1-0 !
Zo! Toch nog maar 1-0. Wie weet?
edit: 2-0. Beslist dus.
Zo goed vind ik Ajax ook weer niet zonder Suarez eerlijk gezegd.Mol wrote:Wat een trieste wedstrijd. Dat Ajax Feyenooit niet van de kaart heeft geveegd is onwerkelijk.
gaat een leuke pot worden idd.Oxbow wrote:Heb echt zin in zondag
FC Utrecht - Ajax
Dat is ook lang geleden dat dat een keer gebeurdeMol wrote:Wat een trieste wedstrijd. Dat Ajax Feyenooit niet van de kaart heeft geveegd is onwerkelijk.
vorig seizoen nog in de finale van de kvnb beker?Almighty wrote:Dat is ook lang geleden dat dat een keer gebeurdeMol wrote:Wat een trieste wedstrijd. Dat Ajax Feyenooit niet van de kaart heeft geveegd is onwerkelijk.
Waren zover ik nog weet ook geen top wedstrijdenMartin wrote:vorig seizoen nog in de finale van de kvnb beker?Almighty wrote:Dat is ook lang geleden dat dat een keer gebeurdeMol wrote:Wat een trieste wedstrijd. Dat Ajax Feyenooit niet van de kaart heeft geveegd is onwerkelijk.
2-0 en 4-1?
Vorig seizoen nog in competitie
5-1 ?
Dus dat het lang geleden is valt ook nog mee..
dat is nooit leuk...Pommer wrote:het is weer leuk om naar Ajax te kijken!
San Miquel wrote:dat is nooit leuk...Pommer wrote:het is weer leuk om naar Ajax te kijken!
San Miquel wrote:dat is nooit leuk...Pommer wrote:het is weer leuk om naar Ajax te kijken!
Machiel wrote:JANKOOOO JANKOOOO JANKOOOO JANKOOOO
Wacht maar, volgende week voor de bekerRobz wrote:Fc Twente
Heb er zin in, nog mensen hier die na wedstrijden gaan van de FCwootum wrote:Wacht maar, volgende week voor de bekerRobz wrote:Fc Twente
Ik als tukker zou eigenlijk wel moetenRobz wrote:Heb er zin in, nog mensen hier die na wedstrijden gaan van de FCwootum wrote:Wacht maar, volgende week voor de bekerRobz wrote:Fc Twente