D-Nemacyst wrote:Lekker rustig houseplaatjes mixen.
Vooral axwell maarja hij is ook koning.
ja hij heeft wel lekkere nummers
D-Nemacyst wrote:Lekker rustig houseplaatjes mixen.
ik ken niks van die manD-Nemacyst wrote:Lekker rustig houseplaatjes mixen.
Ik kan de nummers met goed pianowerk en goeie melodieen goed waarderen.Steffnov wrote:Nooit een House fan geweest, ga ermee uit en dan vind je veel spul wel leuk, maar ik luister er niet naar...
Zoals in Fill u up van Sidney SamsonD-Nemacyst wrote:Ik kan de nummers met goed pianowerk en goeie melodieen goed waarderen.Steffnov wrote:Nooit een House fan geweest, ga ermee uit en dan vind je veel spul wel leuk, maar ik luister er niet naar...
Hosue heeft wel beter climaxes dan hardstyle of hardcore vind ik, een veel grotere langere buildup zit er meestal in.
a-troxx wrote:Hier kunnen alle nachtbrakers hun gal spuwen!!!
Only allowed between 00:00 and 06:00![]()
de berichten die overdag worden geplaatst worden verwijderd.
dan zou ik hem hier met gemak moeten kunnen horen...biscuit wrote:raggen met opus - life is live.
knoephard met 556215265213516 decibel.
Jouw ritme kwa slapen klopt echt niks vanChukkels wrote:Goedemorgen Hardtraxx, de laatste legale post in dit topic voor deze nacht
net als vandaag weer...mrazura wrote:Jouw ritme kwa slapen klopt echt niks vanChukkels wrote:Goedemorgen Hardtraxx, de laatste legale post in dit topic voor deze nacht
huh? hoe bedoel je dat?Almighty wrote:Mijnes is van 2300 - 0800 verschoven naar 0400 - (minimaal) 1400
Haha dat was bij mij ook het grootste deel van de vakantie zoDj Skitzo wrote:huh? hoe bedoel je dat?Almighty wrote:Mijnes is van 2300 - 0800 verschoven naar 0400 - (minimaal) 1400
Zijn tijdenDj Skitzo wrote:huh? hoe bedoel je dat?Almighty wrote:Mijnes is van 2300 - 0800 verschoven naar 0400 - (minimaal) 1400
Zoiets jaJosh-T wrote:Goeiemiddag
Steffnov wrote:Zoiets jaJosh-T wrote:Goeiemiddag