Vanaf vandaag officieel vakantie! Maar nu lekker slapen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Snitches^3!Danny H wrote:Snitches^2!Danny H wrote:Snitches!
Nu de laatste ronde van de nachtdienst beginnen, fijne zondag jongens!
-
B
goeienavond
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wat is een navond?Banaanslak wrote:goeienavond
-
B
als je in de avond aan je navel zit, dan noem je dat navond.Hoofdcoach wrote:wat is een navond?Banaanslak wrote:goeienavond
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
daar dacht ik ook aanBanaanslak wrote:als je in de avond aan je navel zit, dan noem je dat navond.Hoofdcoach wrote:wat is een navond?Banaanslak wrote:goeienavond
-
E
Bitchezzzzzzzzzzzzz
-
G
Snittzzzzzzzzzellllssssssss
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
jooooooooooooooooooowzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
-
G
heerlijk he dit, lekker niet vrooeg gaan slapen omdat we niet naar school hoeven
-
E
Haha, zeker even lekker een beetje rondneuzen auf dem Interwebz
-
RHardtraxx Veteran
KSwoosh wrote:heerlijk he dit, lekker niet vrooeg gaan slapen omdat we niet naar school hoeven
-
G
RAW-vizion wrote:KSwoosh wrote:heerlijk he dit, lekker niet vrooeg gaan slapen omdat we niet naar school hoevenzou eigenlijk moeten werken morgen, maar ga niet. ze hebben net me rug weer recht gezet, en als ik gelijk weer ga werken kunnen ze al dat werk weer opnieuw doen
-
RHardtraxx Veteran
nee heel lang verhaal, maar kort gezegd stond alles scheef waardoor ik een verkeerde houding aannam. waardoor het nog erger werd, en daardoor kwam er spanning op me schouders waardoor ik ze bijna niet meer naar achter kon doen, en ik nog krommer werd. waardoor ook de spieren in me nek helemaal vastzaten. en door die spanning van de spieren in m'n nek kreeg ik weer onuitstaanbare koppijnKSwoosh wrote:RAW-vizion wrote:KSwoosh wrote:heerlijk he dit, lekker niet vrooeg gaan slapen omdat we niet naar school hoevenzou eigenlijk moeten werken morgen, maar ga niet. ze hebben net me rug weer recht gezet, en als ik gelijk weer ga werken kunnen ze al dat werk weer opnieuw doen
watskeburt dan? rugfraktuur?