Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
nee man het lukt me gewoon niet... die hitte en die muggen enzo.. ik doe m'n ogen wel dicht maar ik ben er denk ik niet moe genoeg voor ofzo... dadelijk nog maar eens proberen.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
RobertV wrote:nee man het lukt me gewoon niet... die hitte en die muggen enzo.. ik doe m'n ogen wel dicht maar ik ben er denk ik niet moe genoeg voor ofzo... dadelijk nog maar eens proberen.
Hitte? Muggen? Waar zit jij dan, het amazonegebied ofzo?
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
Steffnov wrote:
RobertV wrote:nee man het lukt me gewoon niet... die hitte en die muggen enzo.. ik doe m'n ogen wel dicht maar ik ben er denk ik niet moe genoeg voor ofzo... dadelijk nog maar eens proberen.
Hitte? Muggen? Waar zit jij dan, het amazonegebied ofzo?
nee, in brabant op een zolderkamertje.. het stikt hier van de muggen... maar ik ga over 5 minuten weer een poging wagen. ben ondertussen wel moe aan het worden dus dat scheelt.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Hier in Enschede is het...nou ja, wil niet zeggen koud, maar warm zeker niet. En ik heb al een maand lang geen muggen gezien *klopt af*. Ah, Nederland...:huillach:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Steffnov wrote:Hier in Enschede is het...nou ja, wil niet zeggen koud, maar warm zeker niet. En ik heb al een maand lang geen muggen gezien *klopt af*. Ah, Nederland...:huillach:
Ik zit een provincie boven je, t is hier snikheet en ik zie er af en toe een voorbij vliegen
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
D-Nemacyst wrote:
Steffnov wrote:Hier in Enschede is het...nou ja, wil niet zeggen koud, maar warm zeker niet. En ik heb al een maand lang geen muggen gezien *klopt af*. Ah, Nederland...:huillach:
Ik zit een provincie boven je, t is hier snikheet en ik zie er af en toe een voorbij vliegen
een lotgenoot :P
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Dus...Brabant is kut...Drenthe is kut...en Overijssel (of iig Enschede) heeft top slaapweer. Mijn mobiel zegt zelfs 9 graden en dat zou best wel eens kunnen kloppen. Case of wtf? Sure.

...

Ik vind het best zo xD mij hoor je niet klagen. Sowieso alles beter dan doorweekt thuiskomen zoals gister. Alsof je door een waterval heen fietst. Afijn, ik zoek mijn bedje op, güte nacht
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Steffnov wrote:Dus...Brabant is kut...Drenthe is kut...en Overijssel (of iig Enschede) heeft top slaapweer. Mijn mobiel zegt zelfs 9 graden en dat zou best wel eens kunnen kloppen. Case of wtf? Sure.

...

Ik vind het best zo xD mij hoor je niet klagen. Sowieso alles beter dan doorweekt thuiskomen zoals gister. Alsof je door een waterval heen fietst. Afijn, ik zoek mijn bedje op, güte nacht
Bij ons was t droog.
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
Steffnov wrote: Afijn, ik zoek mijn bedje op, güte nacht
ik ook. later.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Droog gisteren rond 06:00 ja? Kwam hier met oceanen tegelijk uit de lucht vallen. En dat is niet fijn. Maar nu bn ik echt weg:p
Hardtraxxer
161 posts member since 2011
last seen Jun 2014
Nog iemand hier :oh:
Hardtraxxer
last seen Jun 2014
Das nie veel :huh:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Too faaast xd
Hardtraxxer
last seen Jun 2014
Toch wel iemand :D
Hardtraxxer
last seen Jun 2014
:( rustig :surrender:
Hardtraxxer
last seen Jun 2014
Ga maar eens pitten xd

laterzzz
:sleep:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
We are still here!

Nou ja, ik dan

Wonderbaarlijk genoeg...
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Nou ik zit op dit moment ook in Enschede, en bij mij is het zwemmen in bed hoor... Maar de zon staat 's avonds ook op mijn kamer dus dat speelt mee.

Bitchezzzz
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Sunboom wrote:
Nou ik zit op dit moment ook in Enschede, en bij mij is het zwemmen in bed hoor... Maar de zon staat 's avonds ook op mijn kamer dus dat speelt mee.

Bitchezzzz
Het is nu warmer ja, maar gister was het gewoon rond de 10 graden 's nachts. Wat om te slapen ook gewoon beter is :P
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 5 days ago
geen nachtbrakers vandaag? :'(
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Net fast And Furious Fast 5 gezien, niet hoogstaand maar wel vermakelijk ^^
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Knalleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
D-Nemacyst wrote:Knalleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!
G
niks knallen, gewoon lekker rustig op de bank hangen...
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
KSwoosh wrote:
niks knallen, gewoon lekker rustig op de bank hangen...
Dit helaas...