Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 00:30 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Volgens radio 1 is Boymans al rond met Heerenveen... In dat geval komt transfer #Dost naar #Ajax ongetwijfeld rond

alsjeblieft karel, praat niet met een # voor een 'belangrijk' iets. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 00:42 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
freddyadu8 schreef:
Volgens radio 1 is Boymans al rond met Heerenveen... In dat geval komt transfer #Dost naar #Ajax ongetwijfeld rond

alsjeblieft karel, praat niet met een # voor een 'belangrijk' iets. :/

Hahaha doe ik ook niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 01:11 

Hardtraxx Veteran

haha kneuzen bij heerenveen

dost is niet weg, nu zitten ze met een speler die er geen zin meer in heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 10:58 

Hardtraxx Veteran

Dost moet zich maar gaan bewijzen bij Heerenveen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 11:17 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Dost moet zich maar gaan bewijzen bij Heerenveen! ;)

+1
moet je maar geen contract voor 5 jaar tekenen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 11:20 

Hardtraxxer

Tja ik vind het niet heel erg ofzo dat hij niet komt.
Ik snap het echt nog steeds niet waarom Mertens niet is gehaald. 7 Miljoen kom op man. Dat is hij gewoon waard, misschien wel meer.

Dost heeft nog niet heel veel laten zien, Mertens wel. Dost komt er denk ik wel, maar Mertens heeft nu al meer potentie.

We zullen zien hoe FdB het op gaat lossen. Wss gewoon met Siem in de spits, ELH vanaf links en Sulej vanaf rechts. Met Ebecilio en Ozbiliz als talenten voor de nodige minuten.
Ik had nog altijd liever gezien dat Mertens was gekomen voor op de linkerkant, en Siem en ELH in de spits met Sulej vanaf rechts.
Beetje concurrentie is niet erg, maarja dat zit er nu niet in.. ELH balt Ebecilio er makkelijk uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:39 

Donateur

Niet om weer ruzie te maken om voetbal clubs; maar dit bedoelen niet-ajax fans als ze het hebben over Ajax gedrag.

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/16 ... ax-factor/

Citaat:
De Ajax-factor. Dat speelde volgens algemeen directeur Rik van den Boog van Ajax een belangrijke rol tijdens transferonderhandelingen van deze week. "Als ik het gekscherend over de Ajax-factor heb, bedoel ik dat clubs opeens meer geld gaan vragen als wij ons melden voor een speler. En in dit geval was duidelijk sprake van die Ajax-factor", zegt hij op de website van de Amsterdamse club.

Ajax heeft net meer dan 24 miljoen opgestreken voor de verkoop van Suarez.
Ik zou ook direct meer geld vragen voor Dost.

Maar om dat gelijk weer de Ajax factor te noemen; alsof dat altijd alleen bij Ajax gebeurd, kom op zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:53 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Niet om weer ruzie te maken om voetbal clubs; maar dit bedoelen niet-ajax fans als ze het hebben over Ajax gedrag.

Citaat:
De Ajax-factor. Dat speelde volgens algemeen directeur Rik van den Boog van Ajax een belangrijke rol tijdens transferonderhandelingen van deze week. "Als ik het gekscherend over de Ajax-factor heb, bedoel ik dat clubs opeens meer geld gaan vragen als wij ons melden voor een speler. En in dit geval was duidelijk sprake van die Ajax-factor", zegt hij op de website van de Amsterdamse club.

Maar om dat gelijk weer de Ajax factor te noemen; alsof dat altijd alleen bij Ajax gebeurd, kom op zeg.

