in mijn bed
truste peepz 
Comedy CentralDanny H wrote:Waar :o
Comedy CentralDanny H wrote:Waar :o
Praat is niet zo engRAW-vizion wrote:biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitcheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
niet zo raar doenRAW-vizion wrote:biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitcheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Nee dankje ik mag geen suiker van de dokterKSwoosh wrote:aaaaaaaapppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttttttttttt
GefeliDj Skitzo wrote:en ik heb gewonnen van iemand met pool en met tafelvoetbal, BOOH!!!
Je avatar is overledenNegert wrote:GefeliDj Skitzo wrote:en ik heb gewonnen van iemand met pool en met tafelvoetbal, BOOH!!!
Al paar weken, ben te lui om een nieuwe te zoekenBanaanslak wrote:Je avatar is overledenNegert wrote:GefeliDj Skitzo wrote:en ik heb gewonnen van iemand met pool en met tafelvoetbal, BOOH!!!
Jaja! Heb er al dik een week zin in.hardaddict wrote:morge dreamfields fuck yeah
Moet jij niet al slapenRAW-vizion wrote:Goddamn, you think you cool, you think I'm not, you think you tough
Goddamn, you think you hard, you think I'm soft, you think you rough
Goddamn, you talkin' shit, better close your lips, you need to hush
Before the end of the night I'm gonna have to take your ass to church
slapen doe ik als ik dood benwesskeej wrote:Moet jij niet al slapenRAW-vizion wrote:Goddamn, you think you cool, you think I'm not, you think you tough
Goddamn, you think you hard, you think I'm soft, you think you rough
Goddamn, you talkin' shit, better close your lips, you need to hush
Before the end of the night I'm gonna have to take your ass to church