Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een commentator zei;

''Een strijd in een strijd''
Ik dacht gelijk aan;

''Strijdception''

Waarom heet wielrennen eigenlijk wielrennen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb de laatste 70 km niet kunnen zien, geniaal dat Johnny aanvalt. Puur op karakter, want fysiek was het natuurlijk onmogelijk om echt lang voor te blijven. Maar dat komt denk ik nog wel.
En zag dat er gevaarlijke afdalingen waren, en wie anders dan Sammy Sanchez gaat er dan vandoor als nummer 1. Die vent is zo gruwelijk goede afdaler, daar kun je echt minuten mee pakken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Heb de laatste 70 km niet kunnen zien, geniaal dat Johnny aanvalt. Puur op karakter, want fysiek was het natuurlijk onmogelijk om echt lang voor te blijven. Maar dat komt denk ik nog wel.
En zag dat er gevaarlijke afdalingen waren, en wie anders dan Sammy Sanchez gaat er dan vandoor als nummer 1. Die vent is zo gruwelijk goede afdaler, daar kun je echt minuten mee pakken. :)

Frenkie Schleck heeft ze allemaal gepakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
katamaran schreef:
Heb de laatste 70 km niet kunnen zien, geniaal dat Johnny aanvalt. Puur op karakter, want fysiek was het natuurlijk onmogelijk om echt lang voor te blijven. Maar dat komt denk ik nog wel.
En zag dat er gevaarlijke afdalingen waren, en wie anders dan Sammy Sanchez gaat er dan vandoor als nummer 1. Die vent is zo gruwelijk goede afdaler, daar kun je echt minuten mee pakken. :)

Frenkie Schleck heeft ze allemaal gepakt :P

Ik zie het straks wel in de herhaling, maar verbaast me toch niet dat Sanchez er met de winst van door is gegaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Olijfboompje schreef:
katamaran schreef:
Heb de laatste 70 km niet kunnen zien, geniaal dat Johnny aanvalt. Puur op karakter, want fysiek was het natuurlijk onmogelijk om echt lang voor te blijven. Maar dat komt denk ik nog wel.
En zag dat er gevaarlijke afdalingen waren, en wie anders dan Sammy Sanchez gaat er dan vandoor als nummer 1. Die vent is zo gruwelijk goede afdaler, daar kun je echt minuten mee pakken. :)

Frenkie Schleck heeft ze allemaal gepakt :P

Ik zie het straks wel in de herhaling, maar verbaast me toch niet dat Sanchez er met de winst van door is gegaan. :)

Zeker niet met al die basken langs de lijn, maar het was ook zeker voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frank Schleck :worship:

Had hem getipt als 1 van de 3 kanshebbers voor de winst van de tour.
Wat hoop ik dat hij hem wint zeg, heerlijke stijl van wielrennen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Frank Schleck :worship:

Had hem getipt als 1 van de 3 kanshebbers voor de winst van de tour.
Wat hoop ik dat hij hem wint zeg, heerlijke stijl van wielrennen :thumbsup:

Niet moeilijk, er zijn maar 4 echt kanshebbers :D
Ik hoop ook 1 van de schlecks, vind die 2 wel leuk rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Contador had ik als nummer 1 getipt, Frank Schleck als nummer 2 & Cadel Evans op 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Contador had ik als nummer 1 getipt, Frank Schleck als nummer 2 & Cadel Evans op 3.

Contador gaat het deze tour bij lange na niet redden. De Schlecks moeten het gewoon slim gaan uitspelen en dan is vrijwel iedereen kansloos gok ik zo. Ik geef Evans nog wel een kansje als hij binnen de minuut blijft zodat hij ze in de tijdrit erop legt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik zet nog steeds mn geld in op basso. Hoewel ik voor Frank ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wvd schreef:
Daveytl schreef:
Contador had ik als nummer 1 getipt, Frank Schleck als nummer 2 & Cadel Evans op 3.

Contador gaat het deze tour bij lange na niet redden. De Schlecks moeten het gewoon slim gaan uitspelen en dan is vrijwel iedereen kansloos gok ik zo. Ik geef Evans nog wel een kansje als hij binnen de minuut blijft zodat hij ze in de tijdrit erop legt.

Dat denk ik nu inderdaad ook, maar dat was mijn prognose voor de tour begon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
wvd schreef:
Daveytl schreef:
Contador had ik als nummer 1 getipt, Frank Schleck als nummer 2 & Cadel Evans op 3.

Contador gaat het deze tour bij lange na niet redden. De Schlecks moeten het gewoon slim gaan uitspelen en dan is vrijwel iedereen kansloos gok ik zo. Ik geef Evans nog wel een kansje als hij binnen de minuut blijft zodat hij ze in de tijdrit erop legt.

Dat denk ik nu inderdaad ook, maar dat was mijn prognose voor de tour begon ;)

Ja nouja, hij was in de Giro zó goed, als hij dat zou kunnen evenaren in de Tour zou dat al een kunst opzich zijn. Maar denk ook dat Contador de topfavoriet voor velen was voor de tour.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 18:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hushovd, wat een held :worship: Heb het helaas niet kunnen zien maar de samenvatting zegt genoeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hushovd, wat een held :worship: Heb het helaas niet kunnen zien maar de samenvatting zegt genoeg :D

Moest weer werken de laatste 70 km. Net de samenvatting gekeken, hele mooie overwinning. Een sprinter met zoveel kracht, kan dus zelfs bergetappes winnen. En dan eerst als sprinter ingehaald worden, en dus zakken, maar dan met al zijn kracht (die hij zat heeft) zo er langs, geniaal. :)
Wel zonde van die Roy, laat zich toch als meeste zien in de aanvallen deze tour, maar wint net geen etappe. Wel de bolletjes trui, dat verdiend hij wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanendert gisteren met een heldenprestatie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan het eindelijk vandaag weer volledig volgen, zonder dat ik halverwege moet werken. Jammer dat het een vlakke etappe is met hoogstwaarschijnlijk een massa sprint. Maar wie weet komt er nog een verrassing! Ik hoop wel dat Voeckler mooi zijn geel behoud, hoe langer hoe beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, voorspelbaar als wat, hij is gewoon ruim het snelst en het best qua team opstelling bij de sprint. Dat hij verloor van Greipel was een incident.
Terpstra wel dapper! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Zo, voorspelbaar als wat, hij is gewoon ruim het snelst en het best qua team opstelling bij de sprint. Dat hij verloor van Greipel was een incident.
Terpstra wel dapper! :)

Dat kwam door da kleine klimmetje toen, die cavendish kan nog geen puist over, rotcoureur vind ik 'm ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hushovd flikt het weer :worship:

Ik kom uit me werk met nog 10 km te rijden dus heb de finale nog kunnen zien :D
Belooft veel voor komende dagen, hopen dat ik het nog een beetje kan kijken, maar denk het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Contador / Evans / Hushovd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb wel enorm veel zin in die alpenetapes en ben echt benieuwd tot hoe ver voeckler kan volgen :D Ze gaan vroeg moeten aanvallen om hem echt op grote afstand te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals het er nu naar uitziet staat evans er het beste voor, hoop ook echt dat die gast de tour wint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Evans zou de meest kansloze winnaar ooit zijn, met zn baby stem, walgelijke vent.. als k nu in frankrijk was had ik een stok tussen zn wielen gedaan. Wielrenners die niet juichen als ze het wk winnen verdienen imo helemaal niets + dat het een arrogante mong is







Moet zo'n persoon de tour winnen? Doe normaal.. dan nog 100x liever Voeckler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:32 
 
Artiest

p-stylez schreef:
Evans zou de meest kansloze winnaar ooit zijn, met zn baby stem, walgelijke vent.. als k nu in frankrijk was had ik een stok tussen zn wielen gedaan. Wielrenners die niet juichen als ze het wk winnen verdienen imo helemaal niets + dat het een arrogante mong is


Een stok tussen de spaken :lol: Is het de boete en gevangenisstraf waard? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jah moet je het die arrogante A. Schlek om maar iemand te noemen wel gunnen dan?

Ik gun het zelf Sami Sanchez eigenlijk maar die is daar helaas niet toe in staat denk ik, we krijgen hoe dan ook geen leuke winnaar xd
Ik moet trouwens nog zien wie Voeckler eraf rijdt, in de tijdrit zal ie uiteraard tijd verliezen, maar of dat 2 minuten worden vraag ik me af, ze zullen dus niet te lang moet wachten met aanvallen de komende dagen.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic