ja miss wel.. maar venlo mag ook wel op gaan letten,, scheelt ook niet veel meer.. een de laatste paar wedstrijden weinig punten gepakt daar in venlodjpatt wrote:en daarna sloopt hij een deur, misschien kan hij schilder worden. aangezien hij volgend jaar in de jupiler league speelt en dan een centje moet bijverdienenMartin wrote:Swinkels was echt pissed op die kevin blom omdat het nou al zijn twee rode kaart was dit seizoen die hij aangenaaid kreeg door hem
Active topics in Off-Topic
Moderators
Feyenoord goed weggekomen uit Anrhem, maar ik kan wel leven met 1-1
-
A
Ik vind het een beetje matig voor de toekomstige landskampioen
volgend jaar worden ze kampioen op het veld van telstarAlmighty wrote:Ik vind het een beetje matig voor de toekomstige landskampioen
let op mijn woorden
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Volgens mij heb jij het nu over Feyenoord en hij over Vitessedjpatt wrote:volgend jaar worden ze kampioen op het veld van telstarAlmighty wrote:Ik vind het een beetje matig voor de toekomstige landskampioen
let op mijn woorden
nee ik over vitesse. die gaan toch kampioen worden volgens die georgische clownSkedoedelefloeps wrote:Volgens mij heb jij het nu over Feyenoord en hij over Vitessedjpatt wrote:volgend jaar worden ze kampioen op het veld van telstarAlmighty wrote:Ik vind het een beetje matig voor de toekomstige landskampioen
let op mijn woorden
Complimenten aan ADO, wij waren voor in gewoon zwak.
haha die matjes werden helemaal gek int uitvak 
Ach dat zou jij ook zijn Machiel als je als ADO zijnde van PSV wint 
klopt, en vooral op de PSV wijze, in de slotminuten!Beuntie wrote:Ach dat zou jij ook zijn Machiel als je als ADO zijnde van PSV wint
92ste minuut met een counter. Kan het nog viezer? 
Koekie van eigen deeg, normaal scoort PSV in de laatste minutenoostzaner wrote:92ste minuut met een counter. Kan het nog viezer?
Tegen Willem 2 & Twente, de rest van het seizoen viel het wel mee. Eigen schuld dikke bult though.
Volgende week komt de vuurproef voor Rutte, aan de selectie ligt het niet.
Volgende week komt de vuurproef voor Rutte, aan de selectie ligt het niet.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Agh verliezen kan altijd gebeuren op die manier, counter in 93ste minuut ofzo, tja dat kan gebeuren.
PSV moet zich er niet veel van aan trekken en gewoon rustig verder voetballen, dan komt t wel goed.
PSV moet zich er niet veel van aan trekken en gewoon rustig verder voetballen, dan komt t wel goed.
Benieuwd of onze Strootman morgen nog wat minuutjes kan meepakken tegen Oostenrijk
haha is zo, maar toch. Bij die matjes ist altijd net iets andersBeuntie wrote:Ach dat zou jij ook zijn Machiel als je als ADO zijnde van PSV wint
Nu hopen dat Luuk morgen mag debuteren
zal wel gewoon op de tribune mogen zitten denk ikMachiel wrote:haha is zo, maar toch. Bij die matjes ist altijd net iets andersBeuntie wrote:Ach dat zou jij ook zijn Machiel als je als ADO zijnde van PSV wint![]()
Zin in Zondag ! de laatste ijsselderby !
;D
;D
Zucht, die matjes lekker generaliserendMachiel wrote:haha is zo, maar toch. Bij die matjes ist altijd net iets andersBeuntie wrote:Ach dat zou jij ook zijn Machiel als je als ADO zijnde van PSV wint![]()
Machiel komt uit Enschede, die kan je niks kwalijk nemen...
Machiel scheert alle Hagenezen over 1 kam.

dawasiknie wrote:Machiel komt uit Enschede, die kan je niks kwalijk nemen...