Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onze johan was trouwens ook weer in vorm bij Tour De Jour haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ze moeten gewoon El Hamdoaui overnemen, als trainer welteverstaan.

Nah, die zit wel goed bij Ajax ;)

Hoeft hij in ieder geval niet zijn sportzaak te verhuizen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

There we go, Ronald Koeman waarschijnlijk de nieuwe trainer van Feyenoord. (Ongetwijfeld) hoog salaris, laag rendement. Ik denk dat het over is in Rotterdam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, ik ga genieten van het nieuwe seizoen. Koeman teert op het succes van z'n voorgangers. Welk succes nu? Hij maakt geen spelers beter, kan niet met jonge talenten omgaan... Dit wordt lachen, gieren, brullen :D Gelukkig voor de supporters zit er een treinstation bij De Kuip. Kan hij daar snel opstappen als hij de boel definitief verprutst heeft ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 14:44 
 
Artiest

Ja las het al @ Sport1 idd, hopelijk niet zeg die Koeman is een hele slechte coach. Haal dan Huub Stevens idd binnen. Ze moeten wel een persoonlijkheid binnen halen en eentje met discipline. Ronald Koeman staat niet bekend als de persoon die z'n team strak houdt, maar erg los. Feyenoord heeft een jong elftal, daar moet het type Van Gaal op worden gezet. Met Koeman gaat dit niets worden, Jupiler League komt steeds dichterbij voor m'n club :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ja las het al @ Sport1 idd, hopelijk niet zeg die Koeman is een hele slechte coach. Haal dan Huub Stevens idd binnen. Ze moeten wel een persoonlijkheid binnen halen en eentje met discipline. Ronald Koeman staat niet bekend als de persoon die z'n team strak houdt, maar erg los. Feyenoord heeft een jong elftal, daar moet het type Van Gaal op worden gezet. Met Koeman gaat dit niets worden, Jupiler League komt steeds dichterbij voor m'n club :(


Dit dus :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronald Koeman. >.<
Heeft hij niet geleerd van zijn broertje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Gelukkig voor de supporters zit er een treinstation bij De Kuip. Kan hij daar snel opstappen als hij de boel definitief verprutst heeft ^^

En ik ken mn eigen ervoor gooien als er eentje langs komt.

Man wat een fucking drama... rk was echt de laatste die ik had gewild voor mijn club. Mja, het was of hem, of die sufkut Willem Van Hanegem. Begrijp me niet verkeerd, die man is een held en clubicoon, maar als trainer volledig ongeschikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze kunnen Koeman beter opstellen dan aanstellen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil gewoon van Gaal, maar die gaat z'n handen hier niet aan branden denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 16:33 
 
Artiest

Tuurlijk niet, maar zulke types heb je wel nodig, dus een Huub Stevens is ook niet slecht. Je hebt coaches nodig die met jonkies om kunnen en hun team strak in het gareel houden. Ronald Koeman is een slechte coach die mee wist te liften op de successen van z'n spelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gert Jan Verbeek was nu ideaal geweest. Maar helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 16:51 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Gert Jan Verbeek was nu ideaal geweest. Maar helaas :P


Ja daar dacht ik ook al aan ja haha :lol: agh Ronald is ook leuk... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 17:13 
 

Steffnov schreef:
There we go, Ronald Koeman waarschijnlijk de nieuwe trainer van Feyenoord. (Ongetwijfeld) hoog salaris, laag rendement. Ik denk dat het over is in Rotterdam.

Oei, RKC moet oppassen voor concurrentie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 15:20 
 
Artiest

Citaat:
Koeman doet het met oud-Feyenoorders
Donderdag 21 juli 2011, 14:17

Feyenoord heeft Ronald Koeman als nieuwe hoofdtrainer gepresenteerd. De oud-trainer van onder meer Ajax, PSV en AZ tekent in Rotterdam een contract voor één jaar.


