Ik denk dat Neymar een groot voetballer gaat worden, mits er niet zo'n faal ploeg komt als Real wat ermee omgaat alsof het een standaard speler is.Steffnov wrote:Tja, Neymar...gigantisch groot talent, maar ik denk niet dat hij het in Europa gaat maken. Of in ieder gval er niet uit gaat halen wat erin zit. Ben bang dat de Europese lasten en lusten hem parten gaan spelen, lijkt mij een echte partyboy enzo. Hoop dat ik het fout heb, maar ben er bang voor. Goal is natuurlijk om van te watertanden.
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Hij heeft het talent om er te komen, zeker, daar twijfelen volgens mij ook maar weinigen aan. Ik ben alleen bang dat hij het gaat laten liggen op mentaliteit, zo'n uitstraling heeft hij voor mij nou eenmaal. Vergelijk het een beetje met Robinho, kan wanneer hij wil ook geweldig voetballen, maar heeft zijn talent nooit volledig kunnen benutten.Skedoedelefloeps wrote:Ik denk dat Neymar een groot voetballer gaat worden, mits er niet zo'n faal ploeg komt als Real wat ermee omgaat alsof het een standaard speler is.Steffnov wrote:Tja, Neymar...gigantisch groot talent, maar ik denk niet dat hij het in Europa gaat maken. Of in ieder gval er niet uit gaat halen wat erin zit. Ben bang dat de Europese lasten en lusten hem parten gaan spelen, lijkt mij een echte partyboy enzo. Hoop dat ik het fout heb, maar ben er bang voor. Goal is natuurlijk om van te watertanden.
Tegenover het Eindhovens Dagblad heeft Orlando Engelaar laten weten dat diverse clubs interesse hebben getoond voor hem, waarvan een club echt serieus. Een vertrek bij PSV zou nu wel eens heel snel kunnen gaan, zo liet hij zelf weten.
Zolang jullie Isaksson maar op doel houden :p Utrecht heeft vast geen zin ook hun keeper aan jullie te verliezen. Tyton echter...maar goed, nu Steek weg is, hebben wij in ieder geval de beste keeper in de Eredivisie. Mihaylov is toch wel een beest hoor, zeer groot talent.wootum wrote:Tegenover het Eindhovens Dagblad heeft Orlando Engelaar laten weten dat diverse clubs interesse hebben getoond voor hem, waarvan een club echt serieus. Een vertrek bij PSV zou nu wel eens heel snel kunnen gaan, zo liet hij zelf weten.
-
A
Twente mag van geluk spreken dat ze Ruiz nog hebben.Steffnov wrote:Jammer dat we alsnog een paar spelers misten, waaronder Chadli. Het spel zelf was ook zeker niet om aan te zien. Maar oh oh Ruiz, wat is hij toch een lust voor het oog om hem zo te zien spelen. Zo balvast, zo sierlijk en toch zo simpel...En die rode kaart was natuurlijk de reinste bullshit. Zelfs áls het nog geen penalty was, raakte Boilesen Berghuis zeker, dus een schwalbe was het nooit.Almighty wrote:O, Twente heeft de bitterballenschaal. Gefeliciteerd!
Ajax was misschien verder in de wedstrijd beter, maar ik voorzie een mooi seizoen!
Doe ik ook, Ruiz in vorm is de beste speler van de eredivisie. Maar ik ben ervan overtuigd dat Twente ook zonder Ruiz bovenin mee zou doen, we moeten niet vergeten dat Twente meer belang heeft bij woensdag, en basisspelers Chadli, Kuiper en Rosales en veel-spelers Bajrami en Landzaat miste he. Plus Ruiz en Willem Janssen zijn net weer terug.Almighty wrote:Twente mag van geluk spreken dat ze Ruiz nog hebben.
Transfer Immers is Fer weg, Fer mag Immers niet naar FC Twente. 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Echt gozertParvuz wrote:Transfer Immers is Fer weg, Fer mag Immers niet naar FC Twente.
Had jongen uit mn oude voetbalteam op twitter staan haha. Vond m wel goed.
Dus de eer gaat naar hem niet naar mij. 
Fer tekent bij: http://farm7.static.flickr.com/6018/599 ... 0e3fb8.jpg
Hier lag ik dubbel omLyst wrote:Fer tekent bij: http://farm7.static.flickr.com/6018/599 ... 0e3fb8.jpg
Of je kijkt gewoon in 't WereldjeParvuz wrote:Had jongen uit mn oude voetbalteam op twitter staan haha. Vond m wel goed.Dus de eer gaat naar hem niet naar mij.
Lyst wrote:Fer tekent bij: http://farm7.static.flickr.com/6018/599 ... 0e3fb8.jpg
-
C
Engelaar weg 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Gevlogen?robkuh1990 wrote:Engelaar weg
Haha mooie, kende deze grap al want een paar jaar geleden werd deze gemaakt met de (ontzettend slechte) rechtsback Serginho Greene. Maar lag er toen ook een uur van dubbelLyst wrote:Fer tekent bij: http://farm7.static.flickr.com/6018/599 ... 0e3fb8.jpg
-
C
russia schijnbaarRamirez wrote:Gevlogen?robkuh1990 wrote:Engelaar weg
Slechtste schwalbe ooit... Ik heb me dood gelachen toen ik dit zag
Ik ben ajaciedChukkels wrote:
Slechtste schwalbe ooit... Ik heb me dood gelachen toen ik dit zagEn dan ook nog beweren dat het geen schwalbe was, wat voor een clown ben je dan?
maar als hij berghuis geel geeft voor een 'schwalbe'
Wat is dit dan?
donker rood :p
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha die schwalbe lol
Mja twente gefeliciteerd wederom met de fruitschaal
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Nu op naar de bitterballen schaal.Hoofdcoach wrote:Haha die schwalbe lol![]()
die is voor ons.. wij hebben immers jeroentjeRamirez wrote:Nu op naar de bitterballen schaal.Hoofdcoach wrote:Haha die schwalbe lol![]()
Is Immers naar ajax?QnalQut wrote:die is voor ons.. wij hebben immers jeroentjeRamirez wrote:Nu op naar de bitterballen schaal.Hoofdcoach wrote:Haha die schwalbe lol![]()
Mja twente gefeliciteerd wederom met de fruitschaaldie houd wel van een lekkere snack
Jeroen prefereert een Pizza, die kun je moeilijk op de schaal van vorig jaar bakken, dan zit er een hobbel in.QnalQut wrote:die is voor ons.. wij hebben immers jeroentjeRamirez wrote:Nu op naar de bitterballen schaal.Hoofdcoach wrote:Haha die schwalbe lol![]()
Mja twente gefeliciteerd wederom met de fruitschaaldie houd wel van een lekkere snack
Maar die schaal gaat gewoon naar Enschede hoor