De HeldChukkels wrote:Fucking hell, welke mongol gaat er nu melkbusschieten in de steeg achter ons, om fucking kwart over 1 's nachts?!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Almighty wrote:De HeldChukkels wrote:Fucking hell, welke mongol gaat er nu melkbusschieten in de steeg achter ons, om fucking kwart over 1 's nachts?!
wat zijn jullie aan het doen?
Ik ben een aflevering van top gear aan het kijken.
-
A
Zo naar bed, ben nog wat andere fora's aan het surfen
Aan het zeveren!RobertV wrote:wat zijn jullie aan het doen?Ik ben een aflevering van top gear aan het kijken.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
In me bed, om 5 uur werken dus heb besloten om wakker te blijven 
-
RHardtraxx Veteran
pronRobertV wrote:wat zijn jullie aan het doen?Ik ben een aflevering van top gear aan het kijken.
-
A
Zit nu op aldi.de om te kijken wat ik het beste zou kunnen halen 
Welke site?the sidespinnars wrote:pronRobertV wrote:wat zijn jullie aan het doen?Ik ben een aflevering van top gear aan het kijken.
-
RHardtraxx Veteran
www.redtube.comChukkels wrote:Welke site?the sidespinnars wrote:pronRobertV wrote:wat zijn jullie aan het doen?Ik ben een aflevering van top gear aan het kijken.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik luister http://ries225.listen2myradio.com/ en ik chat dan ook samen met de DJ himself (Psykko / Ries) in de Hardtraxx Chatbox (Waar ik helaas niemand meer kan in inviteren) 
Ik had hem even aan, maar zet hem direct weer uit, omdat ik midden in de break van die Dronken Vogels kom 
-
RHardtraxx Veteran
Chukkels wrote:Ik had hem even aan, maar zet hem direct weer uit, omdat ik midden in de break van die Dronken Vogels kom
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
ik zit weeres op me telefoonKryptica wrote:Ik luister http://ries225.listen2myradio.com/ en ik chat dan ook samen met de DJ himself (Psykko / Ries) in de Hardtraxx Chatbox (Waar ik helaas niemand meer kan in inviteren)
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Oh ja ik ga zo meteen slapen, maar eerst nog effe knallen met Ries (die een vrij harde set neerzet) 
ik hoor het ja. top gear aflevering is inmiddels ook afgelopen dus ik duik zo ook mijn bed in.
-
RHardtraxx Veteran
ik denk ook zo maar isRobertV wrote:ik hoor het ja. top gear aflevering is inmiddels ook afgelopen dus ik duik zo ook mijn bed in.
Ik verklaar het nachttopic weer voor officieel geopend 
-
RHardtraxx Veteran
nacht topic 
the sidespinnars wrote:nacht topic
-
RHardtraxx Veteran
heb er weer zin indjpatt wrote:the sidespinnars wrote:nacht topic
-
RHardtraxx Veteran