Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:00 

Hardtraxx Veteran

Toch wel leuk aan de Nederlande Eredivisie dat het tot aan de allerlaatste speelronde erg spannend is trouwens. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:10 

Donateur

Hopen dat PSV wint van Feyenoord volgende week :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hopen dat FEYENOORD wint van PSV volgende week :yay:

Ik denk dat ik axe zn feyenoord shirt gaat lenen zelfs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:38 

Hardtraxx Addict

Yes Feyenoord 6-1 gewonnen, nu proberen de stijgende lijn vast te houden.
En minimaal 6 punten te pakken in de laatste 3 wedstrijden :) .
Alles geven om de play-offs nog te gaan halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 22:10 

Hardtraxx Addict

Volgende week staat ajax bovenaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 08:09 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
dawasiknie schreef:
Hopen dat FEYENOORD wint van PSV volgende week :yay:

Ik denk dat ik axe zn feyenoord shirt gaat lenen zelfs :P

haha welk shirt xd
enige wat ie van dat clubje heeft zijn die vlag en sokken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 08:32 

dawasiknie schreef:

Wil je niet Europa in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 08:44 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
dawasiknie schreef:

Wil je niet Europa in?

Dat maakt hem geen donder uit. De haat jegens Ajax is groter dan de liefde voor z'n eigen club. Best triest eigenlijk :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 08:56 

Artiest

Lol, wat maakt he tkampioenschap nu uit?! Ik gun het Twente omdat die het verdient, maar als Ajax het wordt lig ik er niet wakker van.
Ik hoop dat Feyenoord PSV compleet vernedert, die ploeg denkt agh 10-0, doen we wel even.
Feyenoord, kick some kut! :P
Europa halen we toch niet, play offs zijn ze niet goed in, maar aanpakken dat psv!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 09:03 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Lol, wat maakt he tkampioenschap nu uit?! Ik gun het Twente omdat die het verdient, maar als Ajax het wordt lig ik er niet wakker van.
Ik hoop dat Feyenoord PSV compleet vernedert, die ploeg denkt agh 10-0, doen we wel even.
Feyenoord, kick some kut! :P
Europa halen we toch niet, play offs zijn ze niet goed in, maar aanpakken dat psv!

Kijk, zo hoort een reactie te zijn. Je eigen club steunen en niet kijken naar mogelijk andere opties.

Maar even een vraagje, waarom zou Twente het verdienen om kampioen te worden? Vanwege hun fantastische spel? Nee, ik zou geen enkele club kunnen bedenken die boven de rest uitstijgt. Twente speelt het beste voetbal, Ajax speelt het best naar hun mogelijkheden sinds de winterstop en PSV heeft het meeste geluk dit seizoen. Wie wordt verdiend kampioen? Diegene die na 34 wedstrijden bovenaan staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 09:40 

Donateur

Jaaaa hoor Chukkels :P PSV staat het hele seizoen al bovenaan ongeveer maar dat is puur luck.. ofcourse :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 09:42 

Artiest

Ik vind dat Ajax op papier de beste ploeg heeft, maar Twente heeft het seizoen stabieler gespeelt dan Ajax.
Doordat het stabieler oogt en Europees echt een impact heeft achtergelaten bij mij en omdat het met vlagen heel leuk speelt vind ik dat zij het verdienen.
Ik vind dat Ajax de beste ploeg heeft, maar er niet goed mee speelt, het oogt het gehele seizoen redelijk instabiel.
Ook zie je dat de ploeg veel minder makkelijk tegenslagen kan verwerken dan Twente.
Twente dat vaak genoeg 1-0 achter kwam en toch vaak wel terug kwam, iets wat een kampioen moet kunnen.
Iets wat Ajax eigenlijk het gehele seizoen niet echt heeft laten zien, tegen NEC ook, daar had het 3-1 minimaal kunnen staan met de rust.
Twente herpakt zich meestal na een tegendoelpunt en speelt wat rustig om gewoon het voetbal er weer in te krijgen.
Al heb ik een vreemd gevoel dat Ajax kampioen gaat worden, het oogt de laatste tijd wat stabieler en ik denk dat Ajax gewoon gaat winnen wat het moet winnen.
PSV wil ik geen kampioen zien worden, verdienen het niet en als ik de opstelling bekijk van een PSV denk ik.."Dit moet kampioen van Nederland worden?!"
Geen enkele speler in dat team zal herinnerd worden, zoals een Van Bommel, Robben, Ronaldo, Romario, Van Breukelen etc. etc.
PSV is op papier het slechtste team en zie ik het niet redden.
Twente heeft een goed team, maar ik denk net iets slechter dan Ajax, alleen is het als team veel sterker dan de Amsterdammers. Het zou zomaar op de laatste speeldag beslist kunnen worden.
Een Twente dat wint, of Ajax, of misschien zelf een gelijkspel en PSV dat gewoon punten pakt. Ik denk eigenlijk dat het gaat tussen Twente en Ajax.
Twente verdient het in mijn ogen, het heeft gespeeld als een ware kampioen dit seizoen, de vraag is of een minder fit Twente het uiteindelijk gaat winnen van een fit Ajax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 10:25 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Jaaaa hoor Chukkels :P PSV staat het hele seizoen al bovenaan ongeveer maar dat is puur luck.. ofcourse :D

Kerel, noem 1 wedstrijd dat psv echt goed heeft gespeeld? Zelfs die 10-0 tegen Feyenoord was geen goed spel, dat was gewoon dramatisch spel van feyenoord. Ik heb geen goede wedstrijd gezien van PSV, nouja.. eigenlijk heb ik nog nooit een goede wedstrijd gezien van die lampekappen. Als ze kampioen worden is dat door wedstrijden wat niets uitstraald, altijd maar nipt winnen tegen de kleine ploegjes, en met veel geluk winnen of gelijk tegen de grote ploegen. Noem me 1 wedstrijd de afgelopen 3 jaar dat psv leuk gevoetbalt heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 10:36 

Artiest

Even m'n logboek erbij pakken hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:09 

3 Wedstrijden jongens... en dan kan ik weer het stadhuisplein op!
alle haters zijn uitgenodigd voor een biertje in Eindhoven ;) :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:26 

Hardtraxx Addict

Maximale voetbalzone discussie weer? :D
Gister helaas de mooiste uitwedstrijd vant jaar afgerond met een minimaal resultaat!
Nja vrijdag maar weer verder zien :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:48 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het niveau van de eredivisie dit seizoen teleurstellend laag.
Ajax speelt geen goed seizoen, maar toch staan ze maar één punt achter op de koploper. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:04 

Hardtraxx Veteran

Ajax heeft iig meer wedstrijden goed gespeeld dan PSV. de echte #1 dit seizoen is FC Twente, maargoed die hebben toch ook veel geluk gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:12 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
altijd maar nipt winnen tegen de kleine ploegjes, en met veel geluk winnen of gelijk tegen de grote ploegen.

Omdat Twente z'n wedstrijden tegen kleine ploegen wel dik wint? http://www.fcupdate.nl/voetbalclubs/31/ ... dstrijden/

Wat een onzin zeg. Op dit moment is het niveau van de competitie zo laag dat niemand het verdient op gebied van voetbal. Wedstrijden winnen is de enige mogelijkheid, en dat doet PSV nu het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:19 

Hardtraxxer

ado klopt twente
feyenoord klop psv

ajax kampioen :list: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:25 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
mrazura schreef:
robkuh1990 schreef:

Lekker goaltjevan Kah

Wat een geweldige gozer :P Je heb trouwens 15 thumps up op je youtube comment :D

Haha, das dus ook voor het eerst...
Maar tering idd

Z'n reactie bij Studio Sport : ja puur geluk
Z'n reactie bij 90 minutes : ja ik had deze goal nooit moeten maken, nu mis ik Real-Barça
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:19 

Hardtraxx Veteran

iemnad filmpjes van zijn reacties? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:24 

Hardtraxx Veteran

reactie bij de Nos
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:09 

Donateur

Chukkels schreef:
Dat maakt hem geen donder uit. De haat jegens Ajax is groter dan de liefde voor z'n eigen club. Best triest eigenlijk :')

Wat kan mij het verrotten in welke grafstad ze kampioen worden. Liever in Enschede of Eindhoven dan in de hoofdstad iig, en elk verlies van de snaveltjes is mooi meegenomen incl dat ze weer met lege handen zitten, maar wat zal het mij verder roesten als ze wel kampioen worden. Laat ze dan lekker blij doen...

Gaat mij er meer om dat het dom zou zijn als Feyenoord de play offs of Europees voetbal haalt.
- Competitievervalsing
- Totaal geen recht op Europees voetbal
- Straks denkt ons bestuur en staf nog dat ze het echt goed hebben gedaan ook
- In Europa vliegen we er na 2 kansloze potjes weer uit. Kunnen we beter iemand anders laten, das beter voor het Nederlands voetbal :)

Dus, Hup PSV!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:17 

Bierkoning

Dan nog, wil je geen revanche voor die nipte nederlaag eerder dit seizoen? Lijkt me toch dat dat veel mensen nog behoorlijk dwars zit..
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic