alsjeblieft karel, praat niet met een # voor een 'belangrijk' iets.freddyadu8 wrote:Volgens radio 1 is Boymans al rond met Heerenveen... In dat geval komt transfer #Dost naar #Ajax ongetwijfeld rond
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Hahaha doe ik ook nietoostzaner wrote:alsjeblieft karel, praat niet met een # voor een 'belangrijk' iets.freddyadu8 wrote:Volgens radio 1 is Boymans al rond met Heerenveen... In dat geval komt transfer #Dost naar #Ajax ongetwijfeld rond
haha kneuzen bij heerenveen
dost is niet weg, nu zitten ze met een speler die er geen zin meer in heeft
dost is niet weg, nu zitten ze met een speler die er geen zin meer in heeft
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dost moet zich maar gaan bewijzen bij Heerenveen! 
+1Ramirez wrote:Dost moet zich maar gaan bewijzen bij Heerenveen!
moet je maar geen contract voor 5 jaar tekenen
Tja ik vind het niet heel erg ofzo dat hij niet komt.
Ik snap het echt nog steeds niet waarom Mertens niet is gehaald. 7 Miljoen kom op man. Dat is hij gewoon waard, misschien wel meer.
Dost heeft nog niet heel veel laten zien, Mertens wel. Dost komt er denk ik wel, maar Mertens heeft nu al meer potentie.
We zullen zien hoe FdB het op gaat lossen. Wss gewoon met Siem in de spits, ELH vanaf links en Sulej vanaf rechts. Met Ebecilio en Ozbiliz als talenten voor de nodige minuten.
Ik had nog altijd liever gezien dat Mertens was gekomen voor op de linkerkant, en Siem en ELH in de spits met Sulej vanaf rechts.
Beetje concurrentie is niet erg, maarja dat zit er nu niet in.. ELH balt Ebecilio er makkelijk uit.
Ik snap het echt nog steeds niet waarom Mertens niet is gehaald. 7 Miljoen kom op man. Dat is hij gewoon waard, misschien wel meer.
Dost heeft nog niet heel veel laten zien, Mertens wel. Dost komt er denk ik wel, maar Mertens heeft nu al meer potentie.
We zullen zien hoe FdB het op gaat lossen. Wss gewoon met Siem in de spits, ELH vanaf links en Sulej vanaf rechts. Met Ebecilio en Ozbiliz als talenten voor de nodige minuten.
Ik had nog altijd liever gezien dat Mertens was gekomen voor op de linkerkant, en Siem en ELH in de spits met Sulej vanaf rechts.
Beetje concurrentie is niet erg, maarja dat zit er nu niet in.. ELH balt Ebecilio er makkelijk uit.
Niet om weer ruzie te maken om voetbal clubs; maar dit bedoelen niet-ajax fans als ze het hebben over Ajax gedrag.
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/16 ... ax-factor/
Ik zou ook direct meer geld vragen voor Dost.
Maar om dat gelijk weer de Ajax factor te noemen; alsof dat altijd alleen bij Ajax gebeurd, kom op zeg.
Ajax heeft net meer dan 24 miljoen opgestreken voor de verkoop van Suarez.De Ajax-factor. Dat speelde volgens algemeen directeur Rik van den Boog van Ajax een belangrijke rol tijdens transferonderhandelingen van deze week. "Als ik het gekscherend over de Ajax-factor heb, bedoel ik dat clubs opeens meer geld gaan vragen als wij ons melden voor een speler. En in dit geval was duidelijk sprake van die Ajax-factor", zegt hij op de website van de Amsterdamse club.
Maar om dat gelijk weer de Ajax factor te noemen; alsof dat altijd alleen bij Ajax gebeurd, kom op zeg.
Zwaar hypocriet gedrag ja, Ajax heeft bij de 15 miljoen die Liverpool eerst bood ook niet ja gezegd, nee ze moesten de volle 25 miljoen ervoor vangen. Heerenveen wil ook de volle prijs en niet 4 miljoen en dan gaat Ajax net doen alsof het zielig van Heerenveen is en er sprake is van een Ajax-factor.Mol wrote:Niet om weer ruzie te maken om voetbal clubs; maar dit bedoelen niet-ajax fans als ze het hebben over Ajax gedrag.
