Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 14:33 

Hardtraxx Elite

@Dawasiknie...
Maak je niet druk. De kakkies komen er wel. Net als een paar andere clubs uit de ere. Gaat alleen wat tijd kosten. Daarbij kun je achterbaks vuilnisbakken journaalisme natuurlijk niet echt gebruiken. Maar ach, dat blijf je altijd houden. Ik vind 't alleen zo jammer dat er zo'n verdorde en haat zaaiende vent op tv is! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 14:33 

Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
je moet er toch niet aan denken PSV de beste club van Nederland te noemen :lol:
Zou me kapot schamen gezien hun spel dit seizoen.

Nee het spel van PSV is niet veel dit seizoen, maar het is al lang geleden dat ik PSV echt goed voetbal vond spelen.
Maar bedoelde meer van als ze echt kampioen willen worden, dan hebben ze daar nog 3 wedstrijden voor om wat te laten zien.
PSV heeft het nog in eigen hand, Twente en Ajax moeten nog tegen elkaar dus voor beide ploegen lastig.

Ik hoop dat Feyenoord er gewoon voor gaat komend weekend, en hopelijk blijven de 3 punten in rotterdam! :)

Iemand die trouwens maandag 2 mei ook nog naar de bekerfinale Jong Feyenoord - Jong Vitesse gaat?? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 14:50 

Hardtraxx Veteran

Ik ga naar de bekerfinale in De Badkuip :cheer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 15:24 

Hardtraxx Elite

Dream Chaser schreef:

Iemand die trouwens maandag 2 mei ook nog naar de bekerfinale Jong Feyenoord - Jong Vitesse gaat?? ^^

Ik! Wordt lachen! Vrijvervoer voor iedereen! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:40 

Donateur

Ik wilde ook maar ben een weekendje weg helaas. Wordt wel een sfeervolle happening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:14 

Hardtraxx Addict

Zijn al veel kaarten verkocht vanuit de kant van feyenoord.
Toch mooi dat er voor Jong-Feyenoord ook zo veel belangstelling is!
Was er zelf op de eerste dag al bij met kaarten kopen, vak KK zitten (staan :innocent: ) we dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:20 

Hardtraxx Elite

Dream Chaser schreef:
Zijn al veel kaarten verkocht vanuit de kant van feyenoord.
Toch mooi dat er voor Jong-Feyenoord ook zo veel belangstelling is!
Was er zelf op de eerste dag al bij met kaarten kopen, vak KK zitten (staan :innocent: ) we dan

Bij ons valt 't reuze mee met de run op kaarten. Mja komt nog wel. 2,50 per ticket hahaha :lol:
Wat kost het qua benzine om daar te komen en (hopelijk) weer terug? 1 tank ofzo, deel je dat met je maatjes ben je 12,50 kwijt voor een leuk dagje vertier! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:23 

Hardtraxx Addict

Zijn nu al meer als 3300 kaarten verkocht volgens mij bij feyenoord, dus de zijde achter de goal en een lange zijde zal bestaan uit feyenoord aanhang!
Waalwijk is voor ons niet eens zo heel ver, dus wordt een goedkoop avondje dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:26 

Hardtraxx Elite

Dream Chaser schreef:
Zijn nu al meer als 3300 kaarten verkocht volgens mij bij feyenoord, dus de zijde achter de goal en een lange zijde zal bestaan uit feyenoord aanhang!
Waalwijk is voor ons niet eens zo heel ver, dus wordt een goedkoop avondje dan :)

Netjes... ben benieuwd of er veel politie aan te pas moet komen. Weet eigenlijk niet hoe dat zit tussen Vites en Feyenoord. Zou leuker zijn als 't tegen Nek was geweest! hehe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:37 

Hardtraxx Addict

Hmm weet ook niet, is in de eredivsie ook niet echt een risico wedstrijd volgens mij.
Hoop dat het meevalt in ieder geval met die overdreven aantallen politie altijd.
Laatste keer feyenoord - nac breda ook.
Overal politie, zelfs de ME stond al klaar.. gaat helemaal nergens over :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:40 

Mannonymous schreef:
Nek

Kutnekkers, kereltjes van 8 een trap tegen de ribbenkast geven... Triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Gregory van der Wiel verruilt Ajax komende zomer voor Bayern Munchen. Dat schrijft de Duitse krant TZ.

De club van Arjen Robben betaalt 10 miljoen voor de verdediger, die vorige zomer indruk maakte tijdens het WK voetbal in Zuid-Afrika.

Ook Chelsea had interesse van de verdediger van Ajax, die daar nog een contract heeft tot 2013.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:48 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Gregory van der Wiel verruilt Ajax komende zomer voor Bayern Munchen. Dat schrijft de Duitse krant TZ.

De club van Arjen Robben betaalt 10 miljoen voor de verdediger, die vorige zomer indruk maakte tijdens het WK voetbal in Zuid-Afrika.

Ook Chelsea had interesse van de verdediger van Ajax, die daar nog een contract heeft tot 2013.

Mooie stap, zit dit seizoen in een ongelofelijke dip, maar toch nog veel interesse dus. Zegt wel iets over hoe hij de vorige seizoenen en op het WK presteerde, en over het verlangen naar backs, want daar zijn niet veel wereldtoppers van. Als Van Der Wiel het maar niet zo gaat doen als dit seizoen, want dan beland hij denk ik op een dood spoor! Hij moet gewoon wat actiever en feller zijn, vind hem dit seizoen zo mat en lui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

Ajax heeft wel 4 jeugdspelers gecontracteert (keeper, middenvelder, verdedigende middenvelder en een centrale verdediger)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 23:04 

Hardtraxx Elite

Dream Chaser schreef:
Hmm weet ook niet, is in de eredivsie ook niet echt een risico wedstrijd volgens mij.
Hoop dat het meevalt in ieder geval met die overdreven aantallen politie altijd.
Laatste keer feyenoord - nac breda ook.
Overal politie, zelfs de ME stond al klaar.. gaat helemaal nergens over :')

Op zich kan ik me dat bij nak wel voorstellen! :oh: Dat zijn me toch boefjes :whistle: :')
Maar ik ben benieuwd. Heb niet echt zin in gezeik bij zo'n pot. Hopelijk van te voren ff wat drinken en naderhand met z'n alle WAALWIJK ONVEILIG MAKEN hahahahahaha :')
Almighty schreef:
Mannonymous schreef:
Nek

Kutnekkers, kereltjes van 8 een trap tegen de ribbenkast geven... Triest

Ach ja.. Kon er uiteindelijk wel om lachen. Die gast die er bij was had gewoon terug moeten meppen. Maar die rende als een haas ervandoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 23:10 

Hardtraxx Addict

Tsjah die 5 bussen met uitsuporters zullen wel erg dreigend over zijn gekomen :') .
Nee lijkt me ook niet dat het gezeik wordt die maandag.
In waalwijk zal naderhand wel niks te doen zijn, is er daar uberhaupt wat te doen?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 23:14 

Hardtraxx Elite

Dream Chaser schreef:
Tsjah die 5 bussen met uitsuporters zullen wel erg dreigend over zijn gekomen :') .
Nee lijkt me ook niet dat het gezeik wordt die maandag.
In waalwijk zal naderhand wel niks te doen zijn, is er daar uberhaupt wat te doen?? :P

Haha nja ik weet niet met hoeveel wij komen. Ik gok uitverkocht. Maar in 't mandemakers stadion passen net 3 man en een paardekop dus dat zal ook wel niet daverend zijn ofzo. Waalwijk is wel een leuk dorpje. Paar leuke kroegen dacht ik.
Maar ik snap niet dat dit kan, ik weet niet hoe 't bij feyenoord zit maar bij ons heb je geen pasfotoreg. nodig niet eens een clubkaart volgens mij :')
Vorige keer dat wij naar rkc gingen was 't echt totale chaos. Toen waren een paar gasten apart genomen omdat ze er 'verdacht' uitzagen en er mochten geen sigaretten mee naar binnen echt rare shit. Super controle ofzo, had zoiets nog nooit mee gemaakt en nu dit! Heb er iig wel erg veel zin an!
2x uit op eigenvervoer in 1 week, hoeveel beter kan 't worden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 23:16 

Donateur

Project 141 schreef:
oostzaner schreef:

:surrender: Sinds wanneer is die vent 10 miljoen waard?

Sinds dat ze t bij Ajax elke keer weer flikken om spelers voor absurd hoge bedragen te verkopen.
Vd Wiel is gezien zn wisselvallige prestaties dit seizoen zeker geen 10 miljoen waard, maar in potentie is t een uitstekende rechtsback die zo'n aankoopbedrag in de toekomst dubbel en dwars terug kan betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 23:19 

Hardtraxx Addict

Bij feyenoord ook gewoon vrije verkoop voor kaarten voor deze wedstrijd.
Heb wel een clubkaart natuurlijk, dus mijn gegevens hebben ze. Maar pasfoto of zoiets niet, volgens mij alleen bij een uitkaart verplicht.
Heb helaas geen seizoenkaart van feyenoord, dus kan toch al geen uitwedstrijden voor de competitie bezoeken.

Lijkt me nou ook weer niet echt zo'n risicovolle wedstrijd dit... zijn toch de beloften elftallen :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 23:36 

Hardtraxx Elite

Dream Chaser schreef:
Bij feyenoord ook gewoon vrije verkoop voor kaarten voor deze wedstrijd.
Heb wel een clubkaart natuurlijk, dus mijn gegevens hebben ze. Maar pasfoto of zoiets niet, volgens mij alleen bij een uitkaart verplicht.
Heb helaas geen seizoenkaart van feyenoord, dus kan toch al geen uitwedstrijden voor de competitie bezoeken.

Lijkt me nou ook weer niet echt zo'n risicovolle wedstrijd dit... zijn toch de beloften elftallen :) .

True... Maar alsnog. 't Zal mij benieuwen! Lijkt me op zich een leuke wedstrijd omdat beide teams best eager zijn! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 23:39 

Hardtraxx Addict

Hoop dat het een leuke wedstrijd wordt! Lijkt me wel, aangezien beide teams er vol voor zullen gaan.
Toch bijzonder als beloftenteam om een prijs als de KNVB beker te winnen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 23:53 

Hardtraxx Elite

Zeker! Maar doet de winnaar volgend jaar ook mee aan de KNVB Beker of is dat niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 08:50 

Artiest

Ik heb wel vertrouwen in v.d. Wiel, je zag dat die jongen bij Ajax dacht waar ben ik mee bezig.
Hij is het team een beetje ontgroeid, nummer 2 van de wereld speelt tussen een Alderweireld en Vertonghen. :lol:
Goede stap voor hem, maar aangezien Lahm rechtsback staat zal hij wel links gaan spelen niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 10:23 

Donateur

Lahm komt linksachter, die is namelijk tweebenig. In het Duitse elftal speelt ie al jaren linksback ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 10:28 

Artiest

Serieus?! Volg dat duitse elftal niet zo.
Naja ben benieuwd, Neuer in de goal, V.d. Wiel als back, alleen centraal is t nog matig.
Maar dit kan heel leuk worden dat Bayern. Van der Wiel en Robben nu ook in 1 elftal, kan bijna alleen maar bevorderend zijn voor zowel Bayern en Oranje.
Die 2 spelen natuurlijk vaak achter elkaar, dan voel je elkaar na verloop van tijd aan. Wordt een leuk elftal dat Bayern, vooral Neuer, koning keeper!
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic