Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 29 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 16 hours ago
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Ben benieuwd wat er nog verkocht/gekocht gaat worden vandaag. Verwacht eigenlijk van vitesse nog wel wat. En ook dat Afellay een nieuw contract gaat krijgen ^^
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Berg 4 wedstrijden geschorst. Tja, opzich wel terecht als de strafmaat dan ook standaard bij dit soort gevallen 4 wedstrijden is. Dat PSV dan in beroep gaat snap ik dan niet. Alleen omdat Dereijk nu enig collegaliteit toont door te zeggen dat het niet opzettelijk is, gaat PSV ervan uit dat de straf minder moet worden? Onzin, dit was een duidelijke elleboogstoot, bewust of onbewust maakt in deze niet uit. Je moet gewoon niet zo met je armen zwaaien. Echt ziekelijk hoe PSV hier mee om gaat.

Morgen sowieso de SMS-verbinding aan met Amsterdam. Ik heb zo'n gevoel dat we alleen koploper worden :)
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Chukkels wrote:Berg 4 wedstrijden geschorst. Tja, opzich wel terecht als de strafmaat dan ook standaard bij dit soort gevallen 4 wedstrijden is. Dat PSV dan in beroep gaat snap ik dan niet. Alleen omdat Dereijk nu enig collegaliteit toont door te zeggen dat het niet opzettelijk is, gaat PSV ervan uit dat de straf minder moet worden? Onzin, dit was een duidelijke elleboogstoot, bewust of onbewust maakt in deze niet uit. Je moet gewoon niet zo met je armen zwaaien. Echt ziekelijk hoe PSV hier mee om gaat.

Morgen sowieso de SMS-verbinding aan met Amsterdam. Ik heb zo'n gevoel dat we alleen koploper worden :)
Nah!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
PSV wint ook wel, alleen den ik dat Ajax met grotere cijfers wint :)
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Chukkels wrote:PSV wint ook wel, alleen den ik dat Ajax met grotere cijfers wint :)
ik ga morgen naar ajax - stilburg

vorig jaar 5-0 ofzo en nu zonder demouge, laten we zeggen dat het een leuk potje gaat worden
als je ajax supporter bent
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Chukkels wrote:Berg 4 wedstrijden geschorst. Tja, opzich wel terecht als de strafmaat dan ook standaard bij dit soort gevallen 4 wedstrijden is. Dat PSV dan in beroep gaat snap ik dan niet. Alleen omdat Dereijk nu enig collegaliteit toont door te zeggen dat het niet opzettelijk is, gaat PSV ervan uit dat de straf minder moet worden? Onzin, dit was een duidelijke elleboogstoot, bewust of onbewust maakt in deze niet uit. Je moet gewoon niet zo met je armen zwaaien. Echt ziekelijk hoe PSV hier mee om gaat.

Ik ben het met je eens. Elke elleboog/zware overtreding/doodstrap moet zwaar bestraft worden.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
psv heeft vaker bewezen om over lijken te gaan, ik vind het egt schandalig om in beroep te gaan. nu krijgt berg 1 wedstrijd extra en terecht
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Chukkels wrote:PSV wint ook wel, alleen den ik dat Ajax met grotere cijfers wint :)
Helaas. :P
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Voor diegene die geen Eredivisie Live hebben; http://www.rojadirecta.org
Ja moet daarnaast wel nog SopCast downloaden, bij sommige hoeft dat wedstrijden hoeft dat niet.

EDIT: Bij SopCast kan je dan gewoon als Anonymous inloggen, je hoeft niet per se een account aan te maken,
Last edited by Conzpiracy on 12 Sep 2010 13:40, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Hymn wrote:Voor diegene die geen Eredivisie Live hebben; http://www.rojadirecta.org
Ja moet daarnaast wel nog SopCast downloaden, bij sommige hoeft dat wedstrijden hoeft dat niet.
gewoon zorgen dat je eredivisie live hebt
Donateur
last seen Nov 2014
Hymn wrote:Voor diegene die geen Eredivisie Live hebben; http://www.rojadirecta.org

EDIT: Bij SopCast kan je dan gewoon als Anonymous inloggen, je hoeft niet per se een account aan te maken,
Super relaxed, dankjewel! :thumbsup: :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Eredivisie Live ftw!!
wie dat niet hebben zijn paupers... :x
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
oostzaner wrote:Eredivisie Live ftw!!
wie dat niet hebben zijn paupers... :x
Haha, moet nog activeren. Hou gewoon de acties bij met 2 maanden gratis eredivisie live. Als je die allemaal bij houd, kun je bijna een heel seizoen gratis kijken. :thumbup:
Hardtraxx Addict
last seen May 2023
NAC - Feyenoord 1-0 (Schilder, 84e minuut).
Donateur
last seen Nov 2014
Hahahah feyenoord omg.

Had thuis Eredivisie Live, zit nu 2 weekjes op kamers en moet nog aanvragen, fijne tijdelijke oplossing dit :cool:
Hardtraxx Addict
last seen May 2023
NAC - Feyenoord 2-0 (Schilder, 92e minuut)
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Hymn wrote:NAC - Feyenoord 2-0 (Schilder, 92e minuut)
BAM
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
NAC is goed bezig!! :thumbsup:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Vitesse wordt weer eens keihard genaaid...
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Roda 5e :( waar gaat het naar toe met de wereld.

Bargas is wel echt een baas trouwens, wat een goal ^^
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
Puntjes in de tas!
ZIN AAN MORGEN! :beer: :bomb:
A
Morgen Feyenoord - Ajax :D
Hardtraxxer
351 posts member since 2010
last seen Jun 2013
ben benieuwd naar de uitslag van feyenoord-ajax,
en duimen voor psv natuurlijk :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
Almighty wrote:Morgen Feyenoord - Ajax :D
Hele mooie wedstrijd ! :corn:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Zelden een eerste helft gezien waarin Feyenoord zo met de neus op de feiten werd gedrukt...

Verdiende overwinning.