Het is over en uit... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ben nu wel erg benieuwd hoe de Eredivisie aankomend seizoen loopt. Ik denk dat Ajax PSV of Twente weer de titel pakt. En ben wel erg benieuwd wat Feyenoord er van gaat bakken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Enige lichtpuntje is JP van Gastel en Gio als assistenten. Maar dat zegt natuurlijk verder ook helemaal niks.
We hopen op het beste iig. Alles boven de degradatiestreep vind ik prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 00:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Enige lichtpuntje is JP van Gastel en Gio als assistenten. Maar dat zegt natuurlijk verder ook helemaal niks.
We hopen op het beste iig. Alles boven de degradatiestreep vind ik prima.

vrees t ook ja...!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Ben nu wel erg benieuwd hoe de Eredivisie aankomend seizoen loopt. Ik denk dat Ajax PSV of Twente weer de titel pakt. En ben wel erg benieuwd wat Feyenoord er van gaat bakken. ^^

Ik zou mijn geld ook niet op iemand buiten die drie durven te zetten. En dan hoop ik natuurlijk op Twente, maar da's logisch. Chadli gaat vlammen op 10, Ruiz krijgt zijn vorm van een jaar terug weer, Berghuis laat zien dat Twente echt wel talenten heeft en Janko bloeit weer op onderAdriaanse (en zo niet, dan bewijst De Jong waarom hij vaker bij het NL elftal moet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:29 
 
Artiest

- Ik ben benieuwd wat PSV gaat doen met 3 v.d. grootste beloftes van de eredivisie in het team. Het voetbal was niet om aan te zien vorig seizoen, dat moet nu toch wat mooier worden zou je zeggen.
- Ik ben benieuwd naar Theo bij Ajax, kan hij daar laten zien dat hij gewoon een echte topper is die ook schijt heeft aan het "Ajax kapsones" en gewoon z'n mannetje staat en de rol van leider op zich neemt binnen de ploeg. Nu wordt het ook kijken hoe goed Frank de Boer werkelijk is als coach.
- Ik ben benieuwd hoe een wat uitgedund Twente het gaat doen onder Co Adriaanse, kan de coach gewoon iets sterks neerzetten of gaat dit seizoen echt een gevecht worden om in de top 4 te blijven.
- Ik ben benieuwd naar het AZ van Verbeek, de man heeft AZ weer draaiende kunnen krijgen, nu is de vraag of die nieuwe spits er wat van bakt en hoe het team verder speelt zonder Schaars bv.
- Zijn die jochies van Feyenoord erop gebrand dit seizoen tot een goed einde te brengen in tegenstelling tot de blamage van vorig seizoen? Of gaan ze keihard op hun bek en zullen ze een struggle for existence opvoeren? Ronald Koemen... hij bakt er als coach niets van, geweldige voetballer, maar een slechte coach. Dit is te hoog gegrepen voor je Ronald, ik hoop dat je m'n ongelijk bewijst, maar ik houd m'n hart vast. Haalt hij de kerst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
- Ik ben benieuwd hoe een wat uitgedund Twente het gaat doen onder Co Adriaanse, kan de coach gewoon iets sterks neerzetten of gaat dit seizoen echt een gevecht worden om in de top 4 te blijven.


Uitgedund? Alleen Theo is weg hoor, en daar hebben we oa Willem Janssen voor terug. En hoe gek het ook klinkt, ik denk dat Twente daar niet minder van word. Begrijp me niet verkeerd, maa ik denk dat Theo, hoe belangrijk ook, iets té aanwezig was in het spel van Twente. Erg veel ging via hem, wat ten koste ging van andere spelers. Nu Chadli zich laat zien op 10 ipv op links (oefenwedstrijden, Chadli tot nu toe elke "grotere" pot MotM geweest imo), denk ik dat Twente, mocht het team blijven zoals het nu is, zeker niet minder is dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:46 
 

Zit in de naam hè ;) ;) ;) ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 18:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Schets voor het nieuwe stadion, vind het er echt vet uit zien :D !

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Respect als dat mogelijk is! :P Lijkt me haast een te zware constructie..
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic