Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 14:14 

Donateur

Protoss schreef:
wat een geluk
wat gaan ze met dat geld doen spelers halen ?

Het is geen geluk, we zijn de laatste club in de Eredivisie die overheidssteun ontvangt.

Nee, geld voor spelers is ''beperkt'', dus er zal maar een klein deel van worden gebruikt.
De rest is voor schulden af betalen, bedrijf herstructureren etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

belasting centen naar psv :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:09 

Donateur

Alleen van Eindhovense belastingbetaler ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:10 

Hardtraxx Veteran

Je zal maar in Eindhoven wonen en niks met voetbal hebben en toch eraan mee moeten betalen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:12 

Artiest

Je zou er maar een probleem van maken dat de gemeente PSV helpt...
Who gives a fuck, is juist mooi, goed voor psv, goed voor het Nederlands voetbal.
Leuk voor de competitie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:12 

Donateur

Dan is dit de eerste keer dat je dat moet doen, terwijl dat bij andere clubs vaker is gebeurd.
Plus dat geld wordt gewoon weer terugbetaald aan de gemeente, met rente. Niks aan de hand dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:15 

Aan het typen...

In 40 jaar tijd ja, in die tijd kun je het geld dus niet uitgeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:20 

Hardtraxxer

Protoss schreef:
Hoofdcoach schreef:
Afbeelding

Problem, Twente? Afbeelding

wat denk je dat hij de sterren van de wereld gaat spelen jullie halen altijd zulke spelers weg en als ze eenmaal bij ajax voetballen bakken ze er niks meer van

ja bij suarez ging dat natuurlijk ook zo :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:45 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Dan is dit de eerste keer dat je dat moet doen, terwijl dat bij andere clubs vaker is gebeurd.
Plus dat geld wordt gewoon weer terugbetaald aan de gemeente, met rente. Niks aan de hand dus.

Er is wel degelijk wat aan de hand. De belastingen zijn er voor verzieningen waarbij niet kan worden bepaald hoeveel elk individueel er gebruik van maakt. Dus, de wegen, speelvoorzieningen al deze dingen kan niet worden gezegd jij maakt er zoveel uur gebruik van dus jij moet meer betalen. Voor die belasting zien mensen dus dingen terug waardoor zij er eigenlijk op vooruit gaan. Het lenen van geld aan een sportclub zien mensen niet terug dus dat is eigenlijk gewoon stelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:49 

Donateur

Denk niet dat de Eindhovense burger PSV graag failliet zien gaan, is het aanzien van hun stad ook direct weg. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 16:28 

Hardtraxxer

mrazura schreef:
Mol schreef:

Er is wel degelijk wat aan de hand. De belastingen zijn er voor verzieningen waarbij niet kan worden bepaald hoeveel elk individueel er gebruik van maakt. Dus, de wegen, speelvoorzieningen al deze dingen kan niet worden gezegd jij maakt er zoveel uur gebruik van dus jij moet meer betalen. Voor die belasting zien mensen dus dingen terug waardoor zij er eigenlijk op vooruit gaan. Het lenen van geld aan een sportclub zien mensen niet terug dus dat is eigenlijk gewoon stelen :)

Dat is echt niet waar, wat je zegt, er zijn ook belastingen en subsidies waar je wel direct ziet hoeveel iemand er voordeel van heeft. Trouwens waarom zou dat stelen zijn, in principe kan de overheid doen waar die zin in heeft of jij het er mee eens bent of niet.
Wel strakke actie van de gemeente eindhoven, ze verliezen hier geen geld, ze sluiten gewoon een lening af, in principe kunnen ze zelfs winst maken. PSV er ook bij gebaat, iedereen blij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 19:03 

Hardtraxxer

Waarom altijd dat gezeik over 'de belasting betaler betaald' :') . Met Griekeland en nu weer. De gemeente maakt het merendeel van de Eindhovenaren er blij mee dat is waar het draait. Wat maakt het nu uit waar je belasting geld naar toe gaat, je hebt het toch al betaald en bij het merendeel heb je er zelf niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

ik snap nog steeds niet, hoe je een gat in de begroting kunt hebben. stel je begroot op champions league. dan begroot je bijv 50mil..
je spendeert 37mil uit aan salarissen/onvoorziene kosten etc etc etc. dan heb je nog 13 mil over.. dat geld geven ze dus uit voordat ze het hebben?
ik snap er echt niks van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 21:35 

In geval van PSV is de grond onder het Trainingscomplex en het stadion gekocht voor 48Miljoen
PSV huurt dus die grond en betaalt de gemeente elk jaar 2,4 miljoen euro als huur

Dit bedrag wordt aan het begin van het seizoen afgeschreven van een aparte rekening. Deze aparte rekening bevat de inkomsten van de verkoop van seizoenskaarten (dus stoeltjes, boxen, ere etc)
Het resterende bedrag hiervan gaat naar PSV zelf (dit is om een beeld te vormen 6,1 Miljoen euro en dan gaat er 2,4 Miljoen af)

Betekent niet dat PSV niks meer hoeft te doen
Banen schrappen, salarissen korten tot 1 Miljoen voor spelers etc etc etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 20:20 

Hardtraxx Veteran

Hardstyleking schreef:
mrazura schreef:
Mol schreef:

Dat is echt niet waar, wat je zegt, er zijn ook belastingen en subsidies waar je wel direct ziet hoeveel iemand er voordeel van heeft. Trouwens waarom zou dat stelen zijn, in principe kan de overheid doen waar die zin in heeft of jij het er mee eens bent of niet.
Wel strakke actie van de gemeente eindhoven, ze verliezen hier geen geld, ze sluiten gewoon een lening af, in principe kunnen ze zelfs winst maken. PSV er ook bij gebaat, iedereen blij :)

PSV is een privaat bedrijf, en hulp van de overheid, vooral in deze mate ,is gewoon onzin. Na het lezen van die dikgedrukte zin kan ik al zin dat je geen 18 bent en werkt/belasting betaalt dus ik ga niet met je in discussie.

Mol schreef:
Denk niet dat de Eindhovense burger PSV graag failliet zien gaan, is het aanzien van hun stad ook direct weg. ;)

Haha welk aanzien internationaal gezien dan. Oke een club als Barcelona, Real, en een aantal andere topclubs hebben fans over de hele wereld. Mensen gaan heel de wereld over om wedstrijden te bezoeken en kopen kleding en accesoires. Denk je dat er mensen uit het buitenland ook maar psv kennen, laat staan een wedstrijd bezoeken, no way :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 20:30 

Aan het typen...

Hardstyleking is 21 en is derde of vierde jaars student aan de UT xd
Dus inderdaad heel slim dat je de discussie niet aangaat als InHolland student :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Hardstyleking is 21 en is derde of vierde jaars student aan de UT xd
Dus inderdaad heel slim dat je de discussie niet aangaat als InHolland student :evil:

Hiervoor heb ik ook gewoon mijn Bachelor in psychologie gehaald hoor (in het buitenland dus zijn b en master gescheiden). Dus wat je nu zegt is niet relevant.
Helaas kan je hiermee in Nederland geen werk vinden en geldt een loting voor de master waar ik dus niet bij zat.

Wat ik hier overigens aan toe wil voegen is dat een hbo scholier echt niet meteen onderdoet aan de student.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 20:59 

Aan het typen...

Lyst schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 21:28 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Lyst schreef:

Nogmaals dat ik een opleiding volg op inholland en niet ergens anders is niet relevant. Mijn opleiding doet niet onder aan die van andere scholen en is daarom ook gewoon goedgekeurd door het ministerie van onderwijs.

Helaas ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 21:43 

Hardtraxxer

volgens mij is PSV behoorlijk bekend in brazilie, vanwege ronaldo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

ADO :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

Toornstra, die gaat zo groot worden. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:28 

Hardtraxx Crew

Wat een KUTwedstrijd. Excelsior was niet goed, HS was gewoon slecht. Maar dan was het gewoon een kleine nederlaag geworden. Maar de wedstrijd is KAPOT gemaakt door ene Pol van Boekel. Nog nooit zo'n partijdige mafkees gezien. Ik zeg niet vaak wat over een scheids. Ben niet van de uitspraken van sterf een langzame en pijnlijke dood. Maar hier maak ik een uitzondering voor. &$#$^%)vent dat het is. Daarnaast bleven de supporters zelfs bij 0-5 achter hun ploeg staan :worship: terwijl je die uit R'dam de hele wedstrijd niet hebt gehoord. Wat een sfeer hing er nog op het eind. Zondag nog mooi mee naar de uitwedstrijd!! Even een schitterend seizoen afsluiten :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:28 

Donateur

Excelsior :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:56 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

Verdienen het op basis van de play offs, Groningen was vandaag weer eens helemaal niks zoals wel vaker in uitwedstrijden :/ . Luciano kan zo goed keepen, maar wat hij vandaag liet zien, drama :nono: .
En er mocht gewoon vrij geschoten worden op goal, wat sowieso al niet mag. Na die 2-1 had ik nog hoop (zoals na Heracles-Groningen), maar ADO bleef Groningen afjagen en er kort op zitten.
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic