Waarom omdat het de grootste ooit wordt?Chukkels wrote:Defqon meeting wordt iets heel speciaals heb ik me laten vertellen
Active topics in Off-Topic
Moderators
Had jij geen PM gekregen?Pommer wrote:Waarom omdat het de grootste ooit wordt?Chukkels wrote:Defqon meeting wordt iets heel speciaals heb ik me laten vertellen
Shame on mePommer wrote:Nope
Krijg je met dat belabberde systeem dat je maximaal aan 5 mensen tegelijk een PB kan sturen. Had het wellicht toch via MSN moeten doen, maar moest snel ivm de Defqon presale
maybe kunnen we wel meeten @ my place.
Als papsie en mamsie op vakantie zijn. maar moeten even kijken hoeveel volk er dan komt. en wordt dan waarschijnlijk wel een zaterdag later?
Als papsie en mamsie op vakantie zijn. maar moeten even kijken hoeveel volk er dan komt. en wordt dan waarschijnlijk wel een zaterdag later?
Wanneer?jeone wrote:maybe kunnen we wel meeten @ my place.
-
E
stuur dan ff naar jor-d de vraag of hij namens jou een pb-bom verstuurt? lief aankijken, misschien als je m zover krijgt dat hij meegaat?Chukkels wrote:Shame on mePommer wrote:Nope![]()
Krijg je met dat belabberde systeem dat je maximaal aan 5 mensen tegelijk een PB kan sturen. Had het wellicht toch via MSN moeten doen, maar moest snel ivm de Defqon presale
Deze zaterdag na 28 meiChukkels wrote:Wanneer?jeone wrote:maybe kunnen we wel meeten @ my place.
Al meerdere malen aangekaart, maar hij vind dat het overbodig isbiscuit wrote:stuur dan ff naar jor-d de vraag of hij namens jou een pb-bom verstuurt? lief aankijken, misschien als je m zover krijgt dat hij meegaat?Chukkels wrote:Shame on mePommer wrote:Nope![]()
Ben ik in Duitsland en anders is er Intentsjeone wrote:Deze zaterdag na 28 meiChukkels wrote:Wanneer?jeone wrote:maybe kunnen we wel meeten @ my place.
of het moet dan de 29e worden op een zondag?
Dat lijkt me goed plan
zondag's ben ik er ook :p
zijn me pa en ma net op vakantie neem ik wel dagje vrij met stage en het bier zal rijkelijk vloeien. alleen me zusje nog even verstoppen

Nee dat hoeft niet. Robert houdt haar wel bezigjeone wrote:zijn me pa en ma net op vakantie neem ik wel dagje vrij met stage en het bier zal rijkelijk vloeien. alleen me zusje nog even verstoppen![]()
Hoe oud is ze?jeone wrote:zijn me pa en ma net op vakantie neem ik wel dagje vrij met stage en het bier zal rijkelijk vloeien. alleen me zusje nog even verstoppen![]()
Told youroberttt wrote:Hoe oud is ze?jeone wrote:zijn me pa en ma net op vakantie neem ik wel dagje vrij met stage en het bier zal rijkelijk vloeien. alleen me zusje nog even verstoppen![]()
16 en geloof me daar wil je dood nog niet op gevonden wordenroberttt wrote:Hoe oud is ze?jeone wrote:zijn me pa en ma net op vakantie neem ik wel dagje vrij met stage en het bier zal rijkelijk vloeien. alleen me zusje nog even verstoppen![]()
Zo moet je niet praten over je zusje
maar door spul/drank is alles mooier 
Whahahajeone wrote:16 en geloof me daar wil je dood nog niet op gevonden wordenroberttt wrote:Hoe oud is ze?jeone wrote:zijn me pa en ma net op vakantie neem ik wel dagje vrij met stage en het bier zal rijkelijk vloeien. alleen me zusje nog even verstoppen![]()
Is het zo erg?
http://anoukkk94.hyves.nl/?ref=sr zegt genoeg,
Ik ken ergere hoorjeone wrote:http://anoukkk94.hyves.nl/?ref=sr zegt genoeg,
-
G
ik hou dr wel weg, doe ik dr ondertussen ook ffjeone wrote:http://anoukkk94.hyves.nl/?ref=sr zegt genoeg,
:')
-
G
over de poll, wat was de datum die we eerst hadden gezegd?