Fysio heb ik 7 maanden gehad, ben ik nu GELUKKIG vanaf
Gelukkig maar voor je ja, ik ben nu een tijdje bezig.Almighty wrote:Fysio heb ik 7 maanden gehad, ben ik nu GELUKKIG vanaf
Gelukkig maar voor je ja, ik ben nu een tijdje bezig.Almighty wrote:Fysio heb ik 7 maanden gehad, ben ik nu GELUKKIG vanaf
en dan te bedenken dat 1 minuut daarvoor volendam een penalty word ontnomenoostzaner wrote:Ik lees een paar woorden: mazzelpenalty, 1-0 en door naar kwartfinale.
Ik weet al genoeg.
wat is er gebeurd dan?Chukkels wrote:Roda wordt nu ook weer keihard genaaid. Het gaat steeds een droevigere kant op met de arbitrage in Nederland.
schwalbe toivonen en daardoor 2e geel kahTimmer wrote:wat is er gebeurd dan?Chukkels wrote:Roda wordt nu ook weer keihard genaaid. Het gaat steeds een droevigere kant op met de arbitrage in Nederland.
true, alleen toivonen moet uitkijken. hij krijgt nare trekjesRik wrote:gewoon goede overwinning
Iemand moet dat doen nu Affelay er niet meer is.djpatt wrote:true, alleen toivonen moet uitkijken. hij krijgt nare trekjesRik wrote:gewoon goede overwinning
Tuurlijk valt Toivonen erg gemakkelijk hier, maar Kah moet niet zo dom zijn om er zo in te komen.djpatt wrote:schwalbe toivonen en daardoor 2e geel kahTimmer wrote:wat is er gebeurd dan?Chukkels wrote:Roda wordt nu ook weer keihard genaaid. Het gaat steeds een droevigere kant op met de arbitrage in Nederland.

vergeet de postzegel op zn reet nietAlmighty wrote:"Sevilla wilt El Hamdaoui overnemen van Ajax"
Strik erom en weg ermee
En adresje even opzetten anders krijg je een retourtjedjpatt wrote:vergeet de postzegel op zn reet nietAlmighty wrote:"Sevilla wilt El Hamdaoui overnemen van Ajax"
Strik erom en weg ermee
gewoon geen afzender erop, dan blijft hij rondzwervenGlenn wrote:En adresje even opzetten anders krijg je een retourtjedjpatt wrote:vergeet de postzegel op zn reet nietAlmighty wrote:"Sevilla wilt El Hamdaoui overnemen van Ajax"
Strik erom en weg ermee