Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 14:56 

Hardtraxx Veteran

Lekker Jantje :love: :thumbsup:

Whahahaha, de enige die je nu hoort zingen is de ADO Kids Club :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:01 

Iemand een plek waar ik drekt PSV-FCU kan kijken?
verveel me nogal in de mdidag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:02 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Iemand een plek waar ik drekt PSV-FCU kan kijken?
verveel me nogal in de mdidag

UPC Mediabox: 221 - 224.
edit: GVD! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

Hoe fucking onverdiend?! Jezus christus! :mad: :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:05 

UPC mediabox.... hebben we niet

Marre...

Haogs Kwartiertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:07 

Hardtraxx Veteran

kan iemand die verhoeven een doodsschop verkope

speel nog liever zonder keeper in het doel

kampioen word je niet meer
beker win je ook niet meer

tenk joe verhoeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:11 

Hardtraxx Veteran

Huppa! Erop en erover nu! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:14 

Lolwut... Lucky Ajax
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:15 

Okee, niks gezegd...
damn, wat een einde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:17 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Lolwut... Lucky Ajax

LUCKY AJAX?! Spoel jij even heel snel je mond! ADO is helemaal nergens geweest vandaag en door 3 blunders van Ajax (kuch van der wiel, verkoop die gast zo snel mogelijk voor 2 eurocent!) krijgt ADO 3(!) goals cadeau. Jezus man, wat een drama is dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:17 

ik zeg toch er ook achter, niks gezegd...

maarre... ajax komt 2x langszij voor 1 punt... noem ik nog lucky
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
ik zeg toch er ook achter, niks gezegd...

maarre... ajax komt 2x langszij voor 1 punt... noem ik nog lucky

Ow, dus als je onverdiend achter komt te staan, 95% balbezit hebt, is het lucky dat je nog gelijk komt of wint? Zo, dan hebben Twente en PSV het hele seizoen dus geluk gehad -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:21 

Ach jaa... ik denk dat je met verhoeven niet meer in aanmerking komt voor wat dan ook....
Mislukt seizoen door einde
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

KAKKKKKKKKKKK :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:22 

Hardtraxx Crew

:yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:22 

Hardtraxx Veteran

Waar Ajax vorig seizoen zo goed was heeft Ajax nu alleen maar pech. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:28 

Hardtraxx Addict

robkuh1990 schreef:
Ach jaa... ik denk dat je met verhoeven niet meer in aanmerking komt voor wat dan ook....

Voetbal is een teamsport, als je weet dat je een slechtere keeper op doel hebt, ga je verder van doel af verdedigen enzovoort, dus dat is bullshit! Verhoeven keepte vandaag gewoon normaal, red jullie nog met een reflex. Als je verliest heeft iedereen daar een aandeel in. Kan er echt niet tegen als t zogenaamd door 1 speler komt/schuld word gegeven.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:29 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:

verhoeven is nog te slecht om bij feyenoord te spelen
die gast had nooit mogen voetballen

zet lekker een keeper uit de A-selectie in t doel
die gaat er teminste voor en weegt niet zo veel

wij winnen iig niks meer met zo'n keeper
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:

Zou maar ff aardig doen, want wij kunnen jullie nog aardig helpen om de titel te pakken op de laatste speeldag. ;)

Dan maar even 2x van die Tukkers winnen aan het eind van het seizoen. Dit seizoen snel vergeten en door naar volgend seizoen.

Waar je vorig jaar de titel tegen Sparta hebt verspeeld, verspeel je hem nu bij ADO, terwijl je gewoon beter was. Dit seizoen is verloren dankzij Jol, die Mounir heeft gekocht. Je had Suarez gewoon belangrijk moeten houden en niet hem moeten schaduwen. Volgend jaar graag een echte Ajax-spits en hopelijk gaat De Boer een trainerscursus volgen, waardoor we volgend jaar dan eindelijk die 3e ster pakken.

Nu maar ff Utrecht kijken, hopelijk winnen die ook, dan valt de schade mee. Maar Ajax had tegen ADO minimaal een punt moeten pakken, want nu moet PSV 2x verliezen ipv 1x + 1x gelijk. En dat wordt verdomd lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
robkuh1990 schreef:

Voetbal is een teamsport, als je weet dat je een slechtere keeper op doel hebt, ga je verder van doel af verdedigen enzovoort, dus dat is bullshit! Verhoeven keepte vandaag gewoon normaal, red jullie nog met een reflex. Als je verliest heeft iedereen daar een aandeel in. Kan er echt niet tegen als t zogenaamd door 1 speler komt/schuld word gegeven.. >.<

gaat niet alleen om deze wedstrijd

verhoeven bakt er gewoon in t algemeen niks van of je nou ver naar voren voetbalt ofniet

verhoeven praat niet in op ze verdediging zoals stekelenburg de hele wedstrijd doet waardoor je hele verdediging de weg kwijt raakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:34 

Hardtraxx Veteran

ZUCHT
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:40 

Hardtraxx Addict

Dus ajax verdedigt slecht door verhoeven.. >.< dan hoort vertongen als aanvoerder dat te gaan doen, inplaats van op een lijn te voetballen, gewoon weer ouderwets met een laatste man achter de verdediging. Coachend vind ik dit ook niet echt sterk van de boer. Ajax had dan wel meer balbezit, maarja, als je eerst 5 minuten de bal achterin rond speelt.. zegt al genoeg als je alleen scoort uit standaard situaties. Voetballend zeer zwak..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
Dus ajax verdedigt slecht door verhoeven.. >.< dan hoort vertongen als aanvoerder dat te gaan doen, inplaats van op een lijn te voetballen.

zou ook idd moeten gebeuren maar gebeurt dus niet waardoor je dit soort situaties krijgt

+ een keeper hoort naar mijn id altijd coachend te zijn richting zijn verdediging oftie nou aanvoerder is of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:44 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
Dus ajax verdedigt slecht door verhoeven.. >.< dan hoort vertongen als aanvoerder dat te gaan doen, inplaats van op een lijn te voetballen, gewoon weer ouderwets met een laatste man achter de verdediging. Coachend vind ik dit ook niet echt sterk van de boer. Ajax had dan wel meer balbezit, maarja, als je eerst 5 minuten de bal achterin rond speelt.. zegt al genoeg als je alleen scoort uit standaard situaties. Voetballend zeer zwak..

Vertonghen kan beter eerst op zijn eigen spel letten in plaats van dat hij ook op anderen gaat letten. De keeper heeft nou eenmaal meer overzicht en zou dus die taak over moeten nemen. Ik heb de wedstrijd niet gezien maar als ik zou zeggen dat ik het resultaat erg vind dan zou ik liegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:48 

Hardtraxx Addict

The Anim0l schreef:
WZY schreef:
Dus ajax verdedigt slecht door verhoeven.. >.< dan hoort vertongen als aanvoerder dat te gaan doen, inplaats van op een lijn te voetballen.

zou ook idd moeten gebeuren maar gebeurt dus niet waardoor je dit soort situaties krijgt

+ een keeper hoort naar mijn id altijd coachend te zijn richting zijn verdediging oftie nou aanvoerder is of niet

Een keeper hoort ook te coache, maar De Boer weet denk ik wel dat hij dat minder doet dan stekelenburg, dus daarom zwak gecoached. Dan ooijer als laatste man, genoeg ervaring ;)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic