Lijkt meer aandachttrekkerij 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
idc, de woeibelg is een held
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
He bah, over 5 uur al weer beginnen met werken... Zal lastig opstaan worden na deze avond waar veel bier aanwezig was! Hop hop .......
SuccesJurheinen wrote:He bah, over 5 uur al weer beginnen met werken... Zal lastig opstaan worden na deze avond waar veel bier aanwezig was! Hop hop .......
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Dank u, ik zal het nodig hebben :p Ga nu ook meer eens slapen! Fijne nachtrust allemaalmikeee wrote:SuccesJurheinen wrote:He bah, over 5 uur al weer beginnen met werken... Zal lastig opstaan worden na deze avond waar veel bier aanwezig was! Hop hop .......
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Ga zo ook maar is pitten 
BITCHESSSSSSSSSSSSSssssssssssssssssssss
Zo jij komt ook nog even kijkje nemenDj Skitzo wrote:BITCHESSSSSSSSSSSSSssssssssssssssssssss
zekermikeee wrote:Zo jij komt ook nog even kijkje nemenDj Skitzo wrote:BITCHESSSSSSSSSSSSSssssssssssssssssssss
niet leuk nu ben ik zwaar aangeschoten en moet ik zo naar free festival
gaat wat worden
komt wel goed schatje!roberttt wrote:niet leuk nu ben ik zwaar aangeschoten en moet ik zo naar free festivalgaat wat worden
Ja dat hoop ik
wordt maandag en zondag de hele dag slapen
wil ik dit vol houden XD
moet je er voor over hebben héroberttt wrote:Ja dat hoop ikwordt maandag en zondag de hele dag slapen
wil ik dit vol houden XD
Zie ik je daar wel gaat wel mooi worden ben gelukig niet naar de tering maar wordt wss wel laat avondje.roberttt wrote:Ja dat hoop ikwordt maandag en zondag de hele dag slapen
wil ik dit vol houden XD
-
RHardtraxx Veteran
Jow nacht topique luitjes 
Is het weer zo ver na ja goede ochtend.RAW-vizion wrote:Jow nacht topique luitjes
-
RHardtraxx Veteran
Goede ochtend?mikeee wrote:Is het weer zo ver na ja goede ochtend.RAW-vizion wrote:Jow nacht topique luitjes
-
T
Is het nu nog nacht? #durftevragen 
Nou ja eigenlijk niet. Het is na 06.00, dus geen nacht meer maar een ochtend.wesskeej wrote:Is het nu nog nacht? #durftevragen
Het spijt me zeer, een warn voor jou
-
T
godverdomme!roberttt wrote:Nou ja eigenlijk niet. Het is na 06.00, dus geen nacht meer maar een ochtend.wesskeej wrote:Is het nu nog nacht? #durftevragen
Het spijt me zeer, een warn voor jou
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Pleuris