Ajax heeft net meer dan 24 miljoen opgestreken voor de verkoop van Suarez.De Ajax-factor. Dat speelde volgens algemeen directeur Rik van den Boog van Ajax een belangrijke rol tijdens transferonderhandelingen van deze week. "Als ik het gekscherend over de Ajax-factor heb, bedoel ik dat clubs opeens meer geld gaan vragen als wij ons melden voor een speler. En in dit geval was duidelijk sprake van die Ajax-factor", zegt hij op de website van de Amsterdamse club.
maarja in ieder geval blij dat Mertens is gebleven
Tering hé, dit slaat nergens op. Van Der Boog en Ajax hebben correct gehandeld. Ajax vroeg eerst 35 miljoen voor Suarez, logisch, je begint altijd hoog. Liverpool begon met 12 miljoen. Ajax heeft toen water bij de wijn gedaan door telkens iets haar vraagprijs te verlagen, dat heet onderhandelen. Zo kom je elkaar tegemoet. Maar wat doet Heerenveen? Die vraagt aan Feyenoord 5 miljoen voor de speler en aan Ajax 6 miljoen. En alsof dat nog niet erg genoeg is, ondertussen verhoogt Heerenveen de prijs voor Ajax ook nog eens naar 7 miljoen! Om het daarna 40 minuten voor het sluiten van de markt weer te verlagen met bijna 2 miljoen. Kom op zeg, Ajax is ook niet gek. Zwaar respect dat Ajax eindelijk eens een keer de hand op de knip gehouden heeft!
dan komt hij einde seizoen welOxbow wrote:Zwaar hypocriet gedrag ja, Ajax heeft bij de 15 miljoen die Liverpool eerst bood ook niet ja gezegd, nee ze moesten de volle 25 miljoen ervoor vangen. Heerenveen wil ook de volle prijs en niet 4 miljoen en dan gaat Ajax net doen alsof het zielig van Heerenveen is en er sprake is van een Ajax-factor.Mol wrote:Niet om weer ruzie te maken om voetbal clubs; maar dit bedoelen niet-ajax fans als ze het hebben over Ajax gedrag.
maarja in ieder geval blij dat Mertens is gebleven
Mee eens, dat vind ik ook goed. Maar het gaat me meer om het betrekken op zichzelf;Chukkels wrote:Kom op zeg, Ajax is ook niet gek. Zwaar respect dat Ajax eindelijk eens een keer de hand op de knip gehouden heeft!
dit gebeurt bij iedereen en heet onderhandelen. Om het dan op jezelf te betrekken vind ik lame.
@Oxbow; als jullie winnen van Twente, krijg je nog een krat!
Ik krijg een beetje het idee dat je geen bier lust Mol en je van je kratjes af moet 
Haha dat valt wel mee kan ik je vertellen
Maar verlies van Twente is me veel waard,
we hebben wat speling nodig nu we geen topspits meer hebben
Hopen dat die Utrechters hun ploeg naar de winst schreeuwen.
we hebben wat speling nodig nu we geen topspits meer hebben
Twente NSB! We pakken ze Mol!Mol wrote:@Oxbow; als jullie winnen van Twente, krijg je nog een krat!
NSB is opgericht in utrechtOxbow wrote:Twente NSB! We pakken ze Mol!Mol wrote:@Oxbow; als jullie winnen van Twente, krijg je nog een krat!
Het hoofdkwartier zat hier aan de Maliebaan jaa, maar in de Achterhoek waren ze allemaal meer pro Duitstommetjeuh wrote:NSB is opgericht in utrechtOxbow wrote:Twente NSB! We pakken ze Mol!Mol wrote:@Oxbow; als jullie winnen van Twente, krijg je nog een krat!
Doet hij extra he ons achterhoek noemen 
Twente, Achterhoek een pot natLyst wrote:Doet hij extra he ons achterhoek noemen
Ach voor ons is alles voorbij utrecht randstad
Allemaal mensen die denken dat ze meer voorstellen dan de mensen hier in het oosten
Oh wacht het heet ook randstad 
Hier wordt het echte geld verdiend en het land bestuurt (Randstad) in het oosten lopen ze lekker allemaal in de grond te wroeten om aardappels te vindenLyst wrote:Ach voor ons is alles voorbij utrecht randstadAllemaal mensen die denken dat ze meer voorstellen dan de mensen hier in het oosten
Oh wacht het heet ook randstad
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Zoals het gezegde gaat: Alle wijzen komen uit het oosten. 
Ramirez wrote:Zoals het gezegde gaat: Alle wijzen komen uit het oosten.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Kijk maar naar mijRamirez wrote:Zoals het gezegde gaat: Alle wijzen komen uit het oosten.