Wat vinden jullie van het moderatiebeleid hier op Hardtraxx?
P.S. Khadber, dit is geen grap.
P.S. Khadber, dit is geen grap.
Mee eens. In Algemeen hebben ze het gewoon goed op orde. In offtopic laten ze veel toe, maar ga je er overheen dan grijpen ze in. Ze zijn echt wel in voor een geintje, maar het moet niet uit de hand lopen.Henk-Jan wrote:Nogmaals, ik vind serieus dat er niks mis is met het moderatiebeleid
Dit duswootum wrote:In offtopic laten ze veel toe, maar ga je er overheen dan grijpen ze in. Ze zijn echt wel in voor een geintje, maar het moet niet uit de hand lopen.
Vind het over het algemeen oké maar word persoonlijk een beetje moe van de manier hoe Khadber zijn 'waarschuwingen' laat blijken. Die vervelende sarcastische ondertoon.Jor-D wrote:Het is heel simpel: hou je aan het beleid en onze pogingen om het hier op de gehele website toegankelijk en gezellig te houden voor iedereen, en dus niet alleen een "elite" groepje trolls, wijsneuzen of lolbroeken, en dan is er niks aan de hand
Even om aan te geven dat het om personen gaat die denken dat ze boven alles staanJeff3rd wrote:Elite groepje? Hebben we hier een stel elite dan? Per direct bannen dat gespuis!
Misschien word iedereen hier wel gebrainwashed in het geloven dat die mensen denken dat ze een elite zijn terwijl eigenlijk de mensen die zeggen dat ze denken dat die mensen een elite zijn eigenlijk de elite zijn die de elite uithangen door het uitdelen van bans aan de niet elitaire mensen door middel van elitair gedrag van elitaire mensen aan elites!Jor-D wrote:Even om aan te geven dat het om personen gaat die denken dat ze boven alles staanJeff3rd wrote:Elite groepje? Hebben we hier een stel elite dan? Per direct bannen dat gespuis!
Agreed. Als voorbeeld;Dakpan wrote:Vind het over het algemeen oké maar word persoonlijk een beetje moe van de manier hoe Khadber zijn 'waarschuwingen' laat blijken. Die vervelende sarcastische ondertoon.Jor-D wrote:Het is heel simpel: hou je aan het beleid en onze pogingen om het hier op de gehele website toegankelijk en gezellig te houden voor iedereen, en dus niet alleen een "elite" groepje trolls, wijsneuzen of lolbroeken, en dan is er niks aan de hand
Ben ook van mening dat de moderators meer op 1 lijn moeten zitten.Khadber wrote:Normaal doen kindjes.
Jor-D wrote:Even om aan te geven dat het om personen gaat die denken dat ze boven alles staanJeff3rd wrote:Elite groepje? Hebben we hier een stel elite dan? Per direct bannen dat gespuis!
Maar even zonder dollen, heb je dan zelf ook niet door dat wat jullie zelf doen ontzettend kinderachtig is? Met zijn allen tegen 1, dat doe je op de kleuterschool en niet als je een jaar of 18-20 bent. En wat mij betreft al helemaal niet op internet.Entourage wrote:Ben ook van mening dat de moderators meer op 1 lijn moeten zitten.Khadber wrote:Normaal doen kindjes.
Neem internet anders zo serieusKhadber wrote:Maar even zonder dollen, heb je dan zelf ook niet door dat wat jullie zelf doen ontzettend kinderachtig is? Met zijn allen tegen 1, dat doe je op de kleuterschool en niet als je een jaar of 18-20 bent. En wat mij betreft al helemaal niet op internet.Entourage wrote:Ben ook van mening dat de moderators meer op 1 lijn moeten zitten.Khadber wrote:Normaal doen kindjes.
Ik geef inderdaad vaker waarschuwingen om exact dezelfde rede als Jor-D zegt. Een PM met zeggen dat iets niet kan stuit op een bijdehante opmerking terug in het topic of PM, dan is het wat mij betreft gewoon een waarschuwing. Ik heb dat heel consequent volgehouden en ik denk dat dit ook prima te begrijpen is.
Wel als wij verantwoordelijk zijn voor Hardtraxx en de content daar opEl Mare wrote:
Neem internet anders zo serieus![]()
![]()