Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:34 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
robkuh1990 schreef:
tis wel ongeveer hetzelfde... Suarez deed ook alles zo... Toivonen nou ook

Maakt het niet minder irritant...
Alles wat Ajax is of ermee te maken heeft is in jouw ogen zo'n beetje godslastering, maar bij PSV is het allemaal, slim, sluw, snugger, goed....
Hypocriet.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:36 

Citaat:
Dan kijk jij niet genoeg voetbal, je ziet genoeg spelers die provoceren op het veld. Alsnog achterlijk om op iemand z'n voet te gaan staan en het door rollen na die tackle :sick:

Suarez had er wel een handje van... ofja meer.. Er zijn er inderdaad meer (wat ik nooit ontkent heb), maar de een net wat meer als de ander
Is Christiano Ronaldo ook niet zo'n zeur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Citaat:
Dan kijk jij niet genoeg voetbal, je ziet genoeg spelers die provoceren op het veld. Alsnog achterlijk om op iemand z'n voet te gaan staan en het door rollen na die tackle :sick:

Suarez had er wel een handje van... ofja meer.. Er zijn er inderdaad meer (wat ik nooit ontkent heb), maar de een net wat meer als de ander

yup, tuurlijk was suarez irritant en een matennaaier. maar toivonen bewijst de laatste weken dat hij gewoon net zo erg is. ik heb liever dat iemand een elleboog geeft dan dat vieze gehuil
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:39 

djpatt schreef:
robkuh1990 schreef:
Citaat:

yup, tuurlijk was suarez irritant en een matennaaier. maar toivonen bewijst de laatste weken dat hij gewoon net zo erg is. ik heb liever dat iemand een elleboog geeft dan dat vieze gehuil

Dat was eh, bij AZ afgelopen week (AZ-PSV) ook het geval... dacht door Maza?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:41 

Artiest

robkuh1990 schreef:
Citaat:

Ik denk dat hier altijd gediscussieerd wordt over alles, maar over 2 dingen nooit.
1. Christiano Ronaldo is een fockin irritante gast
2. Christiano Ronaldo is een fockin briljante voetballer.

Toivonen (Suarez overigens ook tot tegendeel bewezen is op hoog niveau) zijn voorlopig alleen het eerste en dat maakt het extra irritant.
De eredivisie zit overigens vol met spelers die soms te druk bezig zijn met provoceren en vrije trappen en gele kaarten versieren en het spelletje vergeten te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:42 

Hardtraxx Veteran

ik noemde zomaar wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:43 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
robkuh1990 schreef:
Citaat:

Ik denk dat hier altijd gediscussieerd wordt over alles, maar over 2 dingen nooit.
1. Christiano Ronaldo is een fockin irritante gast
2. Christiano Ronaldo is een fockin briljante voetballer.

Toivonen (Suarez overigens ook tot tegendeel bewezen is op hoog niveau) zijn voorlopig alleen het eerste en dat maakt het extra irritant.
De eredivisie zit overigens vol met spelers die soms te druk bezig zijn met provoceren en vrije trappen en gele kaarten versieren en het spelletje vergeten te spelen.

leonardo
rob penders
alje schut

maar ik doel meer op het gaan rollenbollen na een licht duwtje

wat jan mulder zei: de scheids had geen 2e kaart moeten geven want die was voor toivonen zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:49 

Citaat:
leonardo
rob penders
alje schut

wat jan mulder zei: de scheids had geen 2e kaart moeten geven want die was voor toivonen zelf

Ik vond die eerste gele kaart niet nodig, die 2e kon...
maarja, Affelay was ook zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:50 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Citaat:
leonardo
rob penders
alje schut

Ik vond die eerste gele kaart niet nodig, die 2e kon...
maarja, Affelay was ook zo...

nee vond afellay niet zo, affelay was gewoon geslepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:52 

Nou...... soms...
Hij was wel technisch, maar als hij viel, kon hij goed gemaakt vallen soms
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 01:23 

Hardtraxx Addict

Afellay had er meer een handje in om altijd de druktes in te lopen met de bal ipv de ruimtes op te zoeken, en vandaar dat hij vaak trappen kreeg / ging liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 11:08 

Hardtraxx Veteran

Vieze zweed :sick: Demouge v2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 13:00 

Hardtraxxer

Denk dat Toivonen nog wel 2 of 3 wedstrijden word geschorst.
Vond hem eerst altijd wel goed in leuk om naar te kijken,
maar hij ontwikkelt zich meer als klootzak dan als voetballer, beetje jammer.

Hoor ook niemand meer over de kwaliteiten van Ola maar over zn klootzakkerige gedrag dit seizoen (Op de eerste 4 wedstrijden na)

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 13:45 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:

leonardo
rob penders
alje schut

Dan kunnen Guyon Fernandez en Björn Vlemminckx niet ontbreken in dit rijtje. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 13:46 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
djpatt schreef:

leonardo
rob penders
alje schut

Dan kunnen Guyon Fernandez en Björn Vlemminckx niet ontbreken in dit rijtje. :sick:

en demouge ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 14:03 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
flevoboys schreef:
djpatt schreef:

leonardo
rob penders
alje schut

en demouge ook niet :P

Idd, prima spits hoor alleen dan moet hij die trekjes achterwegen laten. Dit geld ook voor Fernandez en Vlemminckx.

Ik vond het wel gerechtigheid dat Vlemmnickx vorige week een schop in z'n gezicht kreeg. Eindelijk na dat zeuren en zanikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 14:23 

Artiest

2-0 -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 14:30 

Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Idd, prima spits hoor alleen dan moet hij die trekjes achterwegen laten. Dit geld ook voor Fernandez en Vlemminckx.

Ik vond het wel gerechtigheid dat Vlemmnickx vorige week een schop in z'n gezicht kreeg. Eindelijk na dat zeuren en zanikken.

Haha, en van wie? Fernandez :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 14:50 

Hardtraxx Veteran

Beuntie schreef:
flevoboys schreef:

Haha, en van wie? Fernandez :P

De ene jankie pakt de andere jankie xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:54 

Donateur

Jammer dat Toivonen de plek van Suarez inneemt als irritant ventje.
Al is Suarez 10x zo erg geweest in de afgelopen jaren, en Toivonen nog maar net begonnen met zo doen.
Suarez kreeg bijna nooit commentaar, het werd altijd afgedaan als ''tja dat is suarez he, hoort erbij''.

Nu doet Toivonen zo, en nu is heel Studio Voetbal in rep en roer.
Zijn ook voornamelijk Ajax fans daar, op Ronald na. (Net als de commentatoren btw)

Het meest trieste vind ik nog wel dat Twitteraccount: Ajax_headlines, direct na de wedstrijd twittert:
KNVB denkt na over schorsing irritante Toivonen.
Gelijk weer met roddels beginnen over mensen, Amsterdamse trekjes.

De wedstrijd was niet echt super, het straalde er van af dat ze krachten bewaarde.
Maar toen het moest, ging gelijk het gas er op en dat resulteerde direct in resultaat.
Daarvoor waren ze totaal niet scherp en dachten ze er met 1-0 vanaf te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:04 

En nu de rollen een keer omgedraaid zijn, zijn mensen ineens snel op hun pik getrapt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:16 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
En nu de rollen een keer omgedraaid zijn, zijn mensen ineens snel op hun pik getrapt :P

haha idd, dat van jack van gelder weten we nu idd ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:34 

Hardtraxx Veteran

De Zeeuw dus alsnog uitgeschakeld door die trap in z'n gezicht in de halve finale van het WK.
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/122597_ ... d-de-zeeuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
De Zeeuw dus alsnog uitgeschakeld door die trap in z'n gezicht in de halve finale van het WK.
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/122597_ ... d-de-zeeuw

best ernstig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

Ben geen fan van hem als voetballer. Maar dit is best wel sneu voor m.
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic