Ga er ook maar eens inkruipen

Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
klikspanen?Danny H wrote:snitches!
Kan dus echt totaal niet pitten en ik heb honger als een beer. 
-
B
Beker warme melk drinken, warme kruik op je buik. En slapen maar!hidde wrote:Kan dus echt totaal niet pitten en ik heb honger als een beer.
Ik was van plan om 12 uur het licht uit te doen. Maar het is veel te gezellig op MSN 
-
G
watvoor heb je?Hoofdcoach wrote:Mijn airco staat op 18 gradenKSwoosh wrote:Godverdomme ik lig nu al 2 uur in bed en kan nog steeds niets slapen
Kanker hittte ook hier
Warme kruik? Met dit weer?Banaanslak wrote:Beker warme melk drinken, warme kruik op je buik. En slapen maar!hidde wrote:Kan dus echt totaal niet pitten en ik heb honger als een beer.
voor tegen de honger, duh!hidde wrote:Warme kruik? Met dit weer?Banaanslak wrote:Beker warme melk drinken, warme kruik op je buik. En slapen maar!hidde wrote:Kan dus echt totaal niet pitten en ik heb honger als een beer.
-
E
bitcheeezzzzzzz 
Bitchezzz...
Volgensmij is dit echt het meest nutteloze topic dat er is
Volgensmij is dit echt het meest nutteloze topic dat er is
Jorann wrote:huh?mikeee wrote:Goodmorning sunshine
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
jowz 
-
A
Oiz
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wazzup there?Almighty wrote:Oiz
nog 3 uurtjes wachten denk ikmikeee wrote:Jorann wrote:huh?mikeee wrote:Goodmorning sunshinehoopte dat de zon op zou komen als ik dit zei.
Nog 10 uur voor dat er uberhaupt iets op deze Aardkut iets te doen valt.Jorann wrote:nog 3 uurtjes wachten denk ikmikeee wrote:Jorann wrote: huh?hoopte dat de zon op zou komen als ik dit zei.
das een ander verhaalD-Nemacyst wrote:
Nog 10 uur voor dat er uberhaupt iets op deze Aardkut iets te doen valt.
-
A
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WOE WOE WOE WOE WOERAW-vizion wrote:wazzup there?Almighty wrote:Oiz
View on YouTube