Nah, die zit wel goed bij AjaxProject 141 wrote:Ze moeten gewoon El Hamdoaui overnemen, als trainer welteverstaan.
Dit dusSkedoedelefloeps wrote:Ja las het al @ Sport1 idd, hopelijk niet zeg die Koeman is een hele slechte coach. Haal dan Huub Stevens idd binnen. Ze moeten wel een persoonlijkheid binnen halen en eentje met discipline. Ronald Koeman staat niet bekend als de persoon die z'n team strak houdt, maar erg los. Feyenoord heeft een jong elftal, daar moet het type Van Gaal op worden gezet. Met Koeman gaat dit niets worden, Jupiler League komt steeds dichterbij voor m'n club
En ik ken mn eigen ervoor gooien als er eentje langs komt.Chukkels wrote:Gelukkig voor de supporters zit er een treinstation bij De Kuip. Kan hij daar snel opstappen als hij de boel definitief verprutst heeft
Ja daar dacht ik ook al aan ja hahadawasiknie wrote:Gert Jan Verbeek was nu ideaal geweest. Maar helaas
Oei, RKC moet oppassen voor concurrentieSteffnov wrote:There we go, Ronald Koeman waarschijnlijk de nieuwe trainer van Feyenoord. (Ongetwijfeld) hoog salaris, laag rendement. Ik denk dat het over is in Rotterdam.
Het is over en uit...Koeman doet het met oud-Feyenoorders
Donderdag 21 juli 2011, 14:17
Feyenoord heeft Ronald Koeman als nieuwe hoofdtrainer gepresenteerd. De oud-trainer van onder meer Ajax, PSV en AZ tekent in Rotterdam een contract voor één jaar.
vrees t ook ja...!dawasiknie wrote:Enige lichtpuntje is JP van Gastel en Gio als assistenten. Maar dat zegt natuurlijk verder ook helemaal niks.
We hopen op het beste iig. Alles boven de degradatiestreep vind ik prima.
Ik zou mijn geld ook niet op iemand buiten die drie durven te zetten. En dan hoop ik natuurlijk op Twente, maar da's logisch. Chadli gaat vlammen op 10, Ruiz krijgt zijn vorm van een jaar terug weer, Berghuis laat zien dat Twente echt wel talenten heeft en Janko bloeit weer op onderAdriaanse (en zo niet, dan bewijst De Jong waarom hij vaker bij het NL elftal moet).Ramirez wrote:Ben nu wel erg benieuwd hoe de Eredivisie aankomend seizoen loopt. Ik denk dat Ajax PSV of Twente weer de titel pakt. En ben wel erg benieuwd wat Feyenoord er van gaat bakken.
Uitgedund? Alleen Theo is weg hoor, en daar hebben we oa Willem Janssen voor terug. En hoe gek het ook klinkt, ik denk dat Twente daar niet minder van word. Begrijp me niet verkeerd, maa ik denk dat Theo, hoe belangrijk ook, iets té aanwezig was in het spel van Twente. Erg veel ging via hem, wat ten koste ging van andere spelers. Nu Chadli zich laat zien op 10 ipv op links (oefenwedstrijden, Chadli tot nu toe elke "grotere" pot MotM geweest imo), denk ik dat Twente, mocht het team blijven zoals het nu is, zeker niet minder is dan vorig jaar.Skedoedelefloeps wrote:- Ik ben benieuwd hoe een wat uitgedund Twente het gaat doen onder Co Adriaanse, kan de coach gewoon iets sterks neerzetten of gaat dit seizoen echt een gevecht worden om in de top 4 te blijven.