Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 28 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 10 hours ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Thanks haha, vind die ook wel vet. Is dat de donkerste kleur blauw die ze hebben?
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Ziet er heel vet uit, maar:

V-Hals & Slim-fit :woot:
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 16 days ago
V-hals hebben ze toch niet op Spreadshirt? Ja 1tje, maar die is echt diep en heeft een veel te kleine hoek :P
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Is er geen andere site waar je ze op kan laten drukken dan?

http://www.digitransfer.info heeft v-hals, maar weet niet wat de kwaliteit is..

Overigens weet ik niet hoe die v-hals van spreadshirt valt
C
Mooi shirt, erg mooi!
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Vind die witte v-hals die op spreadshirt staat wel mooi, alleen die mauwen zijn volgens mij echt wijd.. Ze hebben geen slim-fit. Maar dat is op zich geen probleem. Als ik dit ontwerp kan bestellen met dat shirt, doe ik het. :)
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Ziet er zeker goed uit! ga hem zeker bestellen :)
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Heb die v-hals van spreadshirt even bekeken en vind 'm er gewoon goed uitzien, doe die maar wat mij betreft.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik wil wel een gewone, dus beide opties moeten er zijn imo.
G
Nando wrote:Vind die witte v-hals die op spreadshirt staat wel mooi, alleen die mauwen zijn volgens mij echt wijd.. Ze hebben geen slim-fit. Maar dat is op zich geen probleem. Als ik dit ontwerp kan bestellen met dat shirt, doe ik het. :)
linkje?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
KSwoosh wrote:
Nando wrote:Vind die witte v-hals die op spreadshirt staat wel mooi, alleen die mauwen zijn volgens mij echt wijd.. Ze hebben geen slim-fit. Maar dat is op zich geen probleem. Als ik dit ontwerp kan bestellen met dat shirt, doe ik het. :)
linkje?
http://www.spreadshirt.nl/t-shirts-C210 ... pe/detail/
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Denk dat ik dan een normale slim-fit doe. Heb wel meerdere t-shirts van Spreadshirt hier thuis liggen en die zitten prima. V-hals ziet er op die foto's niet echt super uit
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
heb nu meerdere slimfit L's gehaald en die passen allen goed. En bij de mouwen is genoeg ruimte en ook niet teveel dat het flabbert zeg maar.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Danny H wrote:heb nu meerdere slimfit L's gehaald en die passen allen goed. En bij de mouwen is genoeg ruimte en ook niet teveel dat het flabbert zeg maar.
Maar dat is slim-fit.. Die V-hals hebben ze niet in slim-fit. :/ Maar goed, is het mogelijk Swoosh? :D
G
ja het design kan gewoon op andere shirts gezet worden.
overigens zou het wel fijn zijn als er nu niet een of andere grapjas de designs van spreadshirt haalt -.-

en het is aan jullie welke shirts jullie willen.
C
Zwart L wordt ie denk, maar wat gaan ze ongeveer kosten?
G
Chris Two wrote:Zwart L wordt ie denk, maar wat gaan ze ongeveer kosten?
honderd miljoen euro
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Rond de 26 met voor en achter druk toch? Kan spreadshirt zo'n 'ingewikkelde' print eigenlijk wel aan?
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Vorige x is het helaasch verkeerd gelopen, maar deze x wil ik er ook wel graag 1!
G
Nando wrote:Rond de 26 met voor en achter druk toch? Kan spreadshirt zo'n 'ingewikkelde' print eigenlijk wel aan?
hoezo ingewikkeld? tis gewono een plaatje dat ze erop knallen klaar :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
KSwoosh wrote:
Nando wrote:Rond de 26 met voor en achter druk toch? Kan spreadshirt zo'n 'ingewikkelde' print eigenlijk wel aan?
Ja, maar krijg je dan geen lelijke print? Zitten best veel pixels in lijkt me. Meer dan in het vorige Loudness shirt.
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Ik zou hem ook zeker wel willen :D
Alleen slimfit is voor mij een no-go. Gewoon normaal t-shirt met v-hals mag dan wel ;) In zwart ofcourse!
G
Nando wrote:
KSwoosh wrote:
Ja, maar krijg je dan geen lelijke print? Zitten best veel pixels in lijkt me. Meer dan in het vorige Loudness shirt.
nee het aantal pixels maakt niet uit ;) die is namelijk even groot :P en hoe meer pixels hoe beter
het enigste nadeel zou kunnen zijn dat de kleurenw at minder fel/vol worden, wat ook al te zien was bij et vorige shirt. maar dat kan ook komen dat ik die anders had gemaakt als die ervoor, en anders als deze. namelijk transparant. en deze is niet transparent, dus beter hopelijk qua kleuren
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Vet ontwerp!

Het plaatje op de voorkant mag van mij ook wel iets lager, dit staat echt iets te hoog ;)
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Vind het ook een tering vet ontwerp :D
Wanneer is/wordt het mogelijk om hem te bestellen? Ben benieuwd wat de kwaliteit is ;)

Of is het geduld hebben ;)