vind zoiets echt lelijk... Loudness text ook :,) bah
Daveytl wrote:Die zou ik ook wel kopen. Slimfit S met v-hals of zo
Daveytl wrote:Die zou ik ook wel kopen. Slimfit S met v-hals of zo
wie niet dan?Daveytl wrote:Ik vind dat ontwerp juist supervet
Ik dacht dat jij hem niet zo mooi vond.KSwoosh wrote:wie niet dan?Daveytl wrote:Ik vind dat ontwerp juist supervet
+1 hahahNando wrote:Zwart met v-hals in slimfit, met 'LOUDNESS' op de achterkant ipv de voorkant en ik haal hem.
Henk-Jan wrote:+2 hahahNando wrote:Zwart met v-hals in slimfit, met 'LOUDNESS' op de achterkant ipv de voorkant en ik haal hem.zelfde smaak I guess.
Of tot aan het begin van m'n schaamstreekDakpan wrote:Maar dan wel een v-hals tot aan m'n naveltje.
oh jawel hoorDaveytl wrote:Ik dacht dat jij hem niet zo mooi vond.KSwoosh wrote:wie niet dan?Daveytl wrote:Ik vind dat ontwerp juist supervet
Gewoon eentje waar je je lul nog uit kan hangen.Henk-Jan wrote:Of tot aan het begin van m'n schaamstreekDakpan wrote:Maar dan wel een v-hals tot aan m'n naveltje.
Nando wrote:Gewoon eentje waar je je lul nog uit kan hangen.Henk-Jan wrote:Of tot aan het begin van m'n schaamstreekDakpan wrote:Maar dan wel een v-hals tot aan m'n naveltje.
zoals altijd toch?Danny H wrote:LOUDNESS achterop idd, maar dan niet zo klein. Beetje ''dikker'' maken, zodat het gedeelte wat op de schouders valt meer gevuld is zeg maar.
(geen flauw idee hoe ik dit beter kon uitleggen)
Oh zo, nou daar kunnen we naar kijkenDanny H wrote:Nee, groter als het zou kunnen.