Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Evans terechte winnaar.

Citaat:
Zwarte dag in de geschiedenis van de Tour....
Meest dramatische winnaar ever.


Nog dramatischer dan Landis die de favorieten even op 10 minuten rijd? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bier Tanken schreef:
Evans terechte winnaar.

Citaat:
Zwarte dag in de geschiedenis van de Tour....
Meest dramatische winnaar ever.


Nog dramatischer dan Landis die de favorieten even op 10 minuten rijd? xd

Dope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Evans de tour dus gewonnen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Evans gewoon terecht hoor, die kerel heeft zo vaak gaten gedicht op eigen kracht. Heeft het nooit laten afweten wat betreft geheel lossen. En hij verdiend ook wel een keer de winst in de tour, jammer voor Andy, maar die krijgt zijn overwinning vast nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 12:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Evans gewoon terecht hoor, die kerel heeft zo vaak gaten gedicht op eigen kracht. Heeft het nooit laten afweten wat betreft geheel lossen. En hij verdiend ook wel een keer de winst in de tour, jammer voor Andy, maar die krijgt zijn overwinning vast nog wel.


Niet als ie z'n tijdrit niet verbeterd, wat een drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Evans gewoon terecht hoor, die kerel heeft zo vaak gaten gedicht op eigen kracht. Heeft het nooit laten afweten wat betreft geheel lossen. En hij verdiend ook wel een keer de winst in de tour, jammer voor Andy, maar die krijgt zijn overwinning vast nog wel.


Alleen gaten dichtrijden, heb jij hem ooit ergens zien aanvallen? Dat verdedigende stijltje van hem, ik vind dat zeer vies -.- Zelfde geldt voor een spelersbus voor je doellijn poseren en dan sneaky met een tegenaanval 1-0 winnen in voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
katamaran schreef:
Evans gewoon terecht hoor, die kerel heeft zo vaak gaten gedicht op eigen kracht. Heeft het nooit laten afweten wat betreft geheel lossen. En hij verdiend ook wel een keer de winst in de tour, jammer voor Andy, maar die krijgt zijn overwinning vast nog wel.


Alleen gaten dichtrijden, heb jij hem ooit ergens zien aanvallen? Dat verdedigende stijltje van hem, ik vind dat zeer vies -.- Zelfde geldt voor een spelersbus voor je doellijn poseren en dan sneaky met een tegenaanval 1-0 winnen in voetbal.

Jup, heeft hij zeker gedaan. Op de Alpe d'Huez volgens mij nog. Maar het is inderdaad niet de meest aanvallende renner, maar wel de renner met altijd een antwoord op aanvallen. Dat is ook een kunst, hij was toch vaak wel de gene die het in zich kon brengen om een aanval te capituleren. Je kunt zeggen wat je wil, dat het een saaie renner is of wat dan ook, maar hij verdiend het wel. Andy misschien ook wel, maar ja, dat is het leuke, er is maar 1 eerste plek. :)

Pommer schreef:
katamaran schreef:
Evans gewoon terecht hoor, die kerel heeft zo vaak gaten gedicht op eigen kracht. Heeft het nooit laten afweten wat betreft geheel lossen. En hij verdiend ook wel een keer de winst in de tour, jammer voor Andy, maar die krijgt zijn overwinning vast nog wel.


Niet als ie z'n tijdrit niet verbeterd, wat een drama

Klopt, verbeteren moet hij, maar eergisteren was het verre van een drama. Voor zijn doen reed hij fantastisch, top 20.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
katamaran schreef:
Evans gewoon terecht hoor, die kerel heeft zo vaak gaten gedicht op eigen kracht. Heeft het nooit laten afweten wat betreft geheel lossen. En hij verdiend ook wel een keer de winst in de tour, jammer voor Andy, maar die krijgt zijn overwinning vast nog wel.


Alleen gaten dichtrijden, heb jij hem ooit ergens zien aanvallen? Dat verdedigende stijltje van hem, ik vind dat zeer vies -.- Zelfde geldt voor een spelersbus voor je doellijn poseren en dan sneaky met een tegenaanval 1-0 winnen in voetbal.


Evans is nu eenmaal niet zo explosief. Hij wil wel maar hij kan gewoon niet. Het zelfde geld voor Geesink.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mollema. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 17:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Mollema. :worship:

Vuelta rit gewonnen of?
Volg het bijna niet, vind eurosport zo'n boutzender :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Edwinn schreef:
Mollema. :worship:

Vuelta rit gewonnen of?
Volg het bijna niet, vind eurosport zo'n boutzender :P

2e geworden in de rit, leiderstrui gepakt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 18:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Edwinn schreef:
Mollema. :worship:

Vuelta rit gewonnen of?
Volg het bijna niet, vind eurosport zo'n boutzender :P

2e geworden in de rit, leiderstrui gepakt :worship:

Held :worship:
Hij is ook zo heerlijk nuchter in dat interview he: "Jah, wel leuk dit" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nibali en Rodriguez verliezen meer dan een minuut tov Mollema. Heeft vandaag weer goede zaken gedaan, nu een 3e plaats zie ik net. :) Benieuwd naar morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bumperdebump, met thanks to prjoect 141

Vandaag saai ritje toch?

laatste kilometertjes maar kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 14:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gok op The Cav, maar zou leuk zijn als een keer iemand anders wint. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop dat Cav echt niet wint :P Doe maar Greipel ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kerel is zo sterk daarin, gok er ook op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks als de bergetappes beginnen zul je mij wel weer aan de buis gekluisterd zien, daarin wordt imo de verschillen gemaakt, dus die zijn het interessantst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik zou m'n geld op Wiggins zetten voor de eindoverwinning, maar het is zelden zo spannend geweest denk ik, als je kijkt naar de namen althans. Wat een baas is die Sagan trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar de Tour ook weer volgen. Voordeel van niet op vakantie gaan is dat ik nu niet veel moet missen, tenzij ik moet werken uiteraard. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 23:21 
 
Hardtraxx Addict

Eerste 4 etappes gemist, ook niet zo heel boeiend, maar ga het nu weer kijken. Blijf het heerlijk om te zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 02:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb de laatste 2 helaas ook gemist, jammer. Moet er wat fanatieker in worden (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 07:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben blij dat Gesink, Mollema & Kruiswijk zo attent van voren rijden, na het wegvallen van Tjalingi is er wel een wegpiloot weg, maar dan kunnen Tankink & Weyland dat hopelijk gewoon nog goed oppakken. Westra op achterstand is niet zo erg, die moet gewoon zijn etappe uitzoeken om te winnen, poels gaat toch voor het klassement samen met Ruijgh. Hebben jullie eergisteren de strakke actie van Boeckmans gezien? Die reed gewoon rechtdoor bij de laatste bocht voor de finish :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
'Bizarre deal in zaak-Armstrong'

door Raymond Kerckhoffs
AMSTERDAM - EXCLUSIEF Telesport kreeg gisteravond van goed ingevoerde bronnen informatie doorgespeeld dat het antidopingagentschap USADA een bizarre deal zou hebben afgesloten met vijf voormalige ploegmaten van Lance Armstrong die nu actief zijn in de Ronde van Frankrijk. Die afspraak zou inhouden dat deze renners dopegebruik bekenden, belastende informatie over Armstrong zouden geven en pas eind september voor slechts zes maanden geschorst worden.


Meer lezen? http://www.telegraaf.nl/telesport/tour- ... ng___.html
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic