens hoe het stadion er van binnen uitziet
Ohja gast? Ik heb een club card (hoogste na seioenskaart) en ik ga zo'n 5 a 10 keer per seizoen, dus ik weet niet hoe het stadion eruit ziet. Doe normaal en roep dingen niet als je dat niet weet. :') En trouwens in woon in Emmen en de reis is heel ver, anders had ik wel een seizoenkaart gehad.Machiel wrote:Haha hoor um, "WE"Edwinn wrote:Het moet wel, we hebben geen geld. De Ridder kunnen we GRATIS huren, dus waarom niet. Mido is transfervrij en wil weer voetballen, dus hij zal hopelijk ook geen miljoenen krijgen..Rik wrote:ajax koopt leuke voetballertjes
Hij weet niet eens hoe het stadion er van binnen uitziet
Nou sorry als ik dat dan verkeerd beoordeeld heb 
Maar als je uit Emmen komt is Emmen toch gewoon je club.
Nee, want t/m mijn achste heb ik in Amsterdam gewoond.Machiel wrote:Nou sorry als ik dat dan verkeerd beoordeeld heb
Jezus gast anders ben je ff kortzichtig ofzo...Machiel wrote:Nou sorry als ik dat dan verkeerd beoordeeld heb
Mag leien dat Twente kampioen word... Vitesse eindelijk weer eens in 't rechter rijtje.. en dan volgend jaar weer net als vroeger europa in :')
neem aan dat je linkerrijtje bedoeld ?Mannonymous wrote:Mag leien dat Twente kampioen word... Vitesse eindelijk weer eens in 't rechter rijtje.. en dan volgend jaar weer net als vroeger europa in :')
geniet er nog maar van, t zal binnenkort een abbo op het rechterrijtje worden