Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
morgen vuurwerk halen 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
heb uit België die gaan lekker hardAlmighty wrote:morgen vuurwerk halen
-
A
Ik ging meestal voor het spul dat in BE illegaal isthe sidespinnars wrote:heb uit België die gaan lekker hardAlmighty wrote:morgen vuurwerk halen
-
RHardtraxx Veteran
Almighty wrote:Ik ging meestal voor het spul dat in BE illegaal isthe sidespinnars wrote:heb uit België die gaan lekker hardAlmighty wrote:morgen vuurwerk halenPoolse nitraten, supervlinders, lawinepijlen enzo. Maar dit jaar veel minder belangstelling aan vuurwerk als afgelopen jaren. Hou het bij Asian Thunders uit NL en zooi pijlen uit Duitsland, kost geen drol daar
ik heb NIKS. Vraag gewoon geld aan me pa & de grootouders en koop een leuk Midi controllertje.
-
A
Fenix toevallig?
Roze en groene crèpe papier, kartonnen omhulsel en poolse opdruk op de achterkant van het doosje?
Ben echt freak geweest
Roze en groene crèpe papier, kartonnen omhulsel en poolse opdruk op de achterkant van het doosje?
Ben echt freak geweest
-
A
moest je een scheet laten of
-
RHardtraxx Veteran
nee ze heten scorpio's en zijn egt hardAlmighty wrote:Fenix toevallig?
Ben echt freak geweest
haha ja een 'ninja': stil maar dodelijkAlmighty wrote:moest je een scheet laten of
-
A
Nooit in mn klauwen gehad, vriend van me welthe sidespinnars wrote:nee ze heten scorpio's en zijn egt hardAlmighty wrote:Fenix toevallig?
Ben echt freak geweest
View on YouTube
Goedkoop ook nog, had 5 pakkies voor 6 euro ps
-
RHardtraxx Veteran
nice maar die van mij gaan harderAlmighty wrote:Nooit in mn klauwen gehad, vriend van me welthe sidespinnars wrote:nee ze heten scorpio's en zijn egt hardAlmighty wrote:Fenix toevallig?
Ben echt freak geweestMaar ze konden niet op tegen de Fenix
View on YouTube
Goedkoop ook nog, had 5 pakkies voor 6 euro ps
-
RHardtraxx Veteran
Pommer wrote:Goeienacht
Doeg!the sidespinnars wrote:Pommer wrote:Goeienacht
-
A
PWÈÈÈÈP foutthe sidespinnars wrote: nice maar die van mij gaan harder
hier cobra 6 jonge
View on YouTube
48gram flash, in tegenstelling tot die 3 in jouw nitraatjes
Last edited by Almighty on 28 Dec 2010 01:00, edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
?Almighty wrote:PWÈÈÈÈP foutthe sidespinnars wrote: nice maar die van mij gaan harder
-
A
post edited 
-
RHardtraxx Veteran
valt nog wel meeAlmighty wrote:PWÈÈÈÈP foutthe sidespinnars wrote: nice maar die van mij gaan harder
hier cobra 6 jonge
View on YouTube
48gram flash, in tegenstelling tot die 3 in jouw nitraatjes
-
A
gaan echt bomhard hoor 
-
RHardtraxx Veteran
jajaAlmighty wrote:gaan echt bomhard hoor
-
A
Is geen grapje :OOOOOO::OOOO:O
Fucking hell, welke mongol gaat er nu melkbusschieten in de steeg achter ons, om fucking kwart over 1 's nachts?! 
-
RHardtraxx Veteran
Chukkels wrote:Fucking hell, welke mongol gaat er nu melkbusschieten in de steeg achter ons, om fucking kwart over 1 's nachts?!