Ik zag t van voigt gisteravond :O.. wanne gek zeg
Blijft een gevaarlijke sport dat fietsen, daarom fiets ik al1 naart cafe en weer terug!
das soms al gevaarlijk genoeg
Ja dat is hemTimmer wrote:die van de broeck is toch niet die gast die ook mee zat in de kopgroep?
Het was inderdaad een mooie wedstrijd. Contador gaat sowieso de gele trui behouden tot in Parijs.Hardstyleking wrote:mooie wedstrijd echt. Dit zijn dé ettapes. Petje af voor de shlecks.
Hoop nog op beetje spektakel op de mont ventoux, hoewel ik denk dat contador wss toch niet valt te kloppen.
Ja inderdaad, maar een beetje spektakel is nooit weg!Kryptica wrote:Het was inderdaad een mooie wedstrijd. Contador gaat sowieso de gele trui behouden tot in Parijs.Hardstyleking wrote:mooie wedstrijd echt. Dit zijn dé ettapes. Petje af voor de shlecks.
Hoop nog op beetje spektakel op de mont ventoux, hoewel ik denk dat contador wss toch niet valt te kloppen.
Haha die kerel is echt niet normaal sterk, ik wist niet dat hij zo goed was.HardStyler wrote:Of gaat Jurgen v.d. Broeck nog een keer proberen ? :p
HahaMilán wrote:Jezus, wat een tijdrit zeg! Daar zat Milán met de geknepen billetjes achter de buis hoor
InderdaadGuide4U wrote:het is gewoon duidelijk, Contador is gewoon de beste dit jaar
En kan zich bovendien nu al meten met Felice Gimondi, Jacques Anquetil, Bernard Hinault en Eddy Merckx, die alle vier ook al de Tour, de Vuelte en de Giro hebben gewonnen. Wat deze gast hier neerzet is echt niet normaal!Guide4U wrote:het is gewoon duidelijk, Contador is gewoon de beste dit jaar