Geniaal!Beuntie wrote:**TOP AANBIEDING**
Makelaarsbedrijf Vrieling Rotterdam
Vrijstaand huis te koop
Prijs: Onbetaalbaar
Reden van de prijs:
Het is er altijd heerlijk stil op zondag en bekerwedstrijden op doordeweekse avonden!!
![]()
![]()
![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Beker ook al op Eredivisie Live, kutzender. Ik vertik het om 18 euro per maand te betalen.. Dan maar die kut stream via internet kijken. 
zat gister in de kuip, wat een kak wedstrijd voor de neutrale toeschouwer
Spakenburg weer een ronde verder!
Nu PSV uit, altijd lastig
Maar vorig jaar hebben we AZ ook tot een verlenging gekregen dus kom maar op haha
Nu PSV uit, altijd lastig
Maar vorig jaar hebben we AZ ook tot een verlenging gekregen dus kom maar op haha
Ow wist niet dat je daar heen ging? , met wie ging je danLars55 wrote:zat gister in de kuip, wat een kak wedstrijd voor de neutrale toeschouwer
Leuke beker wordt dit! N#k d'r uut en feyenoord ook :')
We hebben altijd Spakenburg nogMannonymous wrote:Leuke beker wordt dit! N#k d'r uut en feyenoord ook :')
volgende ronde is op zondag, dus spakenburg haakt afJP Hardstyle wrote:We hebben altijd Spakenburg nogMannonymous wrote:Leuke beker wordt dit! N#k d'r uut en feyenoord ook :')
on: psv heeft zich nu 2 keer belachelijk gemaakt in 1 week tijd. eerst die braziliaan niet wegsturen maar gewoon een boete geven. om vervolgens de zaak berg te verliezen (ook heel zielig om daar voor in beroep te gaan)
en ook nog gelijk spelen gister avond, het zit niet mee 
Ik vind dit zo zonde van Feyenoord... Echt een dieptepunt. Vind het ook sneu voor Been, vind hem toch een prima kerel en hij probeert alles om er een team van te maken, en geeft de jeugd de kans. En toch zakt hij steeds dieper in de modder... en het geld is er niet om nodige versterkingen te halen. Vind het maar jammer eerlijk gezegd, gun ze het beste. Ook al is het niet mijn favoriete club, maar het is wel een club met karakter.
De jeugd de kans geven. Hij moet wel, er is niks beters. En zelfs de jeugd is nog niet eens van Jupiler League niveau. Nee, het is diep triest wat er gebeurd in Rotterdam, zelfs ik als Ajacied gun het ze niet. Alhoewel ik wel eerlijk moet bekennen dat ik toch een glimlach op m'n gezicht krijg elke keer als ze een tegendoelpunt krijgen.katamaran wrote:Ik vind dit zo zonde van Feyenoord... Echt een dieptepunt. Vind het ook sneu voor Been, vind hem toch een prima kerel en hij probeert alles om er een team van te maken, en geeft de jeugd de kans. En toch zakt hij steeds dieper in de modder... en het geld is er niet om nodige versterkingen te halen. Vind het maar jammer eerlijk gezegd, gun ze het beste. Ook al is het niet mijn favoriete club, maar het is wel een club met karakter.
Laat ik het zo zeggen: Mario is een goede trainer voor een jong elftal, hij weet hoe hij daar mee om moet gaan. Daarom is het des te sneuer... Tja dat je als Ajax supporter hier hartelijk om kan lachen snap ik wel, dat zou andersom ook zijn. Maar het blijft triest dit.Chukkels wrote:De jeugd de kans geven. Hij moet wel, er is niks beters. En zelfs de jeugd is nog niet eens van Jupiler League niveau. Nee, het is diep triest wat er gebeurd in Rotterdam, zelfs ik als Ajacied gun het ze niet. Alhoewel ik wel eerlijk moet bekennen dat ik toch een glimlach op m'n gezicht krijg elke keer als ze een tegendoelpunt krijgen.katamaran wrote:Ik vind dit zo zonde van Feyenoord... Echt een dieptepunt. Vind het ook sneu voor Been, vind hem toch een prima kerel en hij probeert alles om er een team van te maken, en geeft de jeugd de kans. En toch zakt hij steeds dieper in de modder... en het geld is er niet om nodige versterkingen te halen. Vind het maar jammer eerlijk gezegd, gun ze het beste. Ook al is het niet mijn favoriete club, maar het is wel een club met karakter.
Triest dat Feyenoord zeg verliezen van, Roda en dan ook nog eens ne*
-
A
NEC?Trainfreak wrote:Triest dat Feyenoord zeg verliezen van, Roda en dan ook nog eens ne*
ja zulke kinderachtige reacties krijg je van fietstas supporters
trainfreak held
trainfreak held
djpatt wrote:ja zulke kinderachtige reacties krijg je van fietstas supporters
Vandaag
Vitesse - roda
Wordt tijd dat iemand roda ff een lesje leerd en dat ze totaal niet thuis horen op de 5e plek :')
Vitesse - roda
Wordt tijd dat iemand roda ff een lesje leerd en dat ze totaal niet thuis horen op de 5e plek :')
Wil er iemand nog wat kwijt over gister? 
IK!
3-0
en aan de ene kant: kut twente pakt weer punten
en aan de andere kant: hahahahahahahahahaha feyenoord... :')
3-0
en aan de ene kant: kut twente pakt weer punten
en aan de andere kant: hahahahahahahahahaha feyenoord... :')
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Feyenoord moet nog uitkijken voor degradatie! 
fail. :')Trainfreak wrote:Vandaag![]()
Vitesse - roda