Nee, zowel Excelsior als VVV blijven gewoon in de eredivisie 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ojah ik lees het net op voetbalzone, had ik het ff verkeerd begrepen 
Hahahah die baas van Utrecht: zo ben ik niet opgevoed 
Vlaar tekent wss bij, zou geweldig zijn
Die is belangrijker dan Fer en Wijnaldum. Met Wijnaldum zou ik geen moeite hebben als die vertrekt voor een mooi bedrag. Fer vind ik een geweldige speler vooral qua postuur, waarvan we er simpelweg bijna geen een hebben op het middenveld. Die moeten ze proberen te houden.
Vlaar is zeker achterin de bepalende speler. Zonder Vlaar speelt de Vrij ook een stuk minder.dawasiknie wrote:Vlaar tekent wss bij, zou geweldig zijnDie is belangrijker dan Fer en Wijnaldum. Met Wijnaldum zou ik geen moeite hebben als die vertrekt voor een mooi bedrag. Fer vind ik een geweldige speler vooral qua postuur, waarvan we er simpelweg bijna geen een hebben op het middenveld. Die moeten ze proberen te houden.
Vlaar en Fer zijn de belangrijkste spelers om te behouden. Zou wel graag volgend seizoen Fer wat meer aanvallender willen zien spelen
Marc Overmars heeft met Ajax gesproken over de functie van directeur bij de club. De oud-Ajacied is momenteel manager bij Go Ahead Eagles. 'We hebben elkaars visies uitgewisseld. En nu denken we daarover na', stelt Overmars in het AD.
-
A
Directeur? De fu..
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Leuk om op te schaken
Mooi shirt! Veel beter dan afgelopen seizoen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik dacht dat ie goud zou worden...
De kleuren vind ik echt mooi in dat shirt. Alleen die patronen zijn
Inderdaad, net een schaakbord.
Kleuren +10
Uitwerking -10000
Inderdaad, net een schaakbord.
Kleuren +10
Uitwerking -10000
Op VI staat 14 miljoen.Oxbow wrote:Dzsudzsak weg voor 10 miljoen
Op Nu.nl staat nu weer 12 miljoen hahawootum wrote:Op VI staat 14 miljoen.Oxbow wrote:Dzsudzsak weg voor 10 miljoen
Mooie strik eromheen en wegwezen maar. 
Wat een slechte penalties van v. Persie en Elia 
Voor 14 miljoen mag ie best weg! Kopen we nu iemand die wel in uitwedstrijden scoort.
Die penalties waren eecht slecht. Schaars schiet 'm wel mooi binnen. Z'n 700k wel waard dus
Die penalties waren eecht slecht. Schaars schiet 'm wel mooi binnen. Z'n 700k wel waard dus
of de schuld van gemeente eindhoven verlichten. 
Preud'homme de deur uit, willen ze McLaren weer terug. Vage gasten die Tukkers.
De traditionele top 3 doet dit seizoen wel een wedstrijdje wie het lelijkste uitshirt heeft. Blegh dat van PSV