Kan niet, want alleen ik ben de Killstreak-magneet.
ookal last van?Almighty wrote:Kan niet, want alleen ik ben de Killstreak-magneet.
speel jij ook Xdoos?
ookal last van?Almighty wrote:Kan niet, want alleen ik ben de Killstreak-magneet.
Toe maarhardcoresjors wrote:Had vanmiddag 1 lekker potje, 31-10 vind ik vrij netjes
Ik speel het spel nog geen 2 wekenPommer wrote:Toe maarhardcoresjors wrote:Had vanmiddag 1 lekker potje, 31-10 vind ik vrij netjes
Oh dan heb ik niks gezegd haha, ik was fucking slecht op het begin.hardcoresjors wrote:Ik speel het spel nog geen 2 wekenPommer wrote:Toe maarhardcoresjors wrote:Had vanmiddag 1 lekker potje, 31-10 vind ik vrij netjes
Om te gebruiken. Predator > Helicopter > Pavelow.hardcoresjors wrote:Om te gebruiken? of die 9 kills halen?Dakpan wrote:Wat zijn dat pokkedingen om te krijgen zeg.hardcoresjors wrote:reapertje
Ik vind hem wel grappig, sommige maps zijn ze slecht, maar ik vind het beter als die helicopters die meteen uit de lucht geknalt worden!![]()
Maar met die attack helicopters, als ik hem heb is hij meteen neergeknalt, en heb ik ff geen stinger opzak, dan word ik 3 keer door dezelfde gekillt!
Ja je hebt drie soorten choppers in MW3.hardcoresjors wrote:Die helicopter voert meestal geen reet uit bij mij![]()
Ik gebruik nu predator > reaper > assault drone
Vind die assault drone wel grappig om te gebruiken, heb hem 2 keer gehad, eerste keer werd ik meteen gepakt door een predator missile, en de 2e keer moest ik hem ff uitvogelen, had er maar 2 kills mee
als je er 1 raakt met een stinger heb je er 3, dus eerst de 3 rechtse en dan de 2 linkse, dan heb je een predator missileD-Nemacyst wrote:Strafe run is gewoon tegen een muurtje aan staan en ze zien je niet.
StingerDakpan wrote:Fucking Overwatch daarintegen.Die dingen dalen en komen gewoon om hoeken heen vliegen om je neer te maaien als je hun baas killt.
PP90 - 2 attachments [Rapid Fire, Extended Clips]D-Nemacyst wrote:Stinger standaarda tijd in mijn aarsenaal