Zwaar hypocriet gedrag ja, Ajax heeft bij de 15 miljoen die Liverpool eerst bood ook niet ja gezegd, nee ze moesten de volle 25 miljoen ervoor vangen. Heerenveen wil ook de volle prijs en niet 4 miljoen en dan gaat Ajax net doen alsof het zielig van Heerenveen is en er sprake is van een Ajax-factor.

maarja in ieder geval blij dat Mertens is gebleven :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

Tering hé, dit slaat nergens op. Van Der Boog en Ajax hebben correct gehandeld. Ajax vroeg eerst 35 miljoen voor Suarez, logisch, je begint altijd hoog. Liverpool begon met 12 miljoen. Ajax heeft toen water bij de wijn gedaan door telkens iets haar vraagprijs te verlagen, dat heet onderhandelen. Zo kom je elkaar tegemoet. Maar wat doet Heerenveen? Die vraagt aan Feyenoord 5 miljoen voor de speler en aan Ajax 6 miljoen. En alsof dat nog niet erg genoeg is, ondertussen verhoogt Heerenveen de prijs voor Ajax ook nog eens naar 7 miljoen! Om het daarna 40 minuten voor het sluiten van de markt weer te verlagen met bijna 2 miljoen. Kom op zeg, Ajax is ook niet gek. Zwaar respect dat Ajax eindelijk eens een keer de hand op de knip gehouden heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:10 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Mol schreef:

Citaat:

Zwaar hypocriet gedrag ja, Ajax heeft bij de 15 miljoen die Liverpool eerst bood ook niet ja gezegd, nee ze moesten de volle 25 miljoen ervoor vangen. Heerenveen wil ook de volle prijs en niet 4 miljoen en dan gaat Ajax net doen alsof het zielig van Heerenveen is en er sprake is van een Ajax-factor.

maarja in ieder geval blij dat Mertens is gebleven :yay:

dan komt hij einde seizoen wel :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:25 

Donateur

Chukkels schreef:
Kom op zeg, Ajax is ook niet gek. Zwaar respect dat Ajax eindelijk eens een keer de hand op de knip gehouden heeft!

Mee eens, dat vind ik ook goed. Maar het gaat me meer om het betrekken op zichzelf;
dit gebeurt bij iedereen en heet onderhandelen. Om het dan op jezelf te betrekken vind ik lame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 11:27 

Donateur

@Oxbow; als jullie winnen van Twente, krijg je nog een krat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 11:28 

Aan het typen...

Ik krijg een beetje het idee dat je geen bier lust Mol en je van je kratjes af moet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 11:32 

Donateur

Haha dat valt wel mee kan ik je vertellen :D :D Maar verlies van Twente is me veel waard,
we hebben wat speling nodig nu we geen topspits meer hebben :P Hopen dat die Utrechters hun ploeg naar de winst schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:33 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

Twente NSB! We pakken ze Mol! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Mol schreef:

NSB is opgericht in utrecht :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:03 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Oxbow schreef:
Mol schreef:

NSB is opgericht in utrecht :x

Het hoofdkwartier zat hier aan de Maliebaan jaa, maar in de Achterhoek waren ze allemaal meer pro Duits :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:33 

Aan het typen...

Doet hij extra he ons achterhoek noemen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:34 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Twente, Achterhoek een pot nat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:36 

Aan het typen...

Ach voor ons is alles voorbij utrecht randstad :thumbsup: Allemaal mensen die denken dat ze meer voorstellen dan de mensen hier in het oosten :P Oh wacht het heet ook randstad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ach voor ons is alles voorbij utrecht randstad :thumbsup: Allemaal mensen die denken dat ze meer voorstellen dan de mensen hier in het oosten :P Oh wacht het heet ook randstad xd

Hier wordt het echte geld verdiend en het land bestuurt (Randstad) in het oosten lopen ze lekker allemaal in de grond te wroeten om aardappels te vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:45 

Hardtraxx Veteran

Zoals het gezegde gaat: Alle wijzen komen uit het oosten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:52 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:59 

Artiest

Ramirez schreef:

Kijk maar naar mij :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Muhahahaha zeg je dat nou extra?

Ik vind het zo geniaal als mensen extra zeggen ipv expres, doen mensn hier ook wel eens :lol:
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic