HEEEEUHJ GRATIS BIER! 
Active topics in Off-Topic
Moderators
hehe taxi grensland schijnt goedkoop te zijn 
Haha, man wat lopen toch te zeiken over goedkope taxies en alles, als je voor alles nou ongeveer 20 euro betaalt is t toch prrrima te doen?
Ik zie het probleem niet. Is het geluid al gefixt? Maar waarom een dikke installatie als er ook wel een paar mensen gewoon goede boxen hebben?
Ik zie het probleem niet. Is het geluid al gefixt? Maar waarom een dikke installatie als er ook wel een paar mensen gewoon goede boxen hebben?
ik zoek nog boxenBeuntie wrote:Haha, man wat lopen toch te zeiken over goedkope taxies en alles, als je voor alles nou ongeveer 20 euro betaalt is t toch prrrima te doen?
oh. Maar gewoon 5 boxjes en een subwoofer is niet voldoende dus? Er moet groter geschut aan te pas komen? 
Dat heeft vast wel eimadn toch hehe
-
E
niej!Dj Skitzo wrote:als 't maar niet zo onwies duur wordtbiscuit wrote:ik heb er verstand van en helaas mijn spul is komende 4 maanden al geboekt!djpatt wrote:nicecdjs ben ik wel zuinig op maar het zijn mn reserves
![]()
nu nog ff de datum afwachten en we kunnen party-en
ALLEEN NOG EEN GELUIDSINSTALLATIE DUS, DESNOODS HUREN????? IEMAND DIE ER VERSTAND VAN HEEFT????
ik ken wel helpen met uitzoeken van spul.
euro of 150.
3 subs a 18" 2400 W RMS
2 top a 12"en 15" tweet 800 respectievelijke 1200 W RMS
versterkerrek voor sub en aparte doorgeluste versterker die enkel die tops aanstuurt. en een mooie processor. van EV.
dat is ook goed, we hoeven geen decibel limiet te halenBeuntie wrote:oh. Maar gewoon 5 boxjes en een subwoofer is niet voldoende dus? Er moet groter geschut aan te pas komen?
zijn die er al dan ?
niej!biscuit wrote:als 't maar niet zo onwies duur wordtbiscuit wrote:ik heb er verstand van en helaas mijn spul is komende 4 maanden al geboekt!djpatt wrote:nicecdjs ben ik wel zuinig op maar het zijn mn reserves
![]()
nu nog ff de datum afwachten en we kunnen party-en
ALLEEN NOG EEN GELUIDSINSTALLATIE DUS, DESNOODS HUREN????? IEMAND DIE ER VERSTAND VAN HEEFT????
ik ken wel helpen met uitzoeken van spul.
euro of 150.
3 subs a 18" 2400 W RMS
2 top a 12"en 15" tweet 800 respectievelijke 1200 W RMS
versterkerrek voor sub en aparte doorgeluste versterker die enkel die tops aanstuurt. en een mooie processor. van EV.
Zoiets klinkt prima idd, 150 euro heb je zo verdeeld als je met 25 man bent.
Misschien even een lijst maken van wie er zowiezo komen?
Neem die quote even mee in je post en verander hem even!Beuntie wrote:Wie er zowiezo komen!:
Beuntie
Machiel
Biscuit
Klos
Skitzo
Chukkels
Djpatt
Hoofdcoach
beunhaas, plaats eens een poll in de openingspost 
Ik wil eigenlijk eerst weten wie er ZOIEZO gaan, of dat de datum gewoon écht niet kan! 
Ik ben sowieso van de partij mits ik de datum niet kan natuurlijkBeuntie wrote:Ik wil eigenlijk eerst weten wie er ZOIEZO gaan, of dat de datum gewoon écht niet kan!
Neem die quote even mee in je post en verander hem even![/quote]Beuntie wrote:Wie er zowiezo komen!:
Beuntie
Machiel
Biscuit
Klos
Skitzo
Chukkels
Djpatt
Hoofdcoach
Mikeeeee
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Mits het niet op 4 juni is (dat was 1 van de oorspronkelijke data geloof ik).Beuntie wrote:Beuntie wrote:Wie er zowiezo komen!:
Beuntie
Machiel
Biscuit
Klos
Skitzo
Chukkels
Djpatt
Hoofdcoach
Mikeeeee
Mojo
Of doen we het nu dus andersom
Voor mij een thuiswedstrijd dus wel aanwezig
Nja Brouwersbar wat ik in mijn gedachten had was in principe gratis, een mooi prijsje richting hun,
maar dit moet je huren he!
Dus er moet wel zekerheid zijn dat er zowiezo 20 man komt om het zo maar te zeggen!
En dan kijken we wel welke datum t word idd, dat maakt mij geen zak uit!
maar dit moet je huren he!
Dus er moet wel zekerheid zijn dat er zowiezo 20 man komt om het zo maar te zeggen!
En dan kijken we wel welke datum t word idd, dat maakt mij geen zak uit!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
ben van 15 april - 7 mei weg dus als de datum daar in valt ben ik er niet bij, anders wel 
Ik wil wel gaan, weet het gewoon nog niet zeker, het is immers wel ver vanaf hier (paar uur met OV: trein, bus en lopen). Daarom weet ik nog niet of ik wil gaan.
-
G
ik denk het ook wel, maar hoe zit het qua tijd daar>?
ivm OV... [als ik biertje neem ga ik niet rijden]
Gewoon gezellig met zijn alle met trein steeds op punten af spreken en bij laatste halte zijn we dan met zijn alle en terug het zelfdeKSwoosh wrote:ik denk het ook wel, maar hoe zit het qua tijd daar>?
-
G
top ideemikeee wrote:Gewoon gezellig met zijn alle met trein steeds op punten af spreken en bij laatste halte zijn we dan met zijn alle en terug het zelfdeKSwoosh wrote:ik denk het ook wel, maar hoe zit het qua tijd daar>?
ivm OV... [als ik biertje neem ga ik niet rijden].
Ik ben wel aanwezig, als de datum goed uitkomt..
Klos wil je is informeren hoelaat het kan op een zaterdagavond?
8 tot 12 of 9 tot 1 lijkt mij het beste neem ik aan.
Ergens pitten en daarna bus/ trein terug, prima toch? Slaapplekken kunnen vast wel geregeld worden.
Ergens pitten en daarna bus/ trein terug, prima toch? Slaapplekken kunnen vast wel geregeld worden.
ja idd en dan desnoods nog ergens afpreken vooraf rondt uurtje of 7Beuntie wrote:Klos wil je is informeren hoelaat het kan op een zaterdagavond?
Jaaaaa wil ik welBeuntie wrote:Klos wil je is informeren hoelaat het kan op een zaterdagavond?