Thanks haha, vind die ook wel vet. Is dat de donkerste kleur blauw die ze hebben?
V-Hals & Slim-fit
linkje?Nando wrote:Vind die witte v-hals die op spreadshirt staat wel mooi, alleen die mauwen zijn volgens mij echt wijd.. Ze hebben geen slim-fit. Maar dat is op zich geen probleem. Als ik dit ontwerp kan bestellen met dat shirt, doe ik het.
http://www.spreadshirt.nl/t-shirts-C210 ... pe/detail/KSwoosh wrote:linkje?Nando wrote:Vind die witte v-hals die op spreadshirt staat wel mooi, alleen die mauwen zijn volgens mij echt wijd.. Ze hebben geen slim-fit. Maar dat is op zich geen probleem. Als ik dit ontwerp kan bestellen met dat shirt, doe ik het.
Maar dat is slim-fit.. Die V-hals hebben ze niet in slim-fit.Danny H wrote:heb nu meerdere slimfit L's gehaald en die passen allen goed. En bij de mouwen is genoeg ruimte en ook niet teveel dat het flabbert zeg maar.
honderd miljoen euroChris Two wrote:Zwart L wordt ie denk, maar wat gaan ze ongeveer kosten?
hoezo ingewikkeld? tis gewono een plaatje dat ze erop knallen klaarNando wrote:Rond de 26 met voor en achter druk toch? Kan spreadshirt zo'n 'ingewikkelde' print eigenlijk wel aan?
Ja, maar krijg je dan geen lelijke print? Zitten best veel pixels in lijkt me. Meer dan in het vorige Loudness shirt.KSwoosh wrote:hoezo ingewikkeld? tis gewono een plaatje dat ze erop knallen klaarNando wrote:Rond de 26 met voor en achter druk toch? Kan spreadshirt zo'n 'ingewikkelde' print eigenlijk wel aan?
nee het aantal pixels maakt niet uitNando wrote:Ja, maar krijg je dan geen lelijke print? Zitten best veel pixels in lijkt me. Meer dan in het vorige Loudness shirt.KSwoosh wrote:hoezo ingewikkeld? tis gewono een plaatje dat ze erop knallen klaarNando wrote:Rond de 26 met voor en achter druk toch? Kan spreadshirt zo'n 'ingewikkelde' print eigenlijk wel aan?