Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wat vinden jullie van het moderatiebeleid hier op Hardtraxx?
Goed 42%  42%  [ 21 ]
Redelijk 32%  32%  [ 16 ]
Slecht 24%  24%  [ 12 ]
Geen mening 2%  2%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 50
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:25 

Wat vinden jullie van het moderatiebeleid hier op Hardtraxx?

P.S. Khadber, dit is geen grap. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:26 

Hardtraxx Veteran

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:27 

Hardtraxx Veteran

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:

:lol: :lol: :lol:

Eerlijk is eerlijk ! de offtopic is net "algemeen"

er wordt hier te hard gemoderateerd.

als er iemand flink zit te schelden enzo vind ik helemaal mooi als er iets gezegd wordt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:29 

Streng maar rechtvaardig, niets mis mee... Soms moet er gestraft worden hoe jammer het is dat banaan weg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Nogmaals, ik vind serieus dat er niks mis is met het moderatiebeleid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

Om even serieus te reageren. Ik vind het jammer dat er sommigen berichten worden verwijderd door de moderators omdat het niet relevant zou zijn. Dan zie ik in sommige topics de grootste bullshit staan en dan wordt er vervolgens doodleuk gezegd: "Daar kan je toch overheen lezen".
Dan ben in je mijn ogen dus niet objectief.

Verder weet ik wel dat dit in off-topic natuurlijk 1 grote troll is, en die waarschuwing neem ik voor lief :P

Verder ben ik het regelmatig eens met de mods, alleen lijkt het wel of ze laatste wel een stuk strenger zijn dan voorheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:32 

Hardtraxx Crew

Henk-Jan schreef:
Nogmaals, ik vind serieus dat er niks mis is met het moderatiebeleid :)

Mee eens. In Algemeen hebben ze het gewoon goed op orde. In offtopic laten ze veel toe, maar ga je er overheen dan grijpen ze in. Ze zijn echt wel in voor een geintje, maar het moet niet uit de hand lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:33 

Hardtraxx Beheerder

Het is heel simpel: hou je aan het beleid en onze pogingen om het hier op de gehele website toegankelijk en gezellig te houden voor iedereen, en dus niet alleen een "elite" groepje trolls, wijsneuzen of lolbroeken, en dan is er niks aan de hand :D

wootum schreef:
In offtopic laten ze veel toe, maar ga je er overheen dan grijpen ze in. Ze zijn echt wel in voor een geintje, maar het moet niet uit de hand lopen.

Dit dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:35 

Hardtraxx Elite

Elite groepje? Hebben we hier een stel elite dan? Per direct bannen dat gespuis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Het is heel simpel: hou je aan het beleid en onze pogingen om het hier op de gehele website toegankelijk en gezellig te houden voor iedereen, en dus niet alleen een "elite" groepje trolls, wijsneuzen of lolbroeken, en dan is er niks aan de hand :D

Vind het over het algemeen oké maar word persoonlijk een beetje moe van de manier hoe Khadber zijn 'waarschuwingen' laat blijken. Die vervelende sarcastische ondertoon. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:36 

Hardtraxx Beheerder

Jeff3rd schreef:
Elite groepje? Hebben we hier een stel elite dan? Per direct bannen dat gespuis!

Even om aan te geven dat het om personen gaat die denken dat ze boven alles staan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:37 

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Jeff3rd schreef:

Even om aan te geven dat het om personen gaat die denken dat ze boven alles staan ^^

Misschien word iedereen hier wel gebrainwashed in het geloven dat die mensen denken dat ze een elite zijn terwijl eigenlijk de mensen die zeggen dat ze denken dat die mensen een elite zijn eigenlijk de elite zijn die de elite uithangen door het uitdelen van bans aan de niet elitaire mensen door middel van elitair gedrag van elitaire mensen aan elites!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:38 

Dakpan schreef:
Jor-D schreef:

Vind het over het algemeen oké maar word persoonlijk een beetje moe van de manier hoe Khadber zijn 'waarschuwingen' laat blijken. Die vervelende sarcastische ondertoon. :)

Agreed. Als voorbeeld;

Khadber schreef:
Normaal doen kindjes.

Ben ook van mening dat de moderators meer op 1 lijn moeten zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:39 

Jor-D schreef:
Jeff3rd schreef:

Ja hier baal ik ook van, ben al niet de langste en dan ook nog dat -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:39 

Hardtraxx Veteran

Eliteception?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:56 

Donateur

Ik zou als ik moderator was in elk geval veel meer editten dan verwijderen waardoor je kunt laten zien wat je wel en niet duld. Ik moet nu dagelijks topics lezen waar hele gaten in zijn gevallen omdat er een of meerdere posts zijn verwijderd. De grens raakt een beetje zoek op deze manier en dat lijkt me heel makkelijk tegen te gaan.

Daarnaast zou ik een Opinie subforum in het leven roepen waar ik alle hardstyle polls naartoe zou verhuizen. Dan zou algemeen wat meer inhoudelijke discussie vormen en ten slotte zou ik een aangepast beleid voor off-topic schrijven.

Vervolgens zou ik banaanslak unbannen en lekker een sigaar gaan roken op m'n balkon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:00 

Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Khadber schreef:
Normaal doen kindjes.

Maar even zonder dollen, heb je dan zelf ook niet door dat wat jullie zelf doen ontzettend kinderachtig is? Met zijn allen tegen 1, dat doe je op de kleuterschool en niet als je een jaar of 18-20 bent. En wat mij betreft al helemaal niet op internet.

Ik geef inderdaad vaker waarschuwingen om exact dezelfde rede als Jor-D zegt. Een PM met zeggen dat iets niet kan stuit op een bijdehante opmerking terug in het topic of PM, dan is het wat mij betreft gewoon een waarschuwing. Ik heb dat heel consequent volgehouden en ik denk dat dit ook prima te begrijpen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:01 

Hardtraxx Veteran

Met zijn allen tegen 1?

Tegen wie the fuck dan?
Dat is nog steeds het grootste raadsel of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:02 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Entourage schreef:
Khadber schreef:
Normaal doen kindjes.

Maar even zonder dollen, heb je dan zelf ook niet door dat wat jullie zelf doen ontzettend kinderachtig is? Met zijn allen tegen 1, dat doe je op de kleuterschool en niet als je een jaar of 18-20 bent. En wat mij betreft al helemaal niet op internet.

Ik geef inderdaad vaker waarschuwingen om exact dezelfde rede als Jor-D zegt. Een PM met zeggen dat iets niet kan stuit op een bijdehante opmerking terug in het topic of PM, dan is het wat mij betreft gewoon een waarschuwing. Ik heb dat heel consequent volgehouden en ik denk dat dit ook prima te begrijpen is.

Neem internet anders zo serieus :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:05 

Hardtraxx Beheerder

El Mare schreef:

Neem internet anders zo serieus :lol: :lol: :lol:

Wel als wij verantwoordelijk zijn voor Hardtraxx en de content daar op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:05 

Hardtraxx Veteran

Met die toon dwing je niet echt respect af, wel irritatie.. gevolg: het wordt leuker voor mensen om te gaan kloten.
Waar ik wel respect voor heb is de manier waarop bijv oostzaner het brengt, ik kan "zeg kindertjes" maar al te moeilijk serieus nemen, doe je maar bij de vriendjes van je jongere broer/zus
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:07 

Khadber, wout is echt niet slim... Door constant er op in te gaan verergert hij het enkel. Maar dat moeten 14 - 16 vaak eerst met vallen en opstaan leren..
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic