Lekker Jantje

Whahahaha, de enige die je nu hoort zingen is de ADO Kids Club

Whahahaha, de enige die je nu hoort zingen is de ADO Kids Club
UPC Mediabox: 221 - 224.robkuh1990 wrote:Iemand een plek waar ik drekt PSV-FCU kan kijken?
verveel me nogal in de mdidag
LUCKY AJAX?! Spoel jij even heel snel je mond! ADO is helemaal nergens geweest vandaag en door 3 blunders van Ajax (kuch van der wiel, verkoop die gast zo snel mogelijk voor 2 eurocent!) krijgt ADO 3(!) goals cadeau. Jezus man, wat een drama is dit!robkuh1990 wrote:Lolwut... Lucky Ajax
Ow, dus als je onverdiend achter komt te staan, 95% balbezit hebt, is het lucky dat je nog gelijk komt of wint? Zo, dan hebben Twente en PSV het hele seizoen dus geluk gehadrobkuh1990 wrote:ik zeg toch er ook achter, niks gezegd...
maarre... ajax komt 2x langszij voor 1 punt... noem ik nog lucky
Voetbal is een teamsport, als je weet dat je een slechtere keeper op doel hebt, ga je verder van doel af verdedigen enzovoort, dus dat is bullshit! Verhoeven keepte vandaag gewoon normaal, red jullie nog met een reflex. Als je verliest heeft iedereen daar een aandeel in. Kan er echt niet tegen als t zogenaamd door 1 speler komt/schuld word gegeven..robkuh1990 wrote:Ach jaa... ik denk dat je met verhoeven niet meer in aanmerking komt voor wat dan ook....
Mislukt seizoen door einde
robkuh1990 wrote:Ach jaa... ik denk dat je met verhoeven niet meer in aanmerking komt voor wat dan ook....
Zou maar ff aardig doen, want wij kunnen jullie nog aardig helpen om de titel te pakken op de laatste speeldag.robkuh1990 wrote:Ach jaa... ik denk dat je met verhoeven niet meer in aanmerking komt voor wat dan ook....
WZY wrote:Voetbal is een teamsport, als je weet dat je een slechtere keeper op doel hebt, ga je verder van doel af verdedigen enzovoort, dus dat is bullshit! Verhoeven keepte vandaag gewoon normaal, red jullie nog met een reflex. Als je verliest heeft iedereen daar een aandeel in. Kan er echt niet tegen als t zogenaamd door 1 speler komt/schuld word gegeven..robkuh1990 wrote:Ach jaa... ik denk dat je met verhoeven niet meer in aanmerking komt voor wat dan ook....
zou ook idd moeten gebeuren maar gebeurt dus niet waardoor je dit soort situaties krijgtWZY wrote:Dus ajax verdedigt slecht door verhoeven..dan hoort vertongen als aanvoerder dat te gaan doen, inplaats van op een lijn te voetballen.
Vertonghen kan beter eerst op zijn eigen spel letten in plaats van dat hij ook op anderen gaat letten. De keeper heeft nou eenmaal meer overzicht en zou dus die taak over moeten nemen. Ik heb de wedstrijd niet gezien maar als ik zou zeggen dat ik het resultaat erg vind dan zou ik liegenWZY wrote:Dus ajax verdedigt slecht door verhoeven..dan hoort vertongen als aanvoerder dat te gaan doen, inplaats van op een lijn te voetballen, gewoon weer ouderwets met een laatste man achter de verdediging. Coachend vind ik dit ook niet echt sterk van de boer. Ajax had dan wel meer balbezit, maarja, als je eerst 5 minuten de bal achterin rond speelt.. zegt al genoeg als je alleen scoort uit standaard situaties. Voetballend zeer zwak..
Een keeper hoort ook te coache, maar De Boer weet denk ik wel dat hij dat minder doet dan stekelenburg, dus daarom zwak gecoached. Dan ooijer als laatste man, genoeg ervaringThe Anim0l wrote:zou ook idd moeten gebeuren maar gebeurt dus niet waardoor je dit soort situaties krijgtWZY wrote:Dus ajax verdedigt slecht door verhoeven..dan hoort vertongen als aanvoerder dat te gaan doen, inplaats van op een lijn te voetballen.
+ een keeper hoort naar mijn id altijd coachend te zijn richting zijn verdediging oftie nou aanvoerder is